کیت وردپرس

طراحی سایت ارزان و حرفه ای با قیمت 2 میلیون🔥

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان یکی از پلن هایی است که افراد زیادی به دنبال آن هستند و چون از کسب و کار سنتی خودشون درآمد زیادی ندارند دوست دارند یک کسب و کار اینترنتی هم داشته باشند. استفاده از خدمات طراحی سایت ارزان بهترین گزینه برای این افراد است اگر دوست دارید بیشتر در مورد پلن طراحی وب سایت ارزان کیت وردپرس بدونید حتماً تا آخر این صفحه همراه ما باشید.

طراحی سایت ارزان

شاید شما هم جزء افرادی باشید که قصد دارید یک وبسایت برای کسب و کارتون راه اندازی کنید اما دوست ندارید در شروع زیاد هزینه کنید حالا این می تونه دلیل های مختلفی داشته باشه مثلاً شاید درآمد شما از کسب وکار فعلیتون زیاد نیست و یکی از دلیل هایی که به سمت طراحی سایت ارزان آمدید همین است

یا دلیل بعدی باور نداشتن به کسب درآمد از طریق اینترنت هست چون صرفاً شنیدید سایت خوب هست و میشه ازش درآمد داشت اومدید سمت طراحی سایت اما چون نمی خواهید ریسک کنید به دنبال طراحی سایت ارزان هستید تا یک سایت ساده راه اندازی کنید اگر خوب جواب گرفتید بعداً بیاید و گسترشش بدهید

همه اینها دلایلی است که شما قصد هزینه کردن زیاد رو ندارید پس به بهترین مکان برای این هدف آمدید چون در ادامه متوجه می شوید که ما می تونیم با کمترین هزینه به شما کمک کنیم یک وبسایت حرفه ای برای رقابت با رقبای خودتون طراحی کنید.

طراحی سایت ارزان وردپرس

طراحی سایت با وردپرس یکی از متداول ترین روش های طراحی سایت در دنیا است همین الان که در حال نوشتن این صفحه هستم بیش از 43 درصد از سایت های دنیا با وردپرس راه اندازی شده است و این آمار بسیار آمار شگفت انگیزی است میشه گفت اکثر سایت های دنیا وردپرسی هستند و این سیستم از لحاظ کاربردی، امنیت، قابل توسعه، زیبایی، راحتی استفاده و… سالهاست که برای تمام جهانیان ثابت شده است.

استفاده از وردپرس در دنیا
استفاده از وردپرس در دنیا

وردپرس چیست و چرا محبوب است ؟

وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوای دنیاست یعنی یک سیستمی است که شما می تونید با استفاده از آن هر وبسایتی دوست دارید طراحی کنید این سیستم ویژگی های زیادی دارد که در ادامه لیست کوچکی از ویژگی های آن را شرح خواهیم داد.

سایت هایی که از وردپرس استفاده می کنند

سایت هایی که با وردپرس راه اندازی شده است

تفاوت طراحی سایت ارزان با طراحی سایت معمولی چیست؟

تفاوت طراحی سایت ارزان چیست؟

یکی از بیشترین سوالاتی که پرسیده می شود این است که طراحی سایت ارزان با طراحی سایت معمولی که همه ازش حرف میزنن و احتمالاً قیمتش بالاتر هست چه تفاوتی دارد اصلاً من می تونم بعد از طراحی سایت ارزان با رقیبان خودم رقابت کنم؟ یا نکنه طراحی سایت ارزان بی کیفیت باشه و فقط هزینه بی خودی کنم.

احتمالاً سوالات بالا ذهن همه ماها رو زمانی که می خواهیم از یک محصول ارزان استفاده کنیم درگیر می کند ما یکبار برای همیشه به این سوالات در مورد طراحی سایت ارزان پاسخ می دهیم پس جای نگرانی نیست.

با طراحی وب سایت ارزان جای نگرانی نیست !

سایتی که در پلن طراحی وب سایت ارزان قیمت، طراحی می شود هیچ فرقی با سایت های اکثر رقبای شما نمی کند و هر دو از یک سیستم استفاده می کنند پس اگر شما نگران رقابت هستید باید گفت بعد از راه اندازی سایت شما می توانید با تمام رقیبان خود رقابت کنید و سایت شما یک سایت قابل ارتقاء خواهد بود. اما طراحی سایت معمولی چون کاربر هزینه بیشتری می پردازد کیفیت کار هم از نظر هاست و دامنه و هم از نظر طراحی سایت بالاتر است.

ارتقاء سایت با پیشرفت کسب و کار

یکی از نگرانی های افراد این است که بعد از هزینه کردن می تونیم سایت رو ارتقاء دهیم یا خیر؟ در پاسخ باید گفت بله صد در صد شما می تونید بعد از اتمام طراحی وب سایت ارزان و پیشرفت کسب و کارتون بعداً سایتتون رو ارتقاء دهید و کیفیت کارتون رو بالاتر ببرید اما در پلن طراحی سایت ارزان باید به کیفیت معمولی راضی باشید و توقع زیادی نداشته باشید.

مبلغ توسط شما یکبار پرداخت میشه؟

بله هزینه ساخت سایت رایگان توسط شما فقط یکبار و در شروع پرداخت می شود و دیگر نیازی نیست هزینه ای به ما پرداخت کنید اما هزینه هاست و دامنه طبق معمول مشخص است که باید خودتون سالانه به شرکت هاستینگ پرداخت کنید.

چرا طراحی سایت ارزان؟

چرا طراحی سایت ارزان، ارزان است؟

شاید براتون سوال باشه که چرا باید طراحی سایت با قیمت ارزان پیاده سازی شود آیا قرار است سایت من بی کیفیت طراحی شود؟ خیر قرار نیست در پلن ساخت وب سایت ارزان به شما یک سایت بی کیفیت تحویل داده شود البته این موضوع در سایت کیت وردپرس صدق می کند و از دیگر سایت ها ما اطلاعی نداریم

اما بریم سراغ دلیل هایی که باعث شده هزینه طراحی سایت در پلن ساخت وب سایت ارزان کاهش پیدا کند. در ادامه با منطق درست برای شما توضیح می دهیم که دلیل ارزانی این پلن از طراحی سایت چیست تا شما به صورت کامل به این موضوع واقف شوید.

پشتیبانی طراحی سایت ارزان

یکی از تفاوت های اصلی طراحی سایت ارزان یا طراحی سایت معمولی پشتیبانی آن است ما در پلن طراحی سایت ارزان پشتیبانی قوی نداریم و شما باید با استفاده از آموزش هایی که در سایت از قبل آماده شده است سایت خود را سفارش سازی کنید که البته برای این موضوع مشکلی نخواهید داشت.

سفارش سازی سایت طبق سلیقه

مورد بعدی در مورد تفاوت طراحی سایت ارزان قابلیت سفارش سازی آن است در پلن طراحی وب سایت ارزان سایت شما توسط ما به بهترین شکل راه اندازی می شود اما توسط خود ما قابل سفارش سازی نیست و باید خودتون طبق آموزش هایی که در سایت قرار دادیم سایت خود را سفارش سازی کنید.

البته اگر خودتون دوست داشتید نمونه سایت های مختلفی رو مشاهده کنید و طبق سلیقه خودتون سایت رو طراحی کنید می تونید در گوگل سرچ کنید قالب وردپرس و از بین هزاران قالبی که قبلاً طراحی شده یکی رو انتخاب کنید و به ما اطلاع بدهید که می خواهید قالب سایتتون با چه قالبی پیاده سازی شود که در این صورت باید هزینه قالب رو خودتون پرداخت کنید.

هاست ارزان با دامنه ir

شاید پیش خودتون فکر کنید تمام مبلغ دریافتی از شما رو ما برای خودمان می خواهیم اما باید بدونید که هر سایتی باید هاست و دامنه داشته باشد و سالانه باید برای استفاده آن دقیقاً مثل اجاره خانه هزینه کند مثلاً خود سایت کیت وردپرس سالانه 3 میلیون فقط برای هاست و دامنه هزینه می کند که البته قرار است به زودی هزینه آن بیشتر شود

در پلن طراحی سایت ارزان ما یک دامنه ir با یک هاست معمولی برای شما خریداری خواهیم کرد که با گسترش سایت و بالا رفتن بازدید و مشتریانتون می تونید هاست خودتون رو ارتقاء دهید و سرعت و حافظه هاستتون رو بیشتر کنید.

هزینه سایت به چه عواملی بستگی دارد؟

بد نیست در ادامه عوامل موثر در هزینه طراحی سایت رو بدونید و بهتر متوجه شوید چرا پلن طراحی سایت ارزان برای شما مناسب است و نیازی نیست در شروع هزینه زیادی کنید چون بعداً می تونید سایتتون رو ارتقاء دهید.

امکانات طراحی سایت ارزان

تفاوت طراحی سایت ارزان با سایت ساز چیست؟

زمانی که صحبت از طراحی سایت ارزان می شود یکی از روش هایی که به ذهن ما خطور می کند ساخت سایت با سایت ساز است در ادامه می خواهیم تفاوت طراحی سایت با سایت ساز رو توضیح دهیم.

استفاده از سایت ساز شاید خیلی ارزان به نظر برسد اما معایب بسیاری دارد که در ادامه سعی می کنیم لیستی از ویژگی هایی که هر کسی شاید دوست نداشته باشد رو عنوان خواهیم کرد.

امکانات طراحی سایت ارزان قیمت

یکی از نگرانی های افراد برای طراحی سایت ارزان امکاناتی است که قرار است برای سایت آنها طراحی شود در پلن طراحی سایت ارزان ما یک امکانات پایه برای کسب و کار و حوزه کاری شما در نظر می گیریم اما شما محدودیتی برای اضافه کردن امکانات ندارید می تونید هر امکاناتی که در سایت های دیگر مشاهده می کنید رو در سایت خودتون پیاده سازی کنید برای این کار می تونید از افزونه ها یا کدنویسی استفاده کنید.

برای استفاد از افزونه نیاز به تخصص خاصی نیست می تونید خودتون انجام بدید اما برای کدنویسی می تونید از خدمات وردپرس سایت ما استفاده کنید. پس در پلن طراحی سایت ارزان برای اضافه کردن امکانات در سایتتون هیچ محدودیتی نخواهید داشت و سایت شما مثل تمام سایت های حرفه ای قابل سفارش سازی خواهد بود.

سفارش طراحی سایت ارزان وردپرس

برای سفارش طراحی سایت ارزان وردپرس می تونید همین الان به ما در چت آنلاین پشتیبان پیام بدهید و درخواست خود را ثبت کنید هر سوالی هم داشتید می تونید در چت پشتیبان، بخش نظرات مطرح کنید. برای تماس هم می تونید با شماره 09138781072 تماس بگیرید.

خدمات طراحی سایت کیت وردپرس

جمع بندی طراحی سایت ارزان وردپرس

در این صفحه سعی کردیم تمام مباحث مربوط به طراحی سایت ارزان رو توضیح دهیم در ابتدا طراحی سایت ارزان وردپرس رو توضیح دادیم و گفتیم وردپرس چیست سپس تفاوت های طراحی سایت ارزان با طراحی سایت معمولی رو خدمتتون عرض کردیم.

در ادامه دلیل ارزان بودن پلن طراحی سایت ارزان وردپرس رو توضیح دادیم و در انتها تفاوت طراحی سایت با سایت ساز رو توضیح دادیم و مشخص کردیم که در پلن طراحی سایت ارزان شما چه امکاناتی می تونید داخل سایتتون اضافه کنید.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل