کیت وردپرس

آموزش دیدگاه ها یا نظرات در وردپرس

در این جلسه از آموزش رایگان وردپرس قصد داریم به بخش نظرات در وردپرس بپردازیم. در بخش آموزش نظرات در وردپرس با تایید ,ویرایش ,حذف کردن, و فعال کردن یا غیر فعال کردن نظرات در برخی از صفحه ها و نوشته آشنا خواهید شد. و در آخر یاد خواهید گرفت چگونه از نظرات اسپم جلوگیری کنید.

معرفی بخش نظرات در وردپرس

بعد از اینکه شما وارد بخش نظرات شدید به صفحه ای مانند زیر روبه رو می شوید.

comment
بخش نظرات

اگر بخواهیم این قسمت رو به صورت بخش بندی توضیح بدیم به چهار قسمت اصلی مانند تصویر زیرتقسیم می کنیم.

خب در این تصویر از سمت راست به چپ به شما توضیح خواهیم داد که هر بخش چه کاربردی دارد.

دوستان یه نکته بگم که بعضی موقع ها پیش میاد یه دیدگاه با پس زمینه صورتی در وردپرس داشته باشید شاید براتون سوال باشه که دلیلش چیه؟

دلیلش اینه که این دیدگاه در صف تایید از سمت مدیر سایت است و تا آقا مدیر تاییدش نکنه در سایت منتشر نمیشه شاید بازم براتون سوال باشه که چرا همچین امکانی باید باشه؟ خب دلیل این هم بخاطر اینه که شاید یه بی مزه بیاد تو بخش نظراتتون بی احترامی بکنه یا هر حرف بد دیگه بزنه پس تا شما تایید نکنید نظرش منتشر نمیشه و بقیه نمی تونن ببینن.

ویرایش نظرات در وردپرس

خب دوستان گلم در همین بخش یعنی تصویر زیر زمانی که شما نشانگر ماوس خودتون رو روی بخش دوم یعنی بخش دیدگاه ها ببرید چند گزینه در زیر آن به نمایش در میاد که هر کدوم رو به صورت جدا توضیح خواهیم داد.

دوستان گل و خوشکلم بقیه ی توضیحات و جزئیات رو می تونید در فیلمی که در قسمت بالا برایتان ضبط کردم مشاهده کنید.

مدیریت دیدگاه ها یا نظرات در وردپرس

بخش مدیریت دیدگاه ها و تنظیمات آن در قسمت تنظیمات > گفتگو قرار دارد.

گزینه های پیش فرض نوشته :

گزینه های مربوط به این قسمت کلا برای اطلاع رسانی مربوط به سایت یا وبلاگ می باشد مثلا اگر دیدگاهی ایجاد کنید به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر تنظیمات دیدگاهها :

تنظیمات مربوط به این قسمت برای تغییرات کلی از جمله نوع ونحوه نمایش دیدگاه و محدویت هایی در ایجاد دیدگاه برای بازدیدکنندگان سایت می باشد.

برایم نامه بفرستید هرگاه :

در این قسمت مشخص می کنید که اگر دیدگاهی ایجاد شد به ایمیل شما اطلاع رسانی کند.

پیش از‌ این‌که دیدگاهی نمایان شود:

در این قسمت می توانید تنظیم کنید که چه زمانی و در چه شرایطی دیدگاه ها در سایت نمایش داده شوند برای زمانی کاربرد دارد که شما میخواهید یک سری فیلتر بزارید تا از بعضی سوء استفاده ها و دیدگاه های اسپم جلوگیری کنید.

بررسی دیدگاه:

هنگامی که گزینه ی بخش قبلی یعنی “ دیدگاه‌ها باید به صورت دستی تایید شوند ” فعال نباشد شما می توانید از این قسمت استفاده کنید. در این حالت دیدگاه ها رو به صورت کلی قبل از نمایش دادن در سایت می توانید بررسی کنید. به عنوان مثال اگر در دیدگاهی تعداد لینک هایی که شما قبلا مشخص کردید بیشتر از حد باشد دیدگاه تایید نمی شود و در صف قرار میگیرد تا مدیر سایت بررسی و تایید کند. این به این علت است که خیلی ها برای تبلیغ سایت یا کار خودشون با لینک دادن زیاد سوء استفاده می کنند.

سیاه‌نامه‌ی دیدگاه‌ها:

از این قسمت می توانید دیدگاه ها را از نظر محتوا فیلتر کنید مثلا یه تعداد کلمات کلیدی خاصی که نمی خواهید در نظرات استفاده شود رو لیست میکنید و چنانچه دیدگاهی یکی از این کلمات فیلتر شده رو دارا باشد در سایت نمایش داده نمی شود تا مدیر سایت آن را بررسی و تایید کند.

نیم رخ ها:

نیم رخ ها تصاویری هستند که در کنارنام نظر دهندگان(دیدگاه ها) یا کاربران نمایش داده می شوند. از این قسمت می توانید تنظیماتی که مطابق سلیقه شما هست رو تنظیم کنید. در واقع نیم رخ ها برای زیبایی سایت و تفکیک کردن راحت تر کاربران از هم دیگر به کار می روند.

میانگین رتبه : 3.3/5 😍 تعداد رای : 6 امتیاز
خروج از نسخه موبایل