نماد سایت کیت وردپرس

بهترین افزونه های امنیتی وردپرس برای سایت شما

بهترین افزونه های امنیتی وردپرس

به نام خدا سلام دوستان عزیز امروز می خواهیم به افزونه های امنیتی وردپرس بپردازیم و چندتا از بهترین پلاگین های امنیتی وردپرس که برای سایت شما مناسب است را معرفی کنیم حتما سعی کنید به مقوله امنیت اهمیت بدهید چرا که اگر از همین الان به فکر امنیت سایت خود نباشید ممکن است در آینده پشیمان شوید.

آیا وردپرس به تنهایی نا امن است ؟

شاید برای خیلی از دوستان این سوال باشد که آیا وردپرس واقعا نا امن است ؟ اگر بخواهیم منصفانه این قضیه را مورد بررسی قرار دهیم جواب خیر است اما چرا گفتم خیر ؟ در واقع سیستم مدیریت محتواهای زیادی وجود دارد اما هیچ کدام از سیستم مدیریت محتواها به اندازه وردپرس امن نیست و یکی از محبوبیت های این سیستم به همین دلیل است سیستم مدیریت محتوای وردپرس به تنهایی امن هست اما به علت انعطاف پذیری زیادی که دارد باعث می شود کمی نا امن شود به زبان ساده تر یعنی وردپرس خالی به تنهایی امن است اما ممکن است یک پلاگینی شما نصب کنید که این پلاگین استاندارد نباشد و برنامه نویس آن به صورت استاندارد کد ننوشته باشد و هکر بتواند از طریق آن پلاگین سایت شما را مورد سوء استفاده قرار داده و هک کند. که این اتفاق ممکن است به ندرت پیش بیاید.اما در حالت کلی شما می توانید به وردپرس اعتماد کنید.

بزارید این موضوع رو با یک جمله ختم کنیم هیچ سیستمی توی دنیا وجود ندارد که به صورت 100% امن باشد و امن ترین سیستم های دنیا مثل گوگل و… همیشه 99% امن است و همیشه هکر ها یه قدم جلوتر هستند.

افزونه Wordfence جزو بهترین افزونه های امنیتی وردپرس

افزونه امنیتی wordfence جزو بهترین افزونه های امنیتی وردپرس به شمار می رود که تا امروز توانسته است بیش از 3 میلیون نصب فقط در مخزن وردپرس داشته باشد. این افزونه در دو نسخه رایگان و تجاری عرضه شده است که نسخه رایگان آن امکانات کمتری نسبت به پولی دارد و امکانات اصلی این افزونه در نسخه تجاری آن می باشد نسخه اصلی یا پرو این افزونه در کیت وردپرس وجود دارد که می توانید آن را تهیه کنید. همچنین اطلاعات بیشتر در مورد این افزونه را می توانید از لینک افزونه امنیت وردپرس Wordfence Security Pro مطالعه کنید.

افزونه iTheme Security جزو بهترین افزونه های امنیتی وردپرس

افزونه بعدی که قصد معرفی آن را داریم افزونه امنیتی itheme security است این افزونه امنیتی بیش از 900,000 نصب فعال در مخزن وردپرس داشته است و دومین افزونه پر استفاده در بین وردپرسی ها است از قابلیت های خوب این افزونه می توان به یکی از قابلیت های خوب این افزونه رابط کاربری ساده تر نسبت به افزونه قبلی یعنی وردفنس است و هم چنین برای استفاده از تمام قابلیت های این افزونه شما باید نسخه اصلی آن را تهیه کنید که در سایت کیت وردپرس نیز وجود دارد.

افزونه All in One WP Security Firewall جزو بهترین ها

افزونه All In One WP Security & Firewall نیز جزو یکی از بهترین افزونه های امنیتی در وردپرس است که توانسته است بیش از 800,000 نصب فعال در مخزن وردپرس داشته باشد ویژگی های این افزونه در سه دسته پایه ، متوسط و پیشرفته دسته بندی شده است که به کاربران این امکان را می دهند تا نسبت به عملکرد مورد نیاز اقدام به تهیه افزونه کرده و استفاده کنند.

افزونه امنیتی Sucuri در لیست بهترین افزونه های امنیتی وردپرس

چهارمین افزونه پر قدرتی که در لیست بهترین افزونه های امنیتی وردپرس جای دارد افزونه Sucuri  می باشد این افزونه بیش از 600,000 نصب فعال درمخزن وردپرس داشته است. زمانی که افزونه Sucuri را فعال می کنید، تمام ترافیک وب سایت شما از طریق سرورهای CloudProxy آنها انجام می شود و تمام درخواست ها به منظور فیلتر کردن درخواست های مخرب، اسکن می شوند. به همین دلیل، Sucuri با عدم اجازه به ترافیک های مخرب برای رسیدن به سرور شما، می تواند بار سرور را کاهش داده و عملکرد سایت شما را بهبود ببخشد.

این افزونه از حملات XSS و SQLinjection جلوگیری کرده و هر 4 ساعت وب سایت شما را مورد بررسی قرار می دهد تا فایل های مخرب و مشکلات آسیب پذیری در سایت شما وجود نداشته باشد.

افزونه امنیتی Cerber Security & Antispam در لیست بهترین افزونه امنیتی وردپرس

آخرین افزونه ای که قصد معرفی آن را داریم افزونه Cerber Security & Antispam است این افزونه بیش از 100,000 نصب فعال در وردپرس داشته است این افزونه با مخفی کردن داشبورد و فایل های wp-login.php ، wp-signup.php و wp-Register.php ، وب سایت شما را ایمن تر می کند. همچنین تمام داده های مربوط به فعالیت های ورود به سیستم و خروج از سیستم کاربران را به شما ارائه می دهد و می توانید IP ها، رنج IP ها یا زیر شبکه ها را در لیست سفید یا لیست سیاه قرار دهید تا خیالتان از بابت این موضوع راحت باشد. دوتا از قابلیت های خوب دیگر این افزونه جلوگیری از کامنت های اسپم و سازگاری آن با تمام افزونه های فرم تماس وردپرس می باشد.

نتیجه گیری : ما در این مقاله 5 تا از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس را به ترتیب برای شما عزیزان لیست کرده ایم که بسته به نیاز و سلیقه خودتان می توانید نسبت به تهیه و نصب هر کدام اقدام کنید اگر بخواهید از تجربه ما استفاده کنید افزونه اصلی Wordfence بهترین افزونه امنیتی برای سایت شما می باشد چون امکانات زیادی دارد و تقریبا تمام امکانات مهم موجود در دیگر افزونه در این افزونه وجود دارد و از رقیبان خود بسیار قویتر عمل کرده است به همین دلیل است که تعداد نصب آن که در بالا عرض شد اینقدر زیاد است.
و نکته آخری که برای شما دوستان عزیز بگم این هست که اکثر افراد هنگامی که به این صفحه می رسند و مقاله رو مورد مطالعه قرار می دهند فکر می کنند ما این مقاله را برای تبلیغات خود نوشته ایم و هیچ عملی برای امنیت سایت خود انجام نمی دهند و حاضر نیستند به اندازه چند دست جوراب هزینه کنند تا سال ها زحمت و زمان و تلاشی که پای سیستم برای رشد سایت و کسب وکار اینترنتی خود گذاشته اند در یک چشم به هم زدن نابود نشود. ما بهترین افزونه های امنیتی وردپرس را برای شما آماده و فارسی کرده و در سایت قرار دادیم اصلا مهم نیست این افزونه ها را از چه سایت معتبری تهیه می کنید فقط تهیه کنید و سایت خود را سریعا نصب کنبد تا یک غفلت هایی که ممکن است انجام شود باعث پشیمانی شما در آینده نشود.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل