کیت وردپرس

خرید رپورتاژ آگهی | سفارش رپورتاژ آگهی ارزان با بازدهی بالا

خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی بحث امروز ما در سایت کیت وردپرس است از آنجایی که سئو خارجی هر سایتی از اهمیت بالایی برخوردار است شما باید یاد بگیرید چطور و از کجا بهترین کمپین های خرید رپورتاژ آگهی را انجام دهید. البته این موضوع برای افرادی مهم است که به قدرت سئو و لینک سازی واقف هستند و می دونند که اگر در حوزه کاری خودشون روی کلمات هدفمند بالا باشند درآمد بسیار بالایی خواهند داشت.

رپورتاژ آگهی یعنی چه ؟

شما برای اینکه سریع تر در نتایج گوگل حضور پیدا کنید نیاز به سئو کردن سایت دارید و بخشی از سئو کردن سایت مربوط به سئو خارجی است که خود سئو خارجی دنیایی برای خودش دارد مثلاً لینک ساختن برای وبسایت در سایت های دیگر مربوط به لینک سازی خارجی یا همان سئو خارجی است و باعث می شود اعتبار سایت شما نزد گوگل بالا برود و سریع تر به نتایج برتر گوگل برسید.

برای ساختن لینک خارجی چندین روش وجود دارد و کم ریسک و پربازده ترین روشی که می تونید ازش استفاده کنید رپورتاژ آگهی است یعنی در قالب یک خبر یا متن لینک های هدفتون رو قرار می دهید و در سایت های مقصد با هزینه مشخص شده منتشر می کنید.

خرید رپورتاژ آگهی

شما برای خرید رپورتاژ آگهی باید با سایت های هدفتون ارتباط بگیرید و سفارش خودتون رو تک به تک ثبت کنید که یک پروسه کمی سخت و طولانی خواهد بود اما امروزه شما نیازی نیست به تک تک سایت ها سر بزنید و با واحد تبلیغات آنها برای رپورتاژ ارتباط بگیرید چرا که بانک هایی در قالب سایت وجود دارد که شما می تونید از طریق یک پنل به هزاران سایت دسترسی داشته باشید و بعد از بررسی مشخصات آنها سفارش های خودتون رو کمتر از 5 دقیقه ثبت کنید.

در ادامه می خواهیم معروف ترین و بهترین سایت های انتشار رپورتاژ رو معرفی کنیم و خاصیت هرکدام رو بررسی کنیم

معرفی وبسایت های فروش رپورتاژ آگهی

الان که در حال نوشتن این مقاله هستم سایت های انگشت شماری در حوزه رپورتاژ آگهی به صورت قوی در حال فعالیت هستند ما قصد داریم 5 وبسایت برتر برای خرید رپورتاژ آگهی را معرفی کنیم که اکثر وبسایت های فارسی زبان از همین 5 تا وبسایت برای سفارش رپورتاژ آگهی استفاده می کنند پس همراه کیت وردپرس باشید تا هرکدام را با مزایا و معایب آن معرفی کنیم.

پنل کاربری تسمینو
پنل کاربری تسمینو

1.سایت تسمینو

سایت تسمینو یکی از اولین سایت هایی بود که در حوزه منتشرکردن رپورتاژ فعالیت خودش را شروع کرد و در مدت زمان بسیار کمی توانست شماره 1 حوزه خودش شود و مشتریان زیادی به سمت خودش جذب کند امروزه اکثر سئوکاران با سایت تسمینو آشنا هستند و معمولاً خرید خودشون رو از این سایت انجام می دهند.

سایت تسمینو پنل کاربری بسیار ساده با رابط کاربری خوبی داشت اما چند هفته پیش با بروزرسانی سایت جذابیت و رابط کاربری بهتری رو برای کاربران خودش فراهم کرد و این نشان دهنده این است که برای کاربران خود اهمیت زیادی قائل است و تلاش می کند شماره یک بازار خود بماند.

ما همکاری با سایت تسمینو را بارها تجربه کردیم و تا امروز از خدمات آن راضی بودیم شاید یکی از ویژگی هایی که تسمینو روی آن تمرکز کرده و باعث محبوبیت آن شده پشتیبانی قوی مشتریان است.

مزیت های تسمینو :
معایب تسمینو :
پنل کاربری تریبون

2. سایت تریبون

سایت تریبون یکی از سایت های بسیار معروف دیگر در حوزه خرید رپورتاژ آگهی است این سایت تعداد بازدیدکنندگان بیشتری نسبت به سایت تسمینو دارد و به شدت روی سئو خود کار می کند شاید برایتان جالب باشد که رشد تریبون بسیار سریع تر از تسمینو بود دلیل آن هم پشتوانه قوی آن است در واقع سرویس های تریبون، یکتانت، جریان، نجوا، ادیوری و چاوش مال یک شرکت است و قبل از اینکه تریبون موفق شود سرویس یکتانت را بسیاری از افراد می شناخت و یکی از دلیل های رشد این سرویس همین بود.

من تجربه همکاری با تریبون رو هم داشتم و از لحاظ مشتری مداری به شخصه بسیار رضایت داشتم شاید تا الان بیشتر از 1 عدد رپورتاژ از این سایت خرید انجام ندادم اما پشتیبانان آنها بارها با بنده تماس گرفته اند و در مورد مسائلی که مشکل داشتم مشاوره دادند و سوالاتی در مورد خدمات دهی بهتر پرسیده اند کاری که هیچ کدوم از سایت های دیگر انجام نمی دهند اما چرا باتوجه به مشتری مداری عالی من هنوز 1 رپورتاژ در این سایت منتشر کردم؟ در ادامه دلیل این موضوع را توضیح می دهم.

قیمت بالاتر رپورتاژها نسبت به تسمینو و سایر وبسایت های این حوزه باعث شده تا الان خرید بنده بیشتر از 1 عدد نباشد با اینکه بارها انتخابم تریبون بوده اما قیمت های بالاتر رسانه ها از این موضوع جلوگیری کرده است.

مزیت های تریبون:
معایب تریبون:
پنل کاربری راش وب

3.سایت راش وب

یکی از سایت هایی که خودم بعد از تسمینو خیلی ازش استفاده می کنم سایت راش وب هست این سایت موقعی که اولین بار ازش خرید کردم ترس زیادی داشتم چون مثل تسمینو و تریبون پنل کاربری نداشت و باید از واتساپ خریدهای خودتون رو پیگیری می کردید اما من ترجیح دادم از این سایت خرید انجام بدم چون قیمت های فوق العاده پایین تری نسبت به سایر سایت ها داشت و هنوز دارد بنابراین همیشه باعث شده بسیاری از رسانه های مدنظرم رو از این سایت خرید کنم.

از آنجایی که هرروز مشتریان بیشتری از این سایت خرید انجام میداد به همین دلیل طولی نکشید که سایت راش وب با یک پنل کاربری حرفه ای رسانه های خود را رونمایی کرد و الان شما با خیال راحت می تونید رسانه های خود را با قیمت کمتری خرید کنید.

مزیت های تریبون:
معایب تریبون:
پنل کاربری رپورتاژادز

4. سایت رپورتاژ ادز

سایت بعدی که قصد داریم برای خرید رپورتاژ آگهی معرفی کنیم وبسایت رپورتاژ ادز است پنل این سایت دقیقا مشابه پنل کاربری قدیمی سایت تسمینو است یعنی میشه گفت سایت رپورتاژ ادز بخش انتخاب و خرید رپورتاژ آگهی خود را از سایت تسمینو الگوبرداری کرده است. این سایت دامنه دقیقاً مناسب و مرتبط با حوزه رپورتاژ را دارد و با کلمه خرید رپورتاژ آگهی در رتبه دوم گوگل محسوب می شود و این نشان دهنده سئو قوی این است.

من تجربه خرید از سایت رپورتاژ ادز رو هم داشتم و تا الان نکته متمایزی که نسبت به رقبای خود بهتر باشه رو ندیدم اما امیدوارم در آینده دلیل بهتری باشه که برم سراغ این سایت و خرید های خودم رو ازش انجام بدم.

خدمات رپورتاژ سایت نوین

5. سایت نوین

سایت نوین رو اکثر افراد به دلیل آموزش های آن می شناسند چون فعالیت اصلی این سایت در حوزه آموزش است و برای زمینه دیجیتال مارکتینگ محتوا و آموزش های زیادی رو تولید کرده است اما یکی از خدماتی که ارائه می دهد خرید رپورتاژ است.

من به شخصه تا الان از این سایت خریدی انجام ندادم و احتمال زیاد هم خریدی انجام نخواهم داد چرا که تمرکز این سایت به صورت تخصصی روی حوزه رپورتاژ نیست و اگر بعضی از رسانه هارو هم بررسی کنید متوجه می شوید که قیمت بالاتری نسبت به رقبای خود دارد و این موضوع بیشتر باعث می شود به جای این سایت رقبای آن را برای خرید رپورتاژ آگهی انتخاب کرد.

خرید رپورتاژ و نکاتی که قبل از خرید باید بدونید !

خب ما در مورد سایت های فروش رپورتاژ صحبت کردیم حالا دیگه می خوایم بریم سراغ نکاتی که باید در زمان خرید رپورتاژ آگهی رعایت کنیم شاید شنیده باشید که خریدن رپورتاژ برای سایت به شما کمک می کند سریع تر به نتایج دلخواه در گوگل برسید اما نه خرید هر رپورتاژی، چرا که فقط هزینه کردن کافی نیست باید برای رسانه مناسبی هزینه کنید تا نتیجه دلخواهتون رو بگیرید. در ادامه سعی می کنیم یکسری نکات مهم رو برای خرید رپورتاژ آگهی توضیح بدیم تا بهتر بتونید از رپورتاژ نتیجه بگیرید.

نکات مهم خرید رپورتاژ آگهی

همیشه رسانه های گران خوب نیستند !

یکی از نکات بسیار مهمی که در خرید رپورتاژ آگهی باید بدونید این است که همیشه خرید رپورتاژهای گران قیمت مثل زومیت خوب نیست چرا که در اکثر مواقع شما باید به دنبال بیشتر کردن دامنه هایی باشید که به سایت شما لینک دادند نه وبسایت های بسیار قوی، بنابراین به جای خرید یک رپورتاژ 5 میلیونی سعی کنید 5 تا رپورتاژ یک میلیونی خرید کنید تا رفرینگ دامنه های شما بالاتر برود و بهتر نتیجه بگیرید.

سعی کنید از جشنواره ها استفاده کنید

یکی از فرصت های ناب برای خرید رپورتاژ در زمان جشنواره هاست معمولا وبسایت های فروش رپورتاژ در اعیاد تخفیف هایی رو لحاظ می کنند شما می تونید در این مواقع از فرصت استفاده کنید و رپورتاژهای بیشتری با قیمت کمتری خریداری کنید البته حواستون باشه برای خرید رپورتاژ آگهی همیشه منتظر روزهای خاص برای جشنواره نباشید چرا که از رقیبان خود عقب خواهید افتاد.

برای خرید رپورتاژ فقط به اعتبار دامنه اکتفا نکنید

یکی از مهم ترین فاکتورهای ما برای خرید رپورتاژ آگهی DA یا اعتبار دامنه رسانه است. درسته که این موضوع مهم است اما یادتون باشه خیلی راحت میشه به روش های مختلف اعتبار دامنه رو به صورت فیک بالا برد پس در زمان خرید رپورتاژ علاوه بر اعتبار دامنه بررسی کنید آیا رپورتاژ دیگری که در این سایت منتشر می شود در صفحه چندمه گوگل قرار گرفته است

اگر در صفحات اول یا دوم بود سایت مورد نظر برای خرید رپورتاژ آگهی بسیار مناسب است همچنین اگر این موضوع رو برای مقالات خودش هم بررسی کنید بد نیست.

تا می تونید از سایت های مرتبط لینک بگیرید

خرید رپورتاژ آگهی از هر سایت قوی خبری، فروشگاهی، شرکتی و… برای سایت شما موثر است اما همیشه خرید رپورتاژ آگهی از سایت مرتبط با حوزه کاری شما بهتر بوده و خواهد بود پس سعی کنید تا اونجایی که می تونید خرید رپورتاژ آگهی رو برای رسانه های مرتبط و یا حتی رقیب خودتون انجام دهید.

چک لیست خرید رپورتاژ

چک لیست خرید رپورتاژ آگهی

اگه برات مفید بود به این مقاله امتیاز بده 🙂
خروج از نسخه موبایل