کیت وردپرس

چگونه سایت خود را پرفروش کنیم؟ راهکارهای جدید

چگونه سایت خود را پرفروش کنیم

چگونه سایت خود را پرفروش کنیم؟ این سوالی است که بسیاری از شما عزیزانی که سایت آموزشی یا فروشگاهی دارید از خودتون می پرسید. در ادامه قصد داریم راهکارهای تضمینی رو به شما عزیزان معرفی کنیم تا کوتاه ترین مسیر رو برای پرفروش کردن وبسایت خودتون طی کنید. بنا براین برای افزایش فروش وبسایت حتماً تا آخر این مقاله همراه کیت وردپرس باشید.

چرا باید سایت خود را پرفروش کنیم؟

احتمالاً شما هم از فروش کم یا عدم فروش در سایت کلافه شده اید و خیلی دوست دارید فروش وبسایتتون رو آغاز یا افرایش دهید. نگران نباشید ما در این مقاله راهکارهای مفیدی رو برای سوال چگونه سایت خود را پرفروش کنیم ارائه می دهیم تا به فروش شما در سایت کمک کند.

قبل از همه چیز باید بدونید که شما حداکثر اگر تا یک سال از سایت خود هیچ درآمدی ندارید اما فعالیت مستمر و جدی داشتید احتمال زیاد مسیر شما اشتباه است و باید مسیر و روند کسب وکار اینترنتی در سایت رو تغییر دهید مثلاً یا باید حوزه کاری خودتون رو تغییر دهید یا باید نحوه فعالیت و بازاریابی در سایت رو تغییر دهید.

نکته:

شما در هر حوزه ای که هستید باید بدونید فرصت بسیار خوبی در اینترنت دارید ومی تونید با محصول یا خدمات خود به هزاران نفر خدمت کنید بنابراین اگر سایتتون فروش ندارد شغل یا سایت داشتن شما مشکل اصلی نیست شما باید روی خودتون بیشتر سرمایه گذاری کنید و برای یادگیری و توسعه خودتون و سایتتون بها یا هزینه پرداخت کنید.

قبل از اینکه به سوال چگونه سایت خود را پرفروش کنیم جواب بدهید باید از خودتون بپرسید آیا برای سایت زدن محصول یا خدماتی دارم که ارائه کنم.

بازدید برای سایتتون جذب کنید

اولین قدمی که شما باید برای افزایش فروش سایت خود بردارید جذب بازدید برای سایت است برای بازدید سایت شما می تونید از روش های مختلف استفاده کنید اما کم هزینه ترین روشی که برای شما وجود دارد و به شدت پیشنهاد می شود جذب ترافیک از طریق گوگل است.

حالا برای جذب کاربر هدفمند از طریق گوگل چه کاری باید انجام داد؟ پاسخ این سوال استفاده از دانش سئو است. شما می تونید با تولید محتوا در سایت و سئو کردن به صورت رایگان از طریق گوگل بازدید جذب کنید.

افزایش ورودی در سایت
افزایش ورودی در سایت

سئو چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

به بهینه کردن سایت برای نمایش در نتایج جستجو گوگل و جذب کاربر هدفمند، سئو می گویند ما قبلاً در مورد فاکتورهای مهم سئو و رشد سایت در نتایج گوگل در دوره آموزش سئو به صورت کامل بحث کردیم. اما اگر شما الان قصد ندارید برای سئو سایت هزینه کنید نگران نباشید در این مقاله راهکارهای رایگان رو به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. که به مسئله چگونه سایت خود را پرفروش کنیم کمک خواهد کرد.

آیا محصول خود را منتشر کردید؟

اگر قبلاً محصولات یا آموزش موردنظر رو برای فروش قرار دادید که بهتر اما اگر هنوز محصولی در سایت منتشر نکردید نباید به فکر فروش زیاد در سایت باشید چرا که اول باید سعی کنید یک محصول خوب تولید کنید و سپس به فکر بازاریابی آن باشید.

در ادامه مقاله چگونه سایت خود را پرفروش کنیم باید گفت برای داشتن فروش بالا محصولات سایت شما باید یکسری فاکتورها را داشته باشد که در ادامه چندتا از مهم ترین فاکتورها را لیست خواهیم کرد.

خودتان شروع به تولید محتوا کنید

برای جذب کاربر شما باید محتواهای زیادی در مورد حوزه کاری خودتون در سایت نوشته و منتشر کنید سعی کنید خودتان را جای کاربر قرار دهید و کلماتی که به نظرتان سرچ زیادی دارد را در سایتتون براش تولید محتوا کنید.

چگونه سایت خود را پرفروش کنیم؟ با تولید محتوا معجزه کنید

سعی کنید در سایت محتوایی تولید کنید که با محصولات سایتتون در ارتباط باشد و در بین محتوا یا آخر مقاله لینک محصول را به کاربر پیشنهاد دهید این یکی از روش های بسیار مناسب برای تولید محتوای هدفمند است.

نکته :

تمرکز لیزری روی سایت و یک محصول

یکی از مهم ترین نکاتی که برای افزایش فروش شما در سایت کمک بسیاری می کند تمرکز لیزری روی سایت است. دقت داشته باشید که اگر از سایت نتیجه می خواهید باید همانقدر براش زمان و انرژی بگذارید و فکر نکنید با راه اندازی سایت خودش برای شما می فروشد.

در جواب چگونه سایت خود را پرفروش کنیم من به شما قول می دهم که اگر به مدت 6 ماه به صورت لیزری روی سایت و بهبود آن تمرکزی کار کنید نتیجه های عالی می گیرید.

نکته بعدی که افراد دچار اشتباه در آن می شود افزودن محصولات زیادی در سایت است. آن ها فکر می کنند هر چقدر محصول بیشتری در سایت قرار دهند فروش آنها بیشتر می شود اما این موضوع دقیقاً برعکس است یعنی اگر شما در سایت یک محصول خوب و با کیفیت داشته باشید و فقط برای همان بازاریابی کنید و آن را بهبود دهید هم کار شما بسیار ساده تر است و هم اینکه فروش شما بیشتر خواهد شد.

در ادامه برای دریافت پاسخ های بیشتر برای چگونه سایت خود را پرفروش کنیم، شما باید بیشتر تلاش کنید و تک تک نکات این مقاله را روی سایتتون پیاده سازی کنید

چگونه سایت خود را پرفروش کنیم؟

در قسمت های بالا ما یکسری نکات مهم افزایش فروش در سایت رو عنوان کردیم اما هنوز نکات زیادی مانده است که در ادامه بیشتر در مورد این نکات صحبت خواهیم کرد. اما بگذارید ما هم کمی بیشتر وارد جزئیات شویم و برای سایت های آموزشی و فروشگاهی نگات جداگانه ای رو توضیح دهیم تا دقیق تر به سوال چگونه سایت خود را پرفروش کنیم پاسخ داده باشیم.

نکات مهم افزایش فروش در سایت های فروشگاهی و آموزشی

افزایش فروش در سایت های آموزشی

راه اندازی سایت آموزشی و فروش دوره های آموزشی یکی از خوبی هایی که نسبت به فروشگاه های اینترنتی دارد این است که شما نیاز به انبار برای ذخیره کردن محصولات ندارید و می توانید با یکبار تولید یک دوره آموزشی آن را به هزاران نفر بفروشید و همچنین نیازی به هزینه های اضافی مثل حمل و نقل نیست و تمام سود فروش مال خودتان است.

اما در شروع فروش شما زیاد نخواهد بود چرا که تا در زمینه خودتان برند نشوید نمی توانید تجربه فروش های بسیار بالا را تجربه کنید معمولاً در هر زمینه ای افرادی فروش بالایی دارند که رهبر آن بازار هستند و شماره 1 کسب و کار خودشون هستند و شما باید تلاش کنید جز شماره یک های بازار خودتان شوید.

دوره های رایگان زیادی تولید کنید

در ادامه مقاله چگونه سایت خود را پرفروش کنیم باید گفت برای فروش بیشتر در سایت های آموزشی می تونید دوره های ارزشمند رایگان زیادی در سایت تولید کنید تا نظر و اعتماد کاربر را به آموزش های خود جلب کنید و دانشجویان زیادی جذب کنید بعداً می تونید در دوره های رایگان تبلیغ آموزش های پولی و جامع خود را کنید تا افراد بعد از دیدن دوره رایگان و اعتماد به شما سراغ دوره های پولی شما بیایند.

برای تولید دوره های رایگان اصلا نیازی نیست دوره های طولانی ضبط کنید کافیه دوره های کوتاه اما ارزشمند تولید کنید تا در کسب وکار خودتون سریع تر برند و مرجع شوید.

روی سئو سایت خیلی جدی کار کنید

عمده فروش سایت های آموزشی و دیگر سایت ها از طریق گوگل صورت می گیرد پس باید خیلی خیلی خیلی جذب مشتری از طریق گوگل را جدی بگیرید در ادامه چندتا از مقالات رایگان در مورد سئو رو برای شما عزیزان قرار می دهیم تا از آن استفاده کنید.

در ادامه مقاله چگونه سایت خود را پرفروش کنیم برای دیدن تمام مقالات رایگان سئو در کیت وردپرس به لینک آموزش های رایگان سئو مراجعه کنید

افزایش فروش در سایت های فروشگاهی

خوبی سایت های فروشگاهی این است که شما می تونید خیلی سریع تر زیاد بفروشید چرا که محصول شما از قبل آماده است و مردم با محصول شما آشنا هستند و تنها کاری که شما باید انجام دهید اطمینان دادن به مشتریانی است که قصد دارند از شما خرید انجام دهند در ادامه چند نکته مهم رو عنوان خواهیم کرد که کمک می کند فروش شما بیشتر شود.

جمع بندی چگونه سایت خود را پرفروش کنیم

در این مقاله سعی کردیم نکات مهم اینکه چگونه سایت خود را پرفروش کنیم رو بررسی کنیم. یادتون نره برای درآمد و فروش بیشتر شما باید تمرکز زیادی روی سایت بگذارید و کسب درآمد از سایت را جدی بگیرید تنها در این صورت است که شما نتیجه های عالی می گیرید و فروش های میلیاردی را تجربه خواهید کرد اگر استمرار و تلاش نداشته باشید نتیجه های مالی مناسبی نمی گیرید و در نهایت سایت را تعطیل خواهید کرد.

پس با صبوری و علاقه در مسیر ادامه دهید و به خدا توکل کنید مطمئن باشید به زودی نتیجه های تلاش خود را برای پرفروش کردن سایت خواهید گرفت. و پاسخ سوال چگونه سایت خود را پرفروش کنیم رو خواهید گرفت.

شما هم اگر تجربه ای در مورد اینکه چگونه سایت خود را پرفروش کنیم دارید حتماً در بخش نظرات مطرح کنید.

میانگین رتبه : 1/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل