کیت وردپرس

طراحی سایت فرش❤️طراحی سایت شرکت فرش + مشاوره رایگان

طراحی سایت فرش

شرکت های فرش یکی از عمده شرکت هایی است که پتانسیل بالایی برای کسب درآمد از اینترنت دارند مخصوصاً اگر روی سایت به صورت بین المللی یا چندزبانه کار شود اما باید این رو بدونید که هر سایتی نمی تواند موفق شود چرا که در طراحی سایت فرش اصول های مهمی وجود دارد که هردو طرف باید رعایت کنند. منظور از هر دو طرف طراح سایت و صاحب شرکت فرش است که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

طراحی سایت شرکت فرش

طراحی سایت شرکت فرش یکی از خدمات سایت کیت وردپرس است. شما هر سوال و مشکلی در زمینه طراحی سایت و سئو داشته باشید می تونید در سایت ما مطرح کنید. چون امروزه افراد و مدیران شرکت های فرش قدرت اینترنت رو بیشتر درک کرده اند سعی می کنند برای جذب بیشتر مشتری در اینترنت نیز حضور داشته باشند اگر شما هم یک شرکت فرش دارید می تونید با سایت داشتن بیزینس خود را در ایران یا بین الملل توسعه دهید.

طراحی سایت فرش فروشی

برای بسیاری از افراد شاید سوال پیش آید که طراحی سایت برای یک شرکت فرش فایده ای دارد؟ امروزه آنلاین بودن برای تمام کسب و کارها پرسود است تفاوتی نمی کند شما یک فروشگاه لباس دارید یا شرکت فروش فرش در نهایت حضور شما در اینترنت باعث می شود افراد بیشتری با شما آشنا شود و برند شما هر روز قوی تر شود.

همین امروز شرکت فرش های زیادی وجود دارد که به صورت سنتی فعالیت می کنند و با فضای اینترنت آشنایی ندارند اگر بدونند کسب درآمد بعد از طراحی سایت فرش فروشی می تواند درآمد آن ها را متحول سازد شاید یک لحظه هم دریغ نکنند.

نمونه طرح سایت شرکت فرش
نمونه طرح سایت شرکت فرش

همه شرکت های فرش با سایت موفق می شوند؟

پاسخ به این سوال قطعاً خیر است در هر حوزه ای شما آدم های موفق و شکست خورده زیادی رو می شناسید و این موضوع در مورد شرکت های فروش فرش هم صدق می کند. هرگز نمی شود گفت همه با طراحی سایت فرش موفق می شوند و درآمد آنها میلیاردی رشد می کند اما اگر به صورت اصولی و مستمر روی سئو سایت و تولید محتوا در سایت فعالیت کنند قطعاً نتیجه های عالی می گیرند.

امکانات طراحی سایت فرش فروشی

هر سایتی با توجه به نیازهایی که دارد یکسری امکانات در آن توسط طراح سایت اضافه می شود مثلاً امکانات طراحی سایت شرکتی با طراحی سایت فروشگاهی متفاوت است پس طراحی سایت شرکت فرش هم تفاوت های زیادی با سایت های دیگر دارد. در ادامه بعضی از امکاناتی که یک سایت شرکت فرش و فرش فروشی نیاز دارد رو لیست خواهیم کرد.

طراحی سایت فرش در کاشان

شهر کاشان و شهرستان آران و بیدگل جزء منطقه های قطب فرش ایران به شمار می رود و شرکت های فرش زیادی در این دو منطقه فعالیت می کنند که بسیاری از آنها از سایت و کسب درآمد از اینترنت چیز زیادی نمی دونند و این یک فرصت بی نظیر برای شما است که از این فرصت کمبود فروش فرش در اینترنت استفاده کنید و درآمد و مشتری زیادی نسبت به رقیبان خود بدست بیارید.

مراحل طراحی سایت فرش چگونه است؟

برای طراحی سایت فرش، شما نیازی نیست کار عجیب و غریبی انجام دهید کافیه بعد از اینکه وارد سایت کیت وردپرس شدید در چت پشتیبان یا صفحه سفارش طراحی سایت سفارش موردنظر خود را ثبت کنید همچنین می تونید برای مشاوره رایگان صوتی با شماره 09138781072 تماس بگیرید. بعد از اینکه سفارش شما بررسی شد هزینه آن اعلام خواهد شد و در صورت موافقت شما پروژه در پروسه اجرا قرار خواهد گرفت.

مراحل طراحی سایت در کیت وردپرس

شرکت های فرش فروشی داری سایت

در ادامه لیستی از شرکت فرش هایی که دارای سایت هستند رو معرفی خواهیم کرد خودتون می تونید برای پیدا کردن سایت هرکدام نام آنهارو در گوگل جستجو کنید و وارد سایت آنها شوید.

نمونه سایت فرش (ایران کارپت)

طراحی سایت فروشگاه فرش

برای شرکت فروش فرش با توجه به هدفی که مدیر شرکت فرش دارد سایت های مختلفی می توان طراحی کرد مثلاً اگر شما فقط قصد دارید محصولات و فرش های متنوع رو به صورت گالری در سایت معرفی کنید و خرید به صورت حضوری است، ساخت و هزینه آن سریع تر و ارزان تر است اما فرد دیگری قصد دارد به صورت آنلاین فرش های موردنظر رو برای فروش قرار دهد برای این نوع سایت باید درگاه پرداخت و قابلیت خرید و فروش اضافه کرد و معمولاً هزینه آن بیشتر از سایت های معمولی شرکت فرش خواهد شد اما امکانات بیشتری دارد.

بی نهایت محصول اضافه کنید

داخل سایت هایی که با هدف طراحی سایت فروشگاه فرش ساخته شده است شما می تونید بی نهایت محصول اضافه کنید و از این بابت محدودیتی ندارید مثلاً شما اگر در دسته های مختلفی فرش دارید می تونید برای قرارگیری تمام فرش ها در سایت درخواست طراحی سایت فرش فروشگاهی دهید.

هزینه طراحی سایت فرش

شاید براتون سوال باشه هزینه طراحی سایت فرش به چه صورت است و برای طراحی یک سایت فروشگاهی فرش چقدر باید هزینه کرد؟ با توجه به ثابت نبودن قیمت طراحی سایت نمی شود یک قیمت مشخص تعریف کرد چون هزینه طراحی سایت فرش بستگی به امکانات سایت دارد و فردی که تخصص بیشتری دارد احتمالاً هزینه بیشتری از شما دریافت خواهد کرد اما در زمان کمتر و با کیفیت بالاتری طراحی سایت فرش شما را انجام خواهد داد.

اما اگر بخواهیم یک قیمت پایه و میانگین رو تعریف کنیم هزینه طراحی سایت فرش حداقل از 10 میلیون شروع می شود و با توجه به امکانات سایت قیمت و هزینه طراحی سایت شرکت فرش بالاتر می رود.

خدمات طراحی سایت کیت وردپرس

جمع بندی طراحی سایت فرش فروشی

در این صفحه سعی کردیم تمام مباحث مربوط به طراحی سایت فرش رو بررسی کنیم در قدم اول توضیح دادیم که موفقیت یک شرکت فرش چقدر به طراحی سایت آن بستگی دارد سپس امکانات یک سایت فرش را لیست کردیم و در ادامه یکی از شهرهایی که شرکت فرش هایی زیادی در آن فعالیت می کند رو توضیح دادیم که قبلاً هم یک صفحه تحت عنوان طراحی سایت در کاشان در مورد آن منتشر کردیم.

در مرحله بعد مراحل طراحی سایت شرکت فرش در کیت وردپرس رو عنوان کردیم و در انتها هزینه طراحی سایت شرکت فروش فرش رو گفتیم به چه شکلی است اگر بازهم سوالی داشتید می تونید در پایین همین صفحه طراحی سایت فرش سوال خودتون رو مطرح کنید.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل