نماد سایت کیت وردپرس

افزونه تیکت و پشتیبانی حرفه ای وردپرس

افزونه تیکت و پشتیبانی وردپرس

به نام خدا سلام به همه دوستان عزیز امروز با محصولی جدید و حرفه ای در خدمت همه شما خوبان هستیم افزونه ای که قصد معرفی آن را داریم افزونه حرفه ای تیکت و پشتیبانی در وردپرس است اسم این افزونه Awesome Support است و جزو بهترین و کامل ترین افزونه های موجود برای تیکت زدن کاربران و پشتیبانی است شاید خیلی از شما دوستان یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید و محصولات یا خدماتی را برای مشتریان خود عرضه کنید در این جا شما به یک بستری نیاز دارید تا بتوانید سوالات و مشکلات مشتریان خود را پاسخ دهید افزونه Awesome Support بهترین گزینه برای ایجاد سیستم پشتیبانی و تیکتینگ است که علاوه بر سرعت کار و صرفه جویی در زمان حرفه ای بودن و ساختار قدرتمند سایت شما را به مشتریانتان نشان می دهد.

آیا افزونه Awesome Support بهترین افزونه برای ارسال تیکت است ؟

اگر همین الان در اینترنت به زبان های مختلف جستجو کنید که بهترین افزونه پشتیبانی در وردپرس چیست قطعا نام افزونه Awesome Support در تمام آن ها خواهد بود. طی تجربه هایی که در چند سال اخیر به دست آورده ایم دریافتیم که این افزونه بهترین و کامل ترین افزونه تیکت و پشتیبانی در دنیای وردپرس است بسیاری از سایت های بزرگ و پر بازدید ایرانی از این افزونه برای سیستم پشتیبانی و تیکتینگ استفاده می کنند برای اثبات این حرف شما می توانید به صورت رایگان افزونه را در سایت خود نصب کنید و در صورت عدم رضایت بازگشت وجه بزنید کیت وردپرس بهترین افزونه های دنیای وردپرس را به کاربران عزیز خود ارائه می دهد و مطمئن هستیم که این افزونه شما را شگفت زده خواهد کرد.

افزونه پشتیبانی و تیکت وردپرس + افزونه های ضمیمه

یکی از خوبی های افزونه Awesome Support انعطاف پذیری بالای آن است که برای کارایی بیشتر می توانید افزونه های ضمیمه که همراه آن به شما در کیت وردپرس داده می شود را نصب کنید و از قابلیت های بیشتر افزونه تیکت وردپرس بهره مند شوید. در پکیج سیستم پشتیبانی کیت وردپرس شما 8 افزونه کاربردی را دریافت خواهید کرد که کاربرد همه آنها را به صورت خلاصه در پایین توضیح خواهیم داد.

1. افزونه Easy Digital Downloads

این افزونه ضمیمه برای کاربرانی مناسب است که از افزونه EDD برای سیستم فروشگاهی خود استفاده می کنند. در واقع این افزونه کمک می کند تا کاربران بتوانند موقع تیکت زدن شماره سفارش خود را انتخاب کنند همچنین به کاربرانی که خرید نداشته اند اجازه تیکت زدن نمی دهد.

2. افزونه WooCommerce

افزونه ضمیمه ووکامرس از کاربردی ترین افزونه های موجود در این پکیج است این افزونه مانند افزونه ضمیمه اولی است اما با این تفاوت که برای ووکامرس استفاده می شود و کاربران در صفحه تیکت می توانند شماره سفارش خود را انتخاب کنند و برای همان محصول تیکت ارسال نمایند.

3. افزونه Auto Close

افزونه ضمیمه Auto Close این امکان را به مدیران می دهند تا سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس خود را اتوماتیک سازی کرده تا تیکت های ارسالی بعد از مدتی به صورت اتوماتیک بسته شوند این کار باعث می شود تا سرعت کار و تمرکزتان بیشتر شود.

4. Canned Responses‎

این ضمیمه برای ایجاد یک سری مشکلات موقتی به کار برده می شود که سوالات متداول برای آنها نیاز نیست و در طی چند روز متوالی مرتغع می گردد.

5. افزونه FAQ

افزونه FAQ یکی از افزونه های ضمیمه کاربردی تیکت Awesome Support است برای مثال اگر شما در سایت خود یک سری مشکلات و سوالات متداول دارید می توانید آن ها را از قبل نوشته و لیست کنید تا کاربران زمان ارسال تیکت اگر سوال تکراری دارند به جواب آنها دست پیدا کنند و از پرسیدن سوالات تکراری خود داری کنند با این کار در زمان شما بسیار صرفه جویی می شود و به جای پاسخ به سوالات تکراری می توانید کارهای مهم تر دیگری انجام دهید.

6. افزونه Custom Fields

این افزونه به شما کمک می کند تا یکسری فیلدهای اضافه و سفارشی در صفحه ثبت تیکت اضافه کنید تا بتوانید بیشتر از ظرفیت افزونه اصلی استفاده کنید برای مثال شاید کاربران نیاز داشته باشند که اطلاعات سایت خود را برای حل مشکل ارسال کنند تا کارشناسان مورد بررسی قرار دهند.

7. افزونه Private Notes

شاید بخواهید یکسری پیام هایی را به صورت خصوصی با کارشناسان تیکت در میان بگذارید تا کاربران دیگر نتوانند این تیکت ها را در نتایج جستجوها مشاهده کنند. این افزونه فوق العاده ای برای این کار است که کاربران شما را امکانات بیشتری برخوردار می کند.

8. افزونه Custom Status

افزونه تیکت و پشتیبانی حرفه ای Awesome Support برای اطلاع وضعیت تیکت یکسری وضعیت هایی را به صورت پیش فرض برای نمایش به کاربران دارد برای مثال “در حال بررسی” که با این افزونه ضمیمه می توانید این وضعیت ها را سفارش سازی کنید و یا حتی وضعیت های خود را تعریف کنید و موفقیت سایت خود را بیشتر کنید.

آیا نمی توانم از افزونه های پشتیبانی دیگر استفاده کنم ؟

همانطور که می دانید وردپرس یک سیستم انعطاف پذیر است و برای هر امکانی جدید در آن صدها پلاگین به وجود می آید که خوبی آن نیز به همین است برای پشتیبانی و تیکت در وردپرس افزونه های فوق العاده زیادی وجود دارد مانند افزونه wp advanced support ticket یا افزونه Fast Ticket این افزونه ها نیز جزو افزونه های تیکتینگ خوبی است اما خوبی که افزونه Awesome Support دارد قدرت و انعطاف پذیری بالای آن است و برای هر کاربردی یک پلاگین دارد که در پکیج کیت وردپرس تمام افزونه های ضروری آن به همراه افزونه اصلی به شما تقدیم خواهد شد. پس اگر بگوییم افزونه Awesome Support بهترین بهترین است شاید جمله درستی نباشد چون هر افزونه کارایی خاص خود را دارد و شما در انتخابتان آزاد هستید.

میانگین رتبه : 3.7/5 😍 تعداد رای : 3 امتیاز
خروج از نسخه موبایل