کیت وردپرس

بهترین قالب رایگان وردپرس چیست؟

بهترین قالب وردپرس رایگان

در این مقاله با 7 قالب رایگان و کاربردی در وردپرس آشنا خواهید شد.
شما اغلب در دنیای تم وردپرس کامنت هایی را می بینید که قالب های رایگان خطرناک هستند زیرا از آن ها پشتیبانی نمی شود، یا بعضی مواقع توسط سازندگان آماتور طراحی می شوند. از بعضی جهات این استدلال درست است، بنابراین برای شما بسیار مهم است اطمینان حاصل کنید که قالب رایگان وردپرس شما یک طراحی با کیفیت و پشتیبانی مناسب دارد. از این گذشته، یک قالب پریمیوم به طور کلی دارای کد کامل و یک تیم پشتیبانی مداوم است تا در صورت بروز مشکل به شما کمک کند.

آیا همه قالب های وردپرس رایگان بد هستند؟

با این حال، برخی ازقالب های رایگان وردپرس برای استفاده ی بعضی کاربران خیلی شیرین هستند. برخی از آن ها نه تنها عالی به نظر می رسند بلکه عملکردی بهتر از برخی از قالب های پریمیوم دارند. موضوعی که امروز به آن می پردازیم، معرفی گروهی از قالب های رایگان وردپرس است که به قیمت هیچ می توانید آن ها را بخرید.

قالب های رایگان برای سرگرمی ها، وبلاگ نویسان و افرادی که به سادگی می خواهند یک ژورنال آنلاین از افکار خود ایجاد کنند ایده آل هستند؛ همچنین برای مشاغل قانونی که می خواهند به درآمد برسند در بعضی موارد کارآمد هستند. هر یک از این قالب ها دارای اجزای قدرتمندی است که باعث می شود شما دو بار در مورد پرداخت یک موضوع فکر کنید. بنابراین، بدون توضیح بیشتر به ادامه ی موضوع می پردازیم تا در مورد بهترین قالب های رایگان وردپرس در بازار بیشتر بدانید. پس در مقاله بهترین قالب رایگان وردپرس همراه ما باشید.

قالب airi
قالب Airi

1.بهترین قالب رایگان وردپرس : Airi

یک قالب جدید وردپرس است که از طراحی زیبا و جادار با فضای سفید فراوان و تایپوگرافی تمیز برخوردار است و تمرکز را برای خوانندگان آن آسان می کند. بخش زیرین هدر دارای یک تصویر بنر با اندازه کامل است که برای به اشتراک گذاشتن تصاویر تجارب تجاری شما و همچنین فراخوانی برای اقدام به همکاری و گرفتن سفارش مناسب می باشد؛ و باعث می شود بازدید کنندگان بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.

در مرحله بعد، متوجه خواهید شد که یک بخش مختصر وجود دارد که به شما امکان می دهد تاریخچه مختصری از شرکت و محدوده ی خدماتی را ارائه دهید که در آن می توانید با مشتریان خود همکاری کنید.
موضوع Airi برای فریلنسرها، آژانس ها، استارتاپ ها و مشاغل کوچک مناسب است اما یک ویژگی وجود دارد که باعث می شود Airi فقط یک قالب رایگان وردپرس تجاری باشد.

Airi با یکپارچه سازی کامل افزونه Elementor همراه است به این معنی که می توانید به راحتی از این قالب رایگان برای هر نوع وب سایت استفاده کنید. به لطف استفاده از رابط کشیدن و رها کردن افزونه Elementor، می توانید به راحتی عناصر را به صفحات و پست های خود اضافه کنید تا هر نوع چیدمان ایجاد شود.

علاوه بر این ، Airi همچنین با WooCommerce ادغام می شود ، بنابراین می توانید فروش محصولات دیجیتالی و فیزیکی را در سایت خود شروع کنید. مهم تر از همه این ها ، Airi با Live Customizer همراه است تا بتوانید به راحتی رنگ ها، فونت ها، پس زمینه ها و موارد دیگر را به راحتی تغییر دهید. این قالب در حال حاضر پاسخگو و آماده ترجمه است.

قالب Sydney

2.بهترین قالب رایگان وردپرس : Sydney

قالب رایگان سیدنی برای شرکت ها و آزادکارانی طراحی شده است که می خواهند یک حضور آنلاین قوی ارائه دهند. این قالب دارای گزینه های سفارشی سازی گسترده است؛ همچنین از گزینه های دیگری برای فونت های Google، آپلود لوگو و موارد دیگری در طراحی آن استفاده شده است.

وجود یک نوار لغزنده روی صفحه نمایش، کاملاً مناسب برای افرادی که می خواهند تصاویر بزرگ یا آگهی های تبلیغاتی را به نمایش بگذارند. با کنترل کامل رنگ در این قالب می توانید محیط تجاری دلخواه خود را ارائه دهید. قابلیت اسکرول صفحه به شما کمک می کند تا افراد به راحتی در سایت شما جا به جا شوند.

این قالب رایگان برای کسانی که می خواهند سایت شان در دستگاه های تلفن همراه قابل مشاهده باشد پاسخگو است و بیش از 600 فونت گوگل برای تغییر تایپوگرافی شما ارائه می شود. سیدنی کاملاً ترجمه شده است و برای دستیابی به کاربران فارسی زبان بسیار مناسب است. زمینه اختلاف منظر در این قالب یک جنبه خلاقانه به سایت شما می افزاید. می توانید بین تصاویر خود نمادهای اجتماعی را برای ارسال مشتری به صفحات Facebook و Twitter خود پیاده سازی کنید.

قالب Neve

3.قالب رایگان وردپرس : Neve

اگر به دنبال یک قالب مدرن و سریع هستید که با صفحه ساز مورد علاقه شما نیز سازگار است، به دنبال قالب رایگانی مانند Neve باشید. طراحی این قالب تا آنجا پیش می رود که تنها با افزونه های صفحه ساز مانند Site Origin ، Divi ، Elementor و Brizzy سازگار است، بلکه با گوتنبرگ نیز سازگار است. این قالب دارای طراحی تمیز است که باعث می شود محتوای شما از هم متمایز شود،

بنابراین برای مشاغل کوچک، مترجمان آزاد و آژانس هایی که می خواهند نرخ تبدیل خود را بهبود بخشند، عالی است. می توانید رنگ ، قلم و سایر سبک های تصویری را سفارشی کنید و از انواع مختلف پس زمینه که شامل اسلایدر، تصاویر، فیلم و سایر موارد است، انتخاب کنید.
موضوع Neve همچنین مگا منوهای را ارائه می دهد تا بتوانید به راحتی منوهای خود را سازماندهی کرده و همانطور که می خواهید صفحات زیادی را اضافه کنید بدون اینکه بازدیدکنندگان را خسته کنید. علاوه بر این، قالب رایگان neve برای بارگذاری سریع بهینه شده است و کاملاً پاسخگو است.

می توانید محتوای آزمایشی را با یک کلیک نصب کنید. آنچه قالب Neve را از سایر قالب های رایگان متمایز می کند این واقعیت است که در کنار اسناد پشتیبانی، می توانید از نویسندگان نیز پشتیبانی بگیرید. اگر می خواهید یک قالب سریع، تمیز و آسان که برای استفاده و همچنین برای موتورهای جستجو بهینه شده است، قالب Neve قطعاً ارزش بررسی و لیاقت بودن در بین بهترین قالب رایگان وردپرس را دارد.

قالب Talon

4.قالب رایگان وردپرس : Talon

برای یک راه حل رایگان ، قالب Talon بسیار چشمگیر است. هنگامی که به دموی قالب نگاه می کنید متوجه می شوید که هدر بزرگ آن اکثر صفحه را به خود اختصاص می دهد. این هدر به عنوان تصویر کشویی یا استاتیک عمل می کند و می توانید طراحی آن را طبق خواسته ی خود تطبیق دهید.

علاوه بر این، یک منوی ساده و برخی از متن ها و دکمه های لینک را می توانید روی این هدر قرار دهید ، و از آن ها برای جا به جایی به بخش های دیگر سایت استفاده کنید. دکمه ها و آیکون ها هر دو از طریق قالب Talonقابل دسترسی هستند و نمونه های فراوانی از آن ها وجود دارد.

همچنین از نوارهای پیشرفت می توانید برای نمایش داده ها و نمودارهای خود استفاده کنید. ماژول نمایش افراد تیم در صفحه اصلی قرار دارد و عکس هایی از افرادی که در مجموعه ی شما کار می کنند را نشان می دهد؛ همچنین شما می توانید در قسمت توضیحات توسط پیوندها به صفحات رسانه های اجتماعی آن ها دسترسی ایجاد کنید.

توصیفات ویژه در یکی از ردیف ها، و شامل نمونه کارها است. گزینه های این قالب رایگان برای تنظیم رنگ ها و قلم ها فوق العاده هستند، در حالی که فونت های گوگل برای بهبود نحوه ظاهر تایپوگرافی شما نیز می تواند مناسب باشد. چندین نماد با قالب Talon بسته بندی شده اند، و برخی از پرونده های ترجمه را برای ارتباط با افرادی که زبان شما صحبت نمی کنند دریافت می کنید.

قالب Zakra

5.قالب رایگان : Zakra

تم زکرا یک قالب شیک، مدرن و پاسخگو است که می تواند برای صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این قالب رایگان با چندین دموی مختلف ارائه می شود که کاربری آن ها از تجارت تا نمایندگی های تجارت الکترونیکی متغیر است. همچنین می توانید برای ایجاد یک وبلاگ شخصی یا شرکتی از Zakra استفاده کنید.

قالبی بسیار انعطاف پذیر است و شامل یک بخش هدر زرق و برق دار است که در آن می توانید یک تصویر پس زمینه به همراه یک فراخوانی برای کاربران خود اضافه کنید که بازدید کنندگان خود را به مهم ترین صفحه شما هدایت کند.

همچنین فضای کافی برای نمایش آنچه در شغل شما وجود دارد، امکان نمایش اعضای تیم، توصیفات، لوگوی مشتریان و امکان طراحی پیشخوان های شیک را برای شما فراهم می آورد. قالب Zakra با پشتیبانی از افزونه صفحه ساز Elementor و ویرایشگر جدید وردپرس (گوتنبرگ) ارائه می شود؛

این ویرایشگر به راحتی قابل تنظیم است. می توانید یک نوع رنگ تجاری سفارشی را تنظیم کنید و همچنین بین چندین سبک مختلف از هدرها انتخاب کنید. سایر گزینه های سفارشی سازی شامل 7 منطقه ویجت، گزینه های طرح بندی کلی و گزینه های تایپوگرافی زیادی است.
قالب Zakra برای سئو بهینه سازی شده است که به شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه بهتری داشته باشید؛ سایت شما سریع بارگیری می شود و شامل محتوای نمایشی می باشد تا بتوانید روند طراحی و تنظیم را سرعت بخشید.

قالب Newsmag Lite

6.قالب وردپرس : Newsmag Lite

اگر یک مضمون روزنامه یا سبکی مانند سبک مجله را در نظر بگیرید، قالب Newsmag Lite فارغ از اینکه در مورد چه نوع صنعتی می نویسید، بسیار متمایز است. این قالب شامل دکمه های رسانه های اجتماعی است که برای بسیاری از قالب های رایگان استاندارد سازی نشده است.

علاوه بر این، شما می توانید تبلیغات بنری را برای به دست آوردن مشتریان خود به وب سایت وردپرس تان اضافه کنید. هر یک از دسته های شما با ابزارک ها تقسیم می شوند و منوها کاملاً قابل تنظیم هستند. یک سایت مجله ای تمیز و مدرن که چهار سبک از وبلاگ های مختلف را ارائه می دهد و در تمام دستگاه های تلفن همراه کار می کند.
این قالب شامل نمادهای Font Awesome برای عناوین ویژه و باکس های آیکون دار است. همچنین می توانید نقشه ی Google Maps مکان خود را در صفحه بارگذاری کنید؛ صفحه اول سایت شما می تواند شامل گزینه هایی مانند آگهی های ارسال، اسلایدر ها و بلوک های ویژه باشد.

پیشینه منوهای سفارشی به اهداف برندسازی و نیازهای ناوبری می رسند. همچنین می توانید به مواردی مانند ابزارک های پست محبوب، آموزش های ویدیویی پاسخگو، رنگ های دلخواه و ابزارک های پویا دسترسی پیدا کنید. به طور کلی، گزینه های سفارشی سازی در این قالب بسیار قوی است.

قالب Rocked

7.قالب وردپرس : Rocked

قالب Rocked وردپرس برای کسانی که به دنبال یک وب سایت مدرن و واکنش گرا هستند گزینه ای رایگان و زیبا است. این قالب برای کاربران سازمانی بسیار عالی است، زیرا دارای بارگذاری لوگو و علاقه مندی ها، کنترل رنگ، بلوک های از پیش تعریف شده و موارد دیگر است.

بخش جالب قالب Rocked که اورا جزو یکی از بهترین قالب های رایگان وردپرس می شناسیم این است که با چندین ابزارک برای اجرای ماژول ها مانند توصیفات، سرویس ها و گزینه های دیگر ارائه می شود و حتی می توانید به بخش سورس کد سایت بروید و در صورتی که دقیقاً آن چیزی که انتظار دارید نیست، وارد آن شوید و کد دلخواه خود را اضافه کنید. الگوهای صفحه برای ایجاد مواردی مانند صفحات اول و صفحات با عرض کامل وجود دارد.

پشتیبانی از Google Fonts به شما امکان می دهد تا از بیش از 600 قلم را انتخاب کنید، همه این ها می توانند سایت شما را به چیزی خاص تبدیل کنند. قالب Rocked یک قالب کامل با کاربری بسیار آسان است که این موضوع، این قالب را برای افزایش رتبه موتورهای جستجو و ارائه مطالب رایگان برای مشتریان خود ایده آل می کن.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل