کیت وردپرس

بهترین آموزش طراحی سایت با وردپرس کدنویسی

بهترین آموزش طراحی سایت

امروزه همه افرادی که به دنبال یادگیری طراحی سایت هستند قطعاً دوست دارند از بهترین آموزش طراحی سایت در وب فارسی استفاده کنند و این موضع یک چیز منطقی است خود من هم زمانی که قصد داشتم طراحی سایت رو یاد بگیریم به دنبال بهترین آموزش طراحی سایت در وب فارسی بودم و در این مقاله میخوام شمارو برای پیدا کردن بهترین آموزش طراحی سایت با کدنویسی راهنمایی کنم و در آخر یکی از بهترین آموزش های طراحی سایت رو معرفی کنم.

بهترین آموزش طراحی سایت کدام است؟

زبان طراحی سایت چیست
زبان طراحی سایت چیست

برای یادگیری بهترین روش‌ها و تکنیک‌های طراحی وبسایت، شما باید یکسری فاکتورهارو در نظر بگیرید تا بهترین آموزش هارو بتونید فیلتر کنید برای این کار اول به مراحل زیر توجه کنید:

مفاهیم اولیه طراحی سایت:

یادگیری فریمورک‌ها مربوط به طراحی سایت:

یادگیری زبان قدرتمند جاوااسکریپت:

UI/UX در کنار طراحی سایت :

UI یعنی رابط کاربری و UX یعنی تجربه کاربری بنابراین اگر شما بتونید در کنار طراحی سایت این مهارت رو هم یاد بگیرید نسبت به بقیه طراحان سایت صدها قدم جلوتر هستید و ایده های بهتری برای طراحی سایت پیدا خواهید کرد.

ابزارها و نرم‌افزارهای طراحی سایت:

آموزش‌ها و منابع آنلاین:

پروژه‌های عملی:

مطالب به‌روز:

به یاد داشته باشید که یادگیری طراحی وب یک مسیر مداوم است و شما همیشه می‌توانید مهارت‌های خود را بهبود بخشید.

فاکتورهای بهترین آموزش طراحی سایت

بهترین آموزش طراحی سایت با کدنویسی وردپرس

اگر به دنبال یک دوره جامع طراحی سایت هستید ما به شما دوره طراحی قالب وردپرس رو پیشنهاد می کنیم. در این دوره شما می تونید از صفر تا صد طراحی سایت با کدنویسی در وردپرس رو یاد بگیرید حالا شاید براتون سوال باشه چرا باید با وردپرس طراحی سایت رو یاد بگیرید؟

از آنجایی که اکثر وبسایت های دنیا با وردپرس راه اندازی شده و راه اندازی می شود بنابراین بازار بسیار بزرگی دارد و این موضوع به شما این فرصت رو می دهد که پا در یک میدان بسیار بزرگ بگذارید که تقاضا بسیار زیاد است بنابراین اگر در کنار مهارت به دنبال کسب درآمد مناسب هستید حتما از دوره طراحی قالب وردپرس سایت کیت وردپرس استفاده کنید.

فاکتورهای بهترین آموزش طراحی سایت چیست؟

بهترین آموزش طراحی سایت یکسری فاکتورهایی دارد که باید حتماً قبل از شرکت آن را مدنظر داشته باشید. در قدم اول به شما پیشنهاد میکنم حتماً دوره های زیادی رو چند جلسه آن را به صورت تستی مشاهده کنید یعنی مدرس اون دوره رو آموزش هاش رو برای ارتباط گرفتن مشاهده کنید ببینید آیا با تدرس مدرس ارتباط می گیرید یا خیر و هرکدوم که بیشتر با نحوه تدریسش ارتباط گرفتید در همون دوره شرکت کنید.

در ادامه چند نمونه از فاکتورهای بهترین آموزش طراحی سایت رو ذکر خواهیم کرد.

مدرس با تجربه

فبل از شرکت در هر دوره طراحی سایتی به مدرس اون دوره نگاه کنید و ببینید رزومه مدرس به چه صورت است هرچقدر مدرس تجربه بیشتری داشته باشد معمولا بهتر می تواند مفهوم طراحی سایت را به شما انتقال دهد. و همونطور که در بالا هم ذکر شد آموزش چندین مدرس رو تست کنید و هرکدوم که به دلتون نشست از همون استفاده کنید.

آموزش پروژه محور

موضوع بعدی که بهترین آموزش طراحی سایت رو از بقیه آموزش ها جدا می کند آموزش پروژه محور است یعنی طراحی سایت از یک نقط شروع به یک نقطه دیگر ختم شود و آموزش ها تیکه پاره نباشد یا فرض کنید شما هر جلسه یک چیز جدید و نامرتبط یاد می گیرید کدام یک از این ها بهتر است قطعاً برای اکثر افراد اگر مدرس یک سایت کامل را قدم به قدم آموزش پیاده سازی آن را شرح دهد بسیار بهتر از این است که هر جلسه به یک چیز متفاوت از جلسه قبل بپردازد.

نمایش نتیجه کار در اول کار

یکی از مهم ترین فاکتورهای تشخیص بهترین آموزش طراحی سایت مشاهده دمو سایتی است که در دوره طراحی شده بنابراین در دوره ای شرکت کنید که حداقل دمو داشته باشه، اون دوره ای که حتی یک دمو برای دیدن نتیجه کار برای دانشجو قرار نداد نمیشه به عنوان بهترین دوره طراحی سایت شناخت پس اگر خواستید در هر دوره ای شرکت کنید

بگردید و دمویی که مثل دمو طراحی قالب وردپرس در سایت کیت وردپرس قرار داده شده رو پیدا کنید تمام دمو رو زیر و رو کنید و اگر سایت به نظر حرفه ای میومد می تونید دوره رو خریداری کنید.

اگه برات مفید بود به این مقاله امتیاز بده 🙂
خروج از نسخه موبایل