کیت وردپرس

بهترین افزونه گالری تصاویر وردپرس

به نام خدای مهربان سلام دوستان عزیز امروز با مقاله دیگری تحت عنوان بهترین افزونه گالری تصاویر وردپرس در خدمت همه شما عزیزان هستیم و می خواهیم بهترین افزونه ساخت گالری در وردپرس را معرفی کنیم تا با استفاده کردن از این افزونه ها در وردپرس به سایت خودتون روح و جلا بدهید و سایت خود را برای کاربران بسیار جذاب جلوه دهید در واقع شما با این کار سایت خودتون رو از یکنواختی در می آورید و کاربرانی بیشتر جذب خواهید کرد.

بهترین افزونه های ساخت گالری تصاویر وردپرس

به نظر ما ، بهترین افزونه گالری وردپرس باید سریع ، آسان و قابل استفاده باشد و کلیه ویژگی های لازم را برای ایجاد گالری های زیبا (مانند جعبه های سبد دار ، ناوبری تصویر ، آلبوم ها ، صفحه بندی و غیره) در اختیار شما قرار دهد.

افزونه گالری باید تجربه کاربری بسیار خوبی را ارائه دهد و به بهبود سئوی تصویر شما نیز کمک کند.

4 تا از بهترین افزونه های گالری وردپرس

ما چهار پلاگینی که محبوب ترین گالری عکس وردپرس در بین مردم و وردپرس کاران بوده اند را انتخاب کرده ایم.

در مقاله بهترین افزونه گالری تصاویر وردپرس ، به سرعت ، ویژگی ها ، سهولت استفاده و قابلیت اطمینان این افزونه ها خواهیم پرداخت افزونه هایی که قصد معرفی آن را داریم به صورت زیر است:

بهترین افزونه های گالری وردپرس از نظر سرعت


هنگام انتخاب بهترین افزونه گالری تصاویر وردپرس ، سرعت بسیار مهم است. این امر نه تنها بر SEO شما در WordPress تأثیر گذار است ، بلکه بر تجربه کاربر در سایت شما نیز تأثیر می گذارد.

اگر از افزونه گالری برای نمایش نمونه کار یا یک سایت عکاسی استفاده می کنید ، پس شاید برایتان کمی سخت باشد تا سرعت را در سایت خود حفظ کنید.

دوستی برای هر یک از این افزونه ها با استفاده از تصاویر یکسان و بدون تغییر در تنظیمات پیش فرض ، تست سرعت را انجام داده است که در عکس زیر می توانید این نتایج را مشاهده کنید:

اندازه صفحهتعداد درخواستزمان لود صفحهافزونه های گالری
988 KB 23655 ms افزونه گالری Envira Gallery
948 KB 28696 ms افزونه گالری Modula
1.0 MB 35867 ms افزونه گالری NextGEN
591 KB 27917 ms افزونه گالری FooGallery

همانطور که در نتایج بالا مشاهده می کنید ، افزونه Envira Gallery به عنوان سریعترین افزونه گالری تصاویر وردپرس شناخته شده است.افزونه Modula برمبنای ثانیه و با اختلاف بسیار کمی به صورت میلی ثانیه رتبه دوم را بدست آورده است.

دلیل سرعت افزونه گالری Envira و Modula این است که هر دو دارای کدگذاری و سرعت بسیار بهینه هستند. اگر عملکرد و سرعت دغدغه اصلی شما (که باید باشد) باشد ، پس Modula و Envira Gallery دو گزینه عالی برای انتخاب هستند.

برنده: خب تا اینجا برنده از نظر سرعت افزونه های گالری Envira و Modula است

راحتی استفاده در افزونه های گالری ساز وردپرس


ایجاد گالری تصاویر به آسانی آپلود یک عکس برای مقالات و نوشته ها نیست. شما باید طرح بندی عکس ، ستون ها ، اندازه های تصاویر ، انیمیشن های سبد و غیره را انتخاب و تنظیم کنید.

بیشتر مبتدیان این روند را بسیار سخت می دانند.پس هدف در اینجا پیدا کردن یک افزونه گالری عکس وردپرس بسیار ساده و کاربردی بوده که همزمان قدرتمند و مبتدی هم هست.

افزونه گالری Envira

افزونه گالری تصاویر Envira


افزونه گالری Envira از استانداردهای برنامه نویسی وردپرس پیروی می کند. همچنین رابط کاربری خوبی دارد و شما می توانید این افزونه را از قسمت تنظیمات به صورت یکپارچه مدیریت کنید.

افزونه Envira Gallery دارای یک بلوک گوتنبرگ است که به شما این امکان را می دهد که به راحتی گالری عکس را در هر پست و صفحه وردپرس اضافه کنید. همچنین می توانید تنظیمات گالری را درست از صفحه ویرایش نوشته ها تغییر دهید.
کاربران ویرایشگر کلاسیک می توانند از کد کوتاه یا دکمه بالای ویرایشگر پست استفاده کنند تا به سرعت هر گالری یا آلبوم را در پست / صفحه خود اضافه کنید.

یکی دیگر از خوبی های این افزونه قابلیت واتر مارک است با این ویژگی که می توانید روی تمام عکس های خود نام برند لوگو یا نام سایت خود را اضافه کنید. این امر به ویژه مفید است اگر شما در حال ایجاد سایتی برای مشتری هستید و می خواهید گالری ها را مستقیماً درون وردپرس قرار دهید.

افزونه گالری تصاویر Modula


گالری Modula از یک رویکرد مشابه افزونه قبلی برای ایجاد گالری تصاویر استفاده می کند. برای ایجاد یک گالری عکس می توانید به سادگی پرونده های خود را بارگذاری کرده یا آنها را از کتابخانه رسانه انتخاب کنید.

در زیر تصاویر ، کلیه تنظیمات گالری که در برگه ها سازماندهی شده اند ، پیدا خواهید کرد. از اینجا می توانید سبک گالری ، تم ، سبد و سایر تنظیمات را تغییر دهید.

برای قرار دادن گالری در پست ها و صفحات وردپرس ، باید کد کوتاه گالری را کپی کرده و آن را با استفاده از بلوک کد کوتاه در ویرایشگر گوتنبرگ درج کنید.

در حال حاضر هیچ ویجت نوار کناری یا بلوک گوتنبرگ وجود ندارد تا درج گالری ها برای کاربران راحت تر باشد.

افزونه گالری تصاویر FooGallery


افزونه FooGallery نیز از رویکردی مشابه افزونه های گالری Envira و Modula استفاده می کند. آنها از یک رابط کاربری ساده استفاده می کنند که مانند WordPress به نظر می رسد.

پس از بارگذاری عکس های خود ، می توانید تنظیمات گالری را با جزئیات بسیار زیاد در زیر تصاویر تنظیم کنید.

افزونه FooGallery همچنین درج گالری عکس را آسان می کند. برای نمایش گالری های عکس خود در هر مکانی در وردپرس می توانید از بلوک داخلی ، کد کوتاه یا ویجت نوار کناری داخلی گوتنبرگ استفاده کنید. همچنین یک دکمه در بالای ویرایشگر کلاسیک برای انتخاب و قرار دادن گالری ها اضافه می کند.

بر خلاف Envira Gallery و FooGallery برچسب قالب را برای قرار دادن گالری های شما در پرونده های قالب یا قالب ها نشان نمی دهد.

افزونه گالری تصاویر وردپرس NextGEN


افزونه NextGEN کمی متفاوت تر از سه افزونه دیگر است. این رابط کاربری خاص خود را دارد و جداول بانک اطلاعاتی و پوشه های جداگانه را برای ذخیره تصاویر شما به وردپرس اضافه می کند. به همین دلیل رابط کاربری NextGEN در وردپرس کمی پیچیده به نظر می رسد.

این افزونه یک گالری بسیار خوبی را ارائه می دهد که می تواند برای مبتدیان مفید باشد. با این حال ، برای درک چگونگی بارگذاری تصاویر و ایجاد یک گالری ، برای کاربران کمی زمان خواهد برد. همچنین ممکن است با اضافه کردن گالری به بخش نوشته و برگه ها کمی به مشکل بر بخورید.

افزونه گالری تصاویر NextGen یک بلوک در گوتنبرگ را اضافه می کند که به شما این امکان را می دهد تا گالری هایی را از صفحه ویرایش پست اضافه کنید. برای کاربران ویرایشگر کلاسیک ، یک دکمه به ویرایشگر پست اضافه می کند.

برنده: بدون برنده مشخص افزونه های Envira ، Modula و Foo Gallery همه رابط کاربری ساده ای دارند.

نتیجه گیری :
اگر به دنبال یک راه حل ساده و سریع برای ساخت بهترین گالری تصاویر در وردپرس هستید ، افزونه های گالری Envira و Modula Gallery هر دو گزینه عالی برای ساخت گالری در وردپرس هستند.

اگر به ویژگی های پیشرفته نیاز دارید و چالش یادگیری را در نظر ندارید ، گالری NextGen بهترین گزینه برای شماست.

امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب بهترین افزونه گالری وردپرس برای وب سایت خود کمک کند.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 2 امتیاز
خروج از نسخه موبایل