نماد سایت کیت وردپرس

قالب چند منظوره بی (Be Theme)

قالب چند منظوره بی تم وردپرس

به نام خدای مهربان سلام دوستان عزیز امروز می خواهیم یکی از بهترین قالب های وردپرس را برای بهترین ها معرفی کنیم کیت وردپرس همیشه ارائه دهنده بهترین و پرفروش ترین قالب های تم فارست بوده و این بار نوبت به قالب پرفروش بی یا Be Theme رسیده برای آشنایی و بررسی بیشتر این قالب مطالب زیر را دنبال کنید.

قالب وردپرس BeTheme

قالب بی وردپرس یک قالب چند منظوره بسیار قوی و فوق العاده متنوع است شما با قالب BeTheme هرسایتی با هر امکاناتی می توانید طراحی کنید. قالب Be یک پوسته بسیار کامل است و تمام نیازهای که یک کاربر وردپرسی نیاز دارد را برآورده کرده است. این قالب با تمام مرورگرهای اینترنت سازگار است و شما با هر مرورگری در هر دستگاهی می توانید سایتی که با این قالب را اندازی شده است را مشاهده کنید.

قالب بی با بیش از 500 سایت آماده

قالب بی از آن قالب هایی است که دموهای زیادی دارد در واقع می توان گفت بیشترین پیش نمایشی را که یک قالب می تواند داشته باشد را قالب Be دارد. و برای هر کسب وکاری که فکرش را بکنید این قالب یک دمو از آن دارد و فقط با یک کلیک میتوانید آن دمو را در سایت خود مشاهده کنید.

قالب بی تم فول رسپانسیو

هرکسی در حوزه وب فعالیت می کند شاید با کلمه رسپانسیو آشنا باشد و این موضوع امروزه با گسترش گوشی های هوشمند بسیار مهم شده است و گوگل بهای زیادی به این موضوع می پردازد و سایت هایی که نسبت به دستگاه های هوشمند مختلف واکنشگرا نیست برخورد می کند و از نتیجه های خود آن سایت را حذف می کند. پس هر سایتی بدون استثنا باید رسپانسیو باشد. قالب بی تم این موضوع را درک کرده است و تمام دموهای قالب و بخش های مختلف قالب را به صورت واکنشگرا طراحی کرده است و از نظر سئوی گوگل نمره خوبی گرفته است.

پس اگر می خواهید از قالب بی تم استفاده کنید اصلا نگران واکنشگرا بودن آن نباشید و می توانید با خیال راحت دموهای این قالب را در سایت خود نصب کنید و مطابق با سلیقه خودتان آن را سفارش سازی کنید.

ویژگی های قالب BeTheme

قالب بی نتیجه کار یک تیم بسیار خلاق و حرفه ای است این قالب با ارائه بیش از 500 دمو آماده کولاک کرده است و نیاز هر کسب کاری در فضای آنلاین را برآورده کرده است. این قالب از ویژگی های زیادی برخوردار است در زیر به برخی از ویژگی های این قالب اشاره خواهیم کرد. و توضیح مختصری راجب آن ها به شما کاربران عزیز خواهیم داد.

دارای 20 طرح مختلف برای نمایش هدر

یکی از خوبی های قالب Betheme طرح های مختلف هدر آن است قالب بی تقریبا برای هر سلیقه طرح های خاص خودش را دارد و با جابه جا کردن المان هایی مانند لوگو , منوها و… می توانید به هر شکلی که دوست دارید سایت خود را طراحی کنید و المان های مختلف را درکنار یگدیگر بچینید تا یک سایت منحصر به فرد و کاملا متفاوت طراحی کنید.

Be با صفحه ساز ویژوال کامپوزر و صفحه ساز شخصی

قالب BeTheme از آن قالب هایی است که سازگاری کامل با افزونه معروف صفحه ساز ویژوال کامپوزر دارد و شما می توانید علاوه بر دریافت قالب بی تم از سایت کیت وردپرس نسخه اصلی افزونه ویژوال کامپوزر را نیز همراه این قالب دریافت کنید.
اما صفحه ساز دومی که برای قالب بی تم وجود دارد صفحه ساز مافین است این صفحه ساز مخصوص قالب BeTheme طراحی شده است و تیم سازنده این صفحه ساز را به طوری قوی و قدرتمند طراحی کرده است که تمام دموهای مختلف دیگر را نیز با همین صفحه ساز مافین طراحی کرده است و سازگاری بهتری با قالب Betheme دارد.

افزونه های اورجینال همرا با قالب بی تم

قالب Betheme علاوه بر اینکه امکانات زیادی دارد با افزونه های معروفی مانند صفحه ساز ویژوال کامپوزر , افزونه Layer Slider و افزونه معروف روولوشن اسلایدر سازگاری کامل دارد و در سایت کیت وردپرس زمانی که شما نسبت به خرید قالب بی تم اقدام می کنید این سه افزونه معروف را می تواتید همرا با قالب BeTheme به صورت رایگان دریافت کنید.

قالب Betheme سازگار با همه چیز

طراحان این قالب فکر همه چیز این قالب را کرده اند و یکی از دلایل فروش زیاد این قالب دلیلش همین می تواند باشد قالب Be با انواع افزونه های مهم و ضروری وردپرس سازگاری کامل دارد و شما می توانید این قالب را همرا با افزونه های زیر بدون هیچ مشکلی استفاده کنید

مگامنوی پیشرفته و ابزارک های اختصاصی

با استفاده از مگامنوی پیشرفته قالب Betheme می توانید تمام محصولات و محتوای سایت خود را به صورت رابط کاربری بسیار زیبا به کاربران خود نمایش دهید بدون اینکه بخواهید کاربری را گیج کنید.
از دیگر قابلیت های قالب بی تم به ابزارک های اختصاصی آن نیز می توان اشاره کند بعد از دانلود قالب بی تم می توانید با استفاده از ابزارک های اختصاصی آن محتوا و بخش های جذابی را برای کاربران خود طراحی کرده و به نمایش بگذارید.

رابطه قالب Be با سئو

همه قالب های سایت چه وردپرسی و چه غیر وردپرسی باید از همه لحاظ سئو باشند و اگر قالب سایتی غیر از این عمل کرده و فاکتورهای سئو را در خود رعایت نکند آن قالب به صورت استاندارد طراحی نشده است و کم نیست قالب هایی که بدون در نظر گرفتن فاکتورهای سئو طراحی شده است. اما اگر به خرید قالب بی تم به علت سئو نبودن آن شک دارید. حتما باید یک نگاهی به فروش آن در ایران و خارج از ایران بندازید.
این قالب کاملا سئو شده است و از سرعت بالایی برخوردار است با آپدیت جدید این قالب حجم آن از 31 مگابایت به 6 مگابایت کاهش یافته است و این قدرت تیم این قالب و سئوی آن را نشان می دهد.

ویژگی های کلی قالب BeTheme :

میانگین رتبه : 3/5 😍 تعداد رای : 2 امتیاز
خروج از نسخه موبایل