کیت وردپرس

بهترین افزونه کش برای افزایش سرعت وردپرس چیست؟

بهترین افزونه کش جهت افزایش سرعت

آیا به دنبال بهترین افزونه های ذخیره سازی برای افزایش سایت وردپرس خود هستید؟ Caching به شما کمک می کند تا سایت وردپرس خود را سرعت بخشیده و عملکرد آن را افزایش دهید. در این سری از آموزش های وردپرس بهترین افزونه های حافظه نهان وردپرس یا همان بهترین افزونه کش وردپرس را برای افزایش سرعت سایت به شما معرفی خواهیم کرد.

کش وردپرس چیست؟

Cache مجموعه ای از داده های ذخیره شده (به طور موقت است) که برای دسترسی سریع در صورت درخواست به کار می رود. در رایانه ها معمولاً اطلاعات در هارد دیسک ذخیره می شوند. در صورت درخواست ، یک رایانه قبل از ارائه اطلاعات باید چندین فرآیند را اجرا کند.

حافظه پنهان اغلب با درخواست پردازش اطلاعات از جانب کاربر صورت گرفته و سپس ذخیره آن در یک حافظه موقت یا یک حافظه ی مخصوص ، این مسئله را حل می کند. این ذخیره سازی اجازه می دهد تا کامپیوترها به سرعت به آن فایل دسترسی پیدا کنند. مفهوم حافظه پنهان همچنین می تواند توسط وب سایت های وردپرس برای بهبود عملکرد و بارگذاری سریع تر وب سایت شما استفاده شود.

همانطور که می دانید، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای پویا است. این بدان معنی است که هر بار کاربر از وب سایت شما بازدید می کند ، وردپرس اطلاعات را از پایگاه داده می گیرد و چندین مرحله دیگر را قبل از ارسال صفحه وب به مرورگر کاربر اجرا می کند. این باعث می شود وقتی بسیاری از کاربران وب سایت شما را به طور همزمان بازدید می کنند، سرعت سایت شما کندتر شود.

Caching به سایت وردپرس شما امکان می دهد مراحل زیادی را پشت سر بگذارد یا بیان ساده تر از روی آن ها بپرد. به جای اینکه هر بار فرآیند تولید صفحه را طی کنید ، افزونه caching شما پس از بار نخست ، نسخه ای از صفحه ی وب سایت وردپرس شما ایجاد می کند و سپس آن نسخه cached را به هر کاربر بعدی ارائه می دهد.

حافظه کش

چرا ذخیره سازی مهم است؟

ذخیره سازی بسیار مهم است زیرا باعث کاهش بار سرورهای میزبان وردپرس شما می شود و باعث می شود وب سایت شما سریع تر اجرا شود. برای بهبود سرعت و عملکرد وردپرس شما نیاز به ذخیره سازی مناسب دارید. یک وب سایت سریع تر تجربه ی کاربری را بهبود می بخشد و کاربران را به بازدید از صفحات بیشتر از سایت شما ترغیب می کند.

این همچنین به شما در افزایش تعامل و مدت زمانی که کاربران در وب سایت شما می پردازند کمک می کند. یک وب سایت سریع تر به شما کمک می کند تا با یک جستجوی ارگانیک ، ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید. گوگل به وب سایت های سریع تر مزیت سئو قابل توجهی می دهد که به شما در رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو کمک می کند.

گفته می شود، یکی از درآمدهای کسب وکار اینترنتی رابطه ی غیر مستقیم با سرعت فروشگاه اینترنتی شما دارد پس طراحی فروشگاه اینترنتی با سرعت بالا یک فاکتور بسیار مهمی برای شما است. بیایید به بهترین افزونه های حافظه نهان وردپرس که می توانید برای افزایش سرعت وب سایت خود استفاده کنید ، نگاهی بیندازیم.

1. افزونه کش WP Rocket:

WP Rocket بهتری ن افزونه ذخیره سازی وردپرس در بازار است. این ساده ترین و دوستانه ترین افزونه ذخیره سازی مبتدی است، اگر اصطلاحات فنی مورد استفاده برای گزینه های مختلف ذخیره سازی را نمی دانید، این افزونه می تواند برای شما کمک بزرگی باشد.

این افزونه اجازه می دهد تا کاربران بلافاصله با یک کلیک وب سایت خود را ذخیره کنند. این خزنده به طور خودکار صفحات وردپرس شما را برای ایجاد حافظه پنهان را دریافت می کند. سپس این افزونه به طور خودکار تنظیمات حافظه پنهانی وردپرس مانند فشرده سازی gzip ، حافظه نهان صفحه و پیش بارگذاری حافظه نهان را روشن می کند.

WP Rocket همچنین شامل ویژگی های اختیاری است که می توانید برای بهبود بیشتر عملکرد آنها را روشن کنید. این ویژگی ها شامل بارگیری تصاویر تنبل ، پشتیبانی از CDN ، پیش فروش DNS ، کوچک سازی فایل هایjs  و css و موارد دیگر است.

افزونه کش W3 Total Cache:

W3 Total Cache یکی از محبوب ترین افزونه های ذخیره سازی وردپرس است. این افزونه جامع ذخیره سازی وردپرس، شامل تعداد زیادی گزینه است که ممکن است باعث شود برای مبتدیان کمی نگران کننده به نظر برسد.

این افزونه شامل تمام ویژگی هایی است که برای تنظیم صحیح حافظه پنهان وردپرس به آن نیاز دارید. این ویژگی ها شامل حافظه نهان صفحه ، حافظه نهان ، فشرده سازی gzip ، پشتیبانی از کوچک سازی محدود ، پشتیبانی از CDN و موارد دیگر می شود. برای مبتدیان ممکن است استفاده از W3 Total Cache کمی دشوار باشد.

افزونه کش WP Super Cache:

WP Super Cache یکی دیگر از افزونه های محبوب ذخیره سازی صفحات وبسایت وردپرس است.که با سابقه ی خوبی که در گذشته داشته است لیاقت آن را دارد که در بین بهترین افزونه کش قرار گیر این افزونه رایگان است و توسط بسیاری از شرکت های برتر میزبان وردپرس توصیه می شود.

افزونه WP Super Cache شامل کلیه ویژگی های ذخیره سازی پیشنهادی است که برای سرعت بخشیدن به وب سایت خود نیاز دارید. این افزونه شامل فشرده سازی gzip ، حافظه نهان صفحه ، پیش بارگذاری حافظه پنهان ، پشتیبانی CDN ، پیش بارگذاری حافظه پنهان پیشرفته ، و موارد دیگر است. این افزونه شامل یک بخش تنظیمات جامع با یک برگه جداگانه برای تنظیم آسان است.

افزونه وردپرس Sucuri:

بهترین افزونه دیوار آتش وردپرس است. به عنوان فایروال وب سایت ، Sucuri با یک گزینه داخلی برای ذخیره کردن محتوای وب سایت شما و فعال کردن فشرده سازی gzip با کلیک روی دکمه همراه است.

این بهترین گزینه برای هر وب سایت است زیرا Sucuri یک فایروال سطح DNS است. این بدان معنی است که آنها حتی می توانند قبل از رسیدن درخواست آن ها به وب سایت شما ، محتوای ذخیره شده را در اختیار کاربران شما قرار دهند. این کار باعث افزایش عملکرد باورنکردنی وب سایت شما می شود.

خب ما تقریبا مهم ترین و بهترین افزونه کش ها رو ذکر کردیم هر چند بازم افزونه کش خوب دیگر هم وجود دارد

مثل افزونه WP Fastest Cache که خود بنده هم از همین افزونه استفاده میکنم. خب حالا بزارید کل مقاله رو در چند جمله خلاصه کنم.

بهترین افزونه کش افزونه ای است که با قالب وردپرس و هاست شما اوکی باشه و در حد توانش از حجم فاایل های وردپرستون کم کنه و سرعت آن رو افزایش بده بهترین افزونه کش هست. که سرعت سایت را هم می توانید در سایت https://gtmetrix.com مشاهده کنید پس هر افزونه ای که در سایت شما به خوبی کار کرد و اروری و مشکلی ایجاد نکرد آن افزونه بهترین افزونه برای سایت شما است.

میانگین رتبه : 3/5 😍 تعداد رای : 2 امتیاز
خروج از نسخه موبایل