کیت وردپرس

دانلود کورس دیسکریپشن رشته کارشناسی کامپیوتر دانشگاه آزاد

کورس دیسکریپشن مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد

کورس دیسکریپشن یا course description دانشگاه آزاد موضوعی است که شما را در این سایت کشانده پس به احتمال خیلی زیاد شما در حال اپلای کردن برای خارج از کشور هستید. اول از همه مبارکتون باشه که چنین تصمیمی گرفتید و انشالله بعد از اتمام اپلای به زودی قبولیتون بیاد.

اما بریم سراغ دانلود کورس دیسکریپشن رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد برای اپلای کردن خارج از کشور، اگر شما هم در رشته مهندسی کامپیوتر تحصیل کردید و به دنبال course description مهندسی کارشناسی کامپیوتر دانشگاه آزاد هستید، جای درستی اومدید، در آخر این مقاله می تونید با هزینه بسیار یک کورس دیسکریپشن مناسب تهیه کنید.

کورس دیسکریپشن(Course Description) یا شرح دروس چیست؟

course description یا شرح دروس همانطور که از اسمش پیداست توضیح می دهد که چه درس هایی شما در دانشگاه پاس کردید و هر درس شامل چه موضوعی می شود و جزء کدام یک از انواع دروسی می باشد که شما گذراندید. یعنی مثلاً درس ریاضی 1 جزء درس های پایه می شود و داخل آن موضوعاتی مانند مختصات قطبی،مختصات دکارتی، انتگرال و… توضیح داده می شود.

حالا این شرح دروس یا course description چه کاربردی دارد؟ معمولاً زمانی که شما برای دانشگاه های خارج از کشور اپلای می کنید یکی از مواردی که از شما می خواهد کورس دیسکریپشن یا همون شرح دروس است که باید آن را به دانشگاه موردنظر تحویل دهید. حال در این مقاله ما به صورت تخصصی به شرح دروس رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد می پردازیم.

آیا کورس دیسکریپشن دانشگاه آزاد مهر تایید نیاز دارد؟

شاید براتون جالب باشه ولی اکثر دانشگاه های آزاد ایران اصلاً نمی دونن کورس دیسکریپشن چی هست 🙂 که بخوان به شما بدن یا اونو مهر کنن، پس برای گرفتن course description وقتتون رو تلف نکنید و الکی مثل خیلیا پله های دانشگاه رو بالا و پایین ندویید. البته پرسیدنش ضرر نداره شاید دانشگاه شما استثنایی باشه و چیزی راجع به کورس دیسکریپشن بدونه که اگر اینطور بود خیلی خوبه ولی بعید می دونم 🙂

خب حالا راه حل چیه؟ ببینید معمولاً دانشگاه های خارج از کشور میگن Study program یا همون کورس دیسکریپشن رو اگر دانشگاهتون نداد خودتون بنویسید و فقط بدید دانشگاهتون امضاء کنند اما متاسفانه دانشگاه های ایران هیچ کدوم از این هارو انجام نمیدن پس بهتره خودتون به صورت استاندارد طراحیش کنید و برای اپلای استفادش کنید.

در آخر این مقاله می تونید کورس دیسکریپشن رشته مهندسی کامپیوتر رو آماده دانلود کنید اما اینکه نیاز به مهر تایید داشته باشه بستگی به دانشگاهی داره که شما قصد دارید برای آن اپلای کنید مثلاً بعضی از دانشگاه ها مثل دانشگاه پلی تکنیک میلان مهر تایید از شما نمی خوان و راحت می تونید از همین کورس دیسکریپشن استفاده کنید.

اما اگر مهر تایید خواستند 2 راه حل پیش رو دارید:

اکثر بچه ها برای راحتی کار از روش اول استفاده می کنند

اما گرفتن کورس دیسکریپشنی که سازمان وزارت علوم اونو تایید کنه فکر نکنید اینقدر راحت هست البته اگر اونا هم بدونن چی هست و به بعد از پیگیری به شما بِدن با پرس و جوهایی که من انجام دادم گرفتنش کار ساده ای نیست و بگیر ببند زیاد داره و شاید تا زمان ددلاین نرسید بگیرید.

آیا کورس دیسکریپشنی که از اینجا دانلود می کنیم معتبر هست؟

کورس دیسکریپشن مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزادی که اینجا قرار داده شده استاندارد سازی شده و با درس های دانشگاه آزاد تطبیق و به زبان انگلیسی ترجمه شده احیاناً اگر دروسی که شما برداشتید و در کورس دیسکریپشن موجود نبود می تونید از طریق بخش نظرات یا چت آنلاین سایت درخواست بدید تا کمتر از چند ساعت براتون ترجمه و آماده بشه پس نگران این موضوع نباشید.

در ادامه تصویر قبول کردن یا verify شدن همین کورس دیسکریپشن در دانشگاه پلی تکنیک میلان یا Polimi رو مشاهده می کنید.

تایید شدن همین کورس دیسکریپشن
تایید شدن همین کورس دیسکریپشن

این Course Description یا Study program برای چه افرادی مناسب است؟

اگر شما دانشجوی کارشناسی مهندسی کامپیوتر در دانشگاه آزاد بودید و الان قصد اپلای برای دانشگاه های خارج از کشور در مقطع فوق لیسانس یا همون کارشناسی ارشد را دارید این کورس دیکسریپشن یا همون Study program برای شما مناسب است.

راهنمایی دانشجویانی که قصد اپلای به دانشگاه پلی تکنیک ایتالیا را دارند

اگر شما قصد اپلای به دانشگاه Polimi رو دارید می تونید علاوه بر تهیه کورس دیسکریپشن کارشناسی کامپیوتر دانشگاه آزاد روی کمک های دیگر ما نیز حساب کنید برای اطلاعات بیشتر به چت آنلاین پیام بدید.

سوالات متدوال کورس دیسکریپشن کامپیوتر دانشگاه آزاد

آیا این کورس دیسکریپشن برای دانشگاه های آزاد در شهرهای مختلف متفاوت یکسان است؟

بله فرقی نمیکنه شما از کدوم دانشگاه آزاد در رشته مهندسی کامپیوتر فارغ التحصیل شدید برای تمام دانشگاه های آزاد کاربردی است.

آیا فایل کورس دیسکریپشن قابل ویرایش است؟

بله این فایل در قالب فایل WORD در اختیار شما قرار می گیرد و شما می تونید واحد دانشگاه و نام خودتون رو در جای مشخص شده جایگزین کنید همچنین سربرگ دانشگاه هم نیازی نیست از قبل در فایل تنظیم شده.

آیا بعد از دانلود کورس دیسکریپشن نیازی به ترجمه آن است؟

خیر از قبل تمام درس ها به زبان انگلیسی ترجمه شده است و شما فقط باید اسم و واحد دانشگاهی خودتون رو وارد کنید و تمام.

این کورس دیسکریپشن چند صفحه است؟

بستگی به واحدهای درسی شما دارد اما حداکثر 12 صفحه می شود.

course description مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد باید مهر مترجم بخوره؟

بستگی به دانشگاهی داره که قصد اپلای دارید، ولی معمولاً خیر، کورس دیسکریپشن نیازی به مهر مترجم نداره

جمع بندی کورس دیسکریپشن رشته کامپیوتر دانشگاه آزاد

ما در این صفحه تمام نکات پیرامون کورس دیسکریپشن یا course description یا همون Study program دانشگاه آزاد برای رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی رو بررسی کردیم و در آخر گفتیم برای راحتی کار شما می تونید در عرض چند دقیقه کورس دیسکریپشن رشته خودتون رو از همین صفحه دانلود و برای اپلای استفاده کنید.

هر سوالی در مورد کورس دیسکریپشن رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد داشتید می تونید در بخش نظرات همین صفحه مطرح کنید.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل