نماد سایت کیت وردپرس

آموزش دسته بندی ها در وردپرس

آموزش دسته بندی در وردپرس

در این جلسه از دوره آموزش رایگان وردپرس قصد داریم دسته بندی های وردپرس که یکی از مهم ترین بخش های هر سایت مخصوصاً سایت های فروشگاهی است بپردازیم قسمت دسته بندی ها در وردپرس به شما کمک می کند تا تمام مقالات و محصولات خود را تفکیک و جداسازی کنید و در شاخه های مختلفی سایت خود را گسترش دهید.

آموزش دسته بندی ها در وردپرس

همانطور که در بالا اشاره شد شما می توانید با دسته بندی ها مقالات و محصولات خود را دسته بندی کنید یکی از نکات مهمی که شما در اوایل راه اندازی سایت باید به آن دقت کنید این است که بیاید و دسته بندی های مهم سایت خود را مشخص کنید و بررسی کنید که در چه دسته بندی هایی می خواهید فعالیت کنید.

مثلا اگر یک سایت فروشگاهی لباس دارید مشخص کنید که در چه دسته هایی از این حوزه می خواهید در سایت خود فعالیت کنید برای مثال شما می توانید در دسته بندی های لباس زنانه، لباس دخترانه، لباس مردانه، لباس بچه گانه و… کار کنید پس این موضوع مهم است که شما می خواهید در چه دسته بندی هایی کار کنید مخصوصاً دسته بندی محصولات چون قرار هست بعداً دسته بندی های خودتون رو سئو کنید.

چه مواقع از دسته بندی استفاده کنیم ؟

به صورت پیش فرض بعد از اینکه وردپرس رو نصب کردید فقط دسته بندی نوشته ها برای شما ظاهر می شود اما بعداً که افزونه فروشگاه ساز ووکامرس رو نصب کردید و می تونید برای محصولات خودتون هم دسته بندی ایجاد کنید و محصولات خودتون رو با دسته بندی از هم تفکیک کنید.

هر موقع یک پست در سایت خود منتشر کردید باید از دسته بندی های استفاده کنید این پست هم می تونه محصول باشه و هم می تونه یک مقاله یا نوشته باشه پس هر چیزی که در سایت شما منتشر می شود و قابلیت دسته بندی دارد شما باید از آن استفاده کنید درضمن استفاده از دسته بندی ها مهم تر از برچسب ها است که در جلسه بعد به آن خواهیم پرداخت.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 2 امتیاز
خروج از نسخه موبایل