کیت وردپرس

بهترین قالب آموزشی وردپرس در ایران

بهترین قالب آموزشی وردپرس در ایران

بهترین قالب آموزشی وردپرس در ایران چیست؟ اگر شما هم به دنبال این سوال هستید به جای درستی آمدید. در این مقاله قصد داریم بهترین قالب های آموزشی وردپرس در ایران را معرفی کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه کیت وردپرس باشید.

بهترین قالب آموزشی وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟

قبل از آنکه سراغ معرفی بهترین قالب های آموزشی وردپرس برویم بیاید مشخص کنیم معیار ما برای بررسی کردن بهترین قالب های آموزشی وردپرس چیست.

wordpress education best theme points kitwp
ویژگی های بهترین قالب آموزشی وردپرس

1-ظاهر و گرافیک قالب آموزشی

یک قالب آموزشی وردپرسی در ایران و بین فارسی زبان ها اولین چیزی که باید داشته باشد ظاهر و گرافیک بسیار جذاب است. چرا که امروزه اکثر سایت های آموزشی مطرح در ایران ظاهر جذابی دارند و شما برای اینکه خودتون رو حرفه ای نشان دهید و بتونید با این سایت ها رقابت کنید اولین چیزی که نیاز دارید یک قالب آموزشی جذاب با ظاهر حرفه ای برای سایت است.

بالا بودن سرعت لود قالب سایت

2-سرعت و بهینه بودن قالب

سرعت سایت همیشه مهم بوده و هست و نمیشه کیفیت را فدای سرعت کرد. چرا که حوصله کاربران امروزی بسیار کم است و اگر لود سایت شما بسیار طولانی باشد کاربران از سایت شما فرار می کند و سراغ دوره های آموزشی رقیبتان می رود هچنین گوگل به سرعت سایت اهمیت زیادی می دهد و اگر به فکر آن نباشید و سایت ضعیفی داشته باشید احتمال زیاد در نتایج اول گوگل جایگاهی نخواهید داشت.

پس یکی از ویژگی های ضروری قالب علاوه بر ظاهر جذاب، سرعت بارگذاری عالی است. البته قالبی که برای سایتتون تهیه می کنید باید از نظر دیگر فاکتورهای سئو نیز بهینه باشد مثلاً نحوه استفاده از تگ های h1 در صفحات و… برای ربات های گوگل بسیار مهم است.

نمایش جلسات دوره ها در صفحه محصول

3-امکانات مناسب قالب برای سایت های آموزشی

ویژگی بعدی که یک قالب آموزشی وردپرسی باید داشته باشد امکانات مناسب سایت های آموزشی است. این معنیش این نیست که امکانات خیلی زیادی داشته باشد تا کاربر گیج شود یا خیلی از امکانات آن کاربردی نباشد بلکه منظور ما قابلیت هایی است که اولاً مخصوص سایت های آموزشی باشد و ثانیاً در همه سایت های آموزشی کاربردی باشد.

مثلاً شاید شما بتونید از قالب وودمارت برای راه اندازی سایت آموزشی استفاده کنید که اشتباه است. اما 99 درصد امکانات قالب وودمارت هیچ کاربردی در سایت شما ندارد چرا که آن یک قالب فروشگاهی سنگین است و بدرد سایت های آموزشی نمی خورد. البته دیدم افرادی که از این قالب برای سایت های آموزشی خودشون استفاده کردند.😳

4-دارای پنل تنظیمات باشد

همه قالب های حرفه ای 100 در 100 یک پنل تنظیمات در داشبورد وردپرس دارند. اگر نداشته باشند یعنی آن قالب حرفه ای نیست. پس زمانی که به دنبال بهترین قالب آموزشی وردپرس هستید یکی از مواردی که باید چک کنید پنل تنظیمات حرفه ای است که معمولاً باید با فریم ورک ریداکس Redux طراحی شده باشد که مشابه تصویر زیر است.

پنل تنظیمات قالب پارادوکس

5-افزونه های کمتری نصب شود

یکسری افزونه ها وجود دارد که برای اکثر سایت ها لازم است و یک موضوع عادی است مثلاً افزونه های زیر می تواند در همه سایت ها نصب باشد.

اما اگر قالبی تهیه کنید که افزونه های زیادی نیاز باشد مطمئناً شاید آن قالب مناسب نباشد مثلاً برای نمایش تصاویر محصولات باید افزونه نصب شود یا برای یک عملکرد ساده مثل پنل کاربری باید افزونه نصب شود. این افزونه ها اگر زیاد شود باعث کندی سرعت سایت شما می شود پس چه بهتر که قالبی تهیه کنید که افزونه های کمتری نیاز باشد.

پرفروش ترین قالب آموزشی تم فارست

بهترین قالب آموزشی وردپرس در خارج چیست؟

بهترین قالب آموزشی وردپرس در خارج از ایران یعنی در سایت تم فارست که بیشترین فروش را داشته قالب Eduma یا اِجوما است این قالب که در سال 2015 در سایت تم فارست (منبع قالب و افزونه وردپرس در دنیا) قرار گرفته تا الان بیش از 36 هزار فروش داشته.

پس اگر در ایران یا خارج از ایران هستید و دنبال بهترین قالب آموزشی وردپرس هستید یکی از قالب هایی که ارزش بررسی را دارد قالب آموزشی Eduma است.

پرفروش ترین قالب آموزشی ایران چیست؟

شاید در خارج از ایران قالب آموزشی Eduma پرفروش قالب آموزشی وردپرس باشد. اما سلیقه کاربران فارسی زبان متفاوت است و این قالب بهترین قالب برای فارسی زبان ها به شمار نمی رود. پس در ادامه اول پرفروش ترین قالب های آموزشی ایران رو معرفی می کنیم سپس به معرفی بهترین قالب آموزشی وردپرس در ایران می پردازیم.

البته با اینکه قالب فلت سام یک قالب فروشگاهی است اما بسیاری از سایت های آموزشی مطرح ایران از این قالب برای سایت آموزشی خودشون استفاده می کنند و بعداً طبق میل خودشون قالب رو با کدنویسی سفارش سازی می کنند بنابراین اگر خودتون کدنویسی بلد هستید شاید این قالب هم برای شما مناسب باشد.

بهترین قالب آموزشی وردپرس در ایران چیست؟

خب حالا می رسیم سراغ یکی از بهترین قالب های آموزشی ایران که قالب آموزشی پارادوکس است. قالب آموزشی پارادوکس یک قالب آموزشی ترکیبی از تمام سایت های معروف آموزشی در ایران است بنابراین شما با استفاده از این قالب می تونید هر سایت آموزشی دوست داشتید طراحی کنید.

در ادامه یکی از دموهای قالب آموزشی پارادوکس رو مشاهده می کنید که شبیه راکت است. برای دیدن تمام دموها می تونید وارد لینک های زیر شوید.

یکی از دموهای قالب آموزشی پارادوکس

صفحات محصول اختصاصی سایت های آموزشی

در قالب پارادوکس شما می تونید انواع صفحات محصول را برای سایتتون در نظر بگیرید یعنی ویژگی جالبی که این قالب دارد. صفحات محصول مختلف برای سایت های آموزشی است که از پنل تنظیمات این قالب انتخاب می شود در ادامه یکی از نمونه صفحات دوره های آموزشی آن را مشاهده خواهید کرد.

یکی از صفحات اختصاصی محصول پارادوکس

امکانات و ویژگی قالب آموزشی پارادوکس

همانطور که در بخش بالا توضیح دادیم بهترین قالب آموزشی وردپرس در ایران باید شامل امکانات مناسب سایت های آموزشی باشد در ادامه امکانات قالب آموزشی پارادوکس را لیست خواهیم کرد.

برای دیدن تمام دموهای قالب پارادوکس می توانید از لینک زیر اقدام کنید

جمع بندی بهترین قالب آموزشی وردپرس در ایران

در این مقاله بهترین قالب آموزشی وردپرس در ایران رو معرفی کردیم تا دوستانی که قصد راه اندازی یک سایت آموزشی با وردپرس را دارند بتونند با استفاده از بهترین قالب آموزشی وردپرس ایران یک سایت مناسب برای کسب درآمد راه اندازی کنند.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل