نماد سایت کیت وردپرس

قالب چند منظوره Avada وردپرس

قالب آوادا

قالب Avada

به نام خدای مهربان سلام دوستان عزیز امروز با قالب آوادا در خدمتون هستیم و می خواهیم این قالب قدرتمند رو با هم بررسی کنیم و یک سری ویژگی های فوق العاده پوسته Avada را بیان کنیم قالب اوادا پر فروش ترین قالب دنیا است و تا امروز که این مقاله نوشته می شود بیش 571,501 فروش در سایت تم فارست داشته است و محبوب ترین قالب جهان شناخته شده است اگر شما هم کنجکاو به دیدن تمام دموهای اصلی این قالب هستید می توانید به Avada Themes مراجعه کنید.

قالب آوادا طراحی شده توسط یک زاغه نشین

شاید برایتان جالب باشد که قالب آوادای معروف توسط یک جوان زاغه نشین پاکستانی به نام محمد هریس طراحی شده است. داستان تولد قالب Avada وردپرس از آنجا شروع شد که محمد هریس یک طراح وب معمولی بود اما تصمیم گرفت یک قالب طراحی کرده و آن را در سایت تم فارست قرار دهد سپس با شریک خود یعنی فردی که در فلوریدا آمریکا بود به صورت دورکاری همکاری را شروع کردند و یک قالب به نام آوادا که توانسته امروزه لقب پرفروش ترین قالب را به خود اختصاص دهد به وجود آمد.

پوسته Avada یک قالب همه کاره

قالب Avada یک قالب چندمنظوره است و تقریبا برای تمام کسب و کارها مناسب است این قالب با دموهای مختلفی که دارد نشان می دهد که می تواند هر کسب وکاری را پوشش دهد شاید برایتان سوال باشد که چرا این قالب دموهای مختلف و زیادی دارد در واقع قالب اوادا به خودی خود یک صفحه ساز یا Page builder دارد که با استفاده از این صفحه ساز می توان صفحات مختلف و متناسب با هر کسب و کاری بدون نیاز به کدنویسی طراحی کرد.

قالب Avada و صفحه ساز اختصاصی فیوژن

کمتر قالبی وجود دارد که صفحه ساز اختصاصی داشته باشد در واقع صفحه ساز قابلیتی است که با استفاده از آن می توانید بدون کدنویسی فقط با انتخاب یا کشیدن و رها کردن المان های مختلف درون صفحه می توانید بخش های مختلف صفحه را خودتان به صورت دلخواه و خلاقانه طراحی کنید. معروف ترین افزونه های صفحه ساز  افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر و افزونه صفحه ساز المنتور می باشد که شما برای ساخت صفحه به این افزونه ها نیاز ندارید و با صفحه ساز خود قالب آوادا می توانید صفحات سایت خود را خلق کنید.

کسب در آمد با قالب آوادا

قالب آوادا برای تمام کسب و کار ها مناسب است شما حتی می توانید با قالب Avada یک سایت فروشگاهی حرفه ای طراحی کنید و از فروشگاه اینترنتی خود کسب در آمد کنید پوسته حرفه ای وردپرس یعنی اوادا سازگاری کامل با افزونه ووکامرس را دارد و شما پس از نصب این افزونه و اتصال سایت خود به یک درگاه اینترنتی می توانید محصولات خود را اضافه کنید سئو کنید و درآمد میلیونی داشته باشید.

رسپانسیو وسازگاری با تمام دستگاه ها

رسپانسیو بودن موضوع بسیار مهمی شده است به طوری که گوگل اعلام کرده است اول نسخه موبایلی سایت خود را طراحی کنید سپس به سراغ نسخه پی سی بروید از آنجایی که تعداد افرادی که به اینترنت مراجعه می کنند بیشتر است و هر روزه بیشتر هم می شود پس گوگل حق دارد که تمام سایت ها را مجبور کند تا سایتشان را رسپانسیو طراحی کنند.خبر خوش این است که قالب آوادا وردپرس با تمام دستگاه های موبایل، تبلت، و انواع پی سی ها سازگار است و شما قادر خواهید بود سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را در هر سایزی مشاهده کنید .

قالب آوادا دارای بی نهایت ابزار کاربردی

قالب Avada یک صفحه ساز پیشرفته دارد که در این صفحه ساز شما هر المانی که نیاز داشته باشید را می توانید پیدا کنید در گذشته شاید طراحی سایت بدون کدنویسی غیر ممکن بود اما این موضوع دیگر صادق نیست و قالب آوادا این نکته را به شما ثابت می کند شما با ابزارهای زیاد قالب اوادا می توانید در هر جای صفحه المان اضافه کنید و تمام بخش های صفحه سایت را خودتان به صورت خلاقانه شخصی سازی کنید.

مزیت های قالب Avada

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل