نماد سایت کیت وردپرس

چند ویژگی از قالب آوادا

قالب آوادا

قالب Avada

آموزش کامل قالب آوادا موضوع مقاله امروز است. اصل مطلب راجع به آوادا این است که این قالب، یکی از برجسته ترین و توانمندترین قالب های موجود برای ساخت وبسایت های وردپرسی است.

قالب آوادا رتبه شماره 1 فروش قالب وردپرس را در بازار دارد و این صدر نشینی به مدت 8+ سال به طور مداوم ادامه دارد. 600000+ مبتدی، حرفه ای، آژانس ها، صاحبان مشاغل و … برای طراحی به Avada اعتماد دارند. برای اینکه بتوانید یک وبسایت بی نقص طراحی کنید، به ابزارهای مناسب برای این کار نیاز دارید و اینجاست که Avada Website Builder وارد می شود.

با معرفی ورژن جدید آوادا و اضافه شدن Header Builder به آن، امکانات این تم کاربردی تر شده و به شما این امکان را می دهد تا طرح هایی کاملاً سفارشی را برای تمامی صفحات و بخش های وبسایت خود ایجاد کنید.

چرا از قالب آوادا استفاده کنیم؟

هر قالبی مزایای خاص خودش را دارد اما مزایای استفاده از قالب آوادا دو چندان است! چرا؟ به این دلیل که نه تنها به شما امکان می دهد که در بخش های مختلف وبسایت خود از طرح بندی های سفارشی موجود در خود قالب استفاده کنید، بلکه همچنین می توانید با استفاده از وه خلاقیت خودتان، طرح بندی های دلخواه خود را ایجاد کنید و هر بخش از وبسایت تان را بر اساس سلیقه خود سفارشی سازی کنید.

بنابراین اولین ویژگی و مهم ترین ویژگی قالب آوادا، انعطاف پذیری است.

انعطاف پذیری این قالب بی نظیر است و به شما امکان می دهد ایده های خلاقانه خود را به طور کامل در تمام بخش های وبسایت خود پیاده سازی کنید.

ویژگی های جذاب در طرح بندی قالب آوادا

یک صفحه سازی کامل شامل برگه ای است که از چهار بخش اصلی تشکیل می شود:. این چهار بخش شامل موارد زیر است.

بنابراین صفحات در آوادا به این روش ساخته می شوند و معمولاً شما محتوای Layout Sections را از طریق گزینه ها و صفحاتی که می سازید تنظیم می کنید.

آنچه که سیستم صفحه سازی آوادا به شما امکان می دهد تا انجام دهید، ایجاد و تنظیم طرح بندی های شخصی در سراسر قالب است. با افزودن بخش های طراحی سفارشی به سیستم صفحه سازی این قالب، می توانید یک الگوی مشخص را در هر صفحه ای از سایت که بخواهید، پیاده نمایید.

برای مثال می توانید طرح های مشروط خود را ایجاد کنید. منظور از طرح های مشروط چیست؟ به عنوان مثال، یک طرح بندی برای صفحاتی با پست های منفرد، صفحه 404 یا برگه تماس با ما.

طراحی اسلایدرهای جذاب را فقط با آوادا تجربه کنید؛

همه ما می دانیم که طراحی اسلایدرهای جذاب بخش عمده ای از وبسایت ما را تشکیل می دهد. اسلایدرها می‌توانند برای معرفی خدمات، معرفی جدیدترین محصولات و حتی در بخش نمایش نظزات مشتریان به کار برده شوند. بنابراین مهم است که قالب انتخابی شما به خوبی با افزونه های اسلایدر‌ساز مختلف در هماهنگی کامل باشد و سرعت آن تحت تاثیر اسلایدرها قرار نگیرد. چرا که بسیاری از وبسایت قادر به نگهداری سلایدرهای زیادی درون خود نیستند و مدت زمان بارگذاری شان افزایش پیدا می کند و در مواردی حتی سایت برای نمایش اطلاعات به کاربر دچار مشکل می شود.

ویژگی های منحصر به فرد قالب آوادا

لیست ویژگی های قالب آوادا گسترده است. آوادا قالبی همراه با ویرایشگر طراحی زنده و قادر به طراحی صفحه هدر، محتوا و فوترهای های دیدنی و جذاب است. آوادا بدون محدودیت است و انچه محدود است قوه تخیل شما راجع به ویژگی های آن است. تصورش هم برای افراد سخت است که چنین قالبی با این همه ویژگی، قیمتی بسیار مناسب داشته باشد در ادامه مقاله آموزش کامل قالب آوادا لیستی از ویژگی های این قالب را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

لیست ویژگی های قالب آوادا :

طرح های خود را ایجاد کنید و سپس هر قسمتی که با سلیقه تان جور در نیامد را به راحتی ویرایش کنید.

محتوای دلخواه خود را با توجه به عناصر سازنده بیشماری که در اختیار دارید، ایجاد کنید.

دمو نسخه از پیش ساخته شده یک سایت است که کاربر می تواند با الهام از آن، سایت خود را بسازد. البته بسیاری از افراد هم هستند که با درون ریزی دمو، پایه های سایت خود را می ریزند و سپس شروع به سفارشی سازی آن می کنند.

به لطف Avander Website Builder’s Header Builder، هدرهای سفارشی خود را با سرعت و سهولت طراحی و بسازید. در واقع هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید بسازید وجود ندارد.

فوتر‌های سفارشی و طراحی شده خود را با Avada Website Builder و Layouts ایجاد کنید. آنها را برای کل صفحات یا فقط برای قسمت های خاصی از وبسایت خود تنظیم کنید.

با آوادا هر چیزی را بفروشید. در کنار بسیاری از گزینه های چیدمان و ظاهری جذاب، تیم ما همیشه سازگاری آوادا را با آخرین نسخه های ووکامرس تضمین می کند.

با خرید آوادا، به روزرسانی های رایگان قالب را تا پایان عمر دریافت خواهید کرد. آوادا به طور ماهرانه ای و تکامل یافته است تا از تازه های طراحی وب و نیازهای شخص ثالث مطلع شود.

آوادا ماهرانه ساخته شده و از تمام استانداردهای طراحی وب پیروی می کند. انبوهی از ابزارها برای اطمینان از اینکه سایت شما برای تمام دستگاههای تلفن همراه بهینه شده است، ارائه می شود

افزونه های اضافی که باعث بهبود و ارتقا قالب می شوند تا روند کار و نیازهای وبسایت شما را بهبود ببخشند. ما اطمینان می دهیم که سازگاری یکپارچه تضمین شده است

ما به این واقعیت افتخار می کنیم که تیم ما پشتیبانی حرفه ای و دقیقی را به تمامی کسانی که از این قالب استفاده می کنند، ارائه می دهد. هدف ما ایجاد روابط طولانی مدت با هر یک از مشتریان است.

به زودی در همین صفحه آموزش کامل قالب آوادا به صورت ویدیویی قرار خواهد گرفت

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 2 امتیاز
خروج از نسخه موبایل