کیت وردپرس

هزینه تولید محتوا❤️قیمت تولید محتوا چقدر است؟

هزینه تولید محتوا

هزینه تولید محتوا یکی از هزینه های جداناپذیر هر سایت موفق است حالا اگر خودتون محتوای سایت رو تولید می کنید هزینه شما زمان است اما اگر این کار را برون سپاری می کنید هزینه تولید محتوای شما پول خواهد بود اگر توانایی این رو دارید که تولید محتوای سایت رو برون سپاری کنید بسیار بهتر است چرا که به این شکل می تونید خودتون به کارهای مهم تر رسیدگی کنید.

هزینه تولید محتوا

حتماً شما هم شنیدید که میگن محتوا پادشاه است. این جمله ای است که آقای بیل گیتس موسس مایکروسافت می گوید پس فردی که 13 سال پیاپی ثروتمندترین مرد جهان بوده حتماً یه چیزی میدونسته که چنین حرفی زده برای اینکه قدرت تولید محتوا رو درک کنید کافیه یک نگاه به اطرافتون بندازید تمام افرادی که در شبکه های اجتماعی و سایت معروف هستند با تولید محتوا به این جایگاه رسیدند.

پس شاید در نگاه اول تولید محتوا در سایت و شبکه های اجتماعی هزینه محسوب شود اما اگر پرقدرت ادامه دهید متوجه خواهید شد که تمام این کارها هزینه نبوده بلکه سرمایه گذاری بوده پس برای پیشرفت در دنیای اینترنت و کسب درآمد از آن باید تولید محتوای مفید انجام بدید همون کارهایی که در دوره تولید محتوا توضیح داده شده در ادامه بیشتر در مورد هزینه تولید محتوا صحبت خواهیم کرد تا نگران تولید محتوای سایتتون نباشید.

قیمت و هزینه تولید محتوا
قیمت و هزینه تولید محتوا

قیمت و هزینه تولید محتوا در سایت

اگر همین الان بخواهید چند نفر رو برای تولید محتوا پیدا کنید روش های زیادی وجود داره و در عرض چند ساعت می تونید افراد زیادی رو برای این کار پیدا کنید اما قبلش بد نیست بدونید هزینه تولید محتوا چقدر است و چگونه محاسبه می شود.

هزینه تولید محتوا در سایت به صورت کلمه ای است و هزینه آن امروزه از کلمه ای حداقل 40 تومان شروع می شود البته این قیمتی که ذکر شد پایین ترین قیمتی است که وجود دارد و شما به ندرت فردی رو پیدا می کنید که با کمتر از این یا حتی در همین رنج قیمت برای شما تولید محتوا انجام دهند چون همونطور که می دونید تولید محتوا کار بسیار ساده ای نیست.

قیمت تولید محتوا به ازای هر کلمه

خب همونطور که می دونید هزینه تولید محتوا در سایت به صورت کلمه ای است و قیمت تولید محتوای هر کلمه با توجه به تخصص و سایتی که برای شما تولید محتوا انجام می دهند متفاوت است البته این معنیش این نیست که همیشه افرادی که قیمت بالایی از شما می گیرند به بهترین شکل تولید محتوای شما را انجام می دهند و همینطور برعکس یعنی افرادی که قیمت کمتری می گیرند همیشه کارشون بد نیست این موضوع را ما خودمان هم تجربه کردیم.

بنابراین قیمت تولید محتوا به ازای هر کلمه در هر سایتی که در حوزه تولید محتوا فعالیت می کند متفاوت است. مثلاً همین الان که من در حال نوشتن این مقاله هستم سایت های صفحه اول گوگل از کلمه ای حداقل 60 تومان شروع می شود یعنی اگر شما یک مقاله هزار کلمه ای سفارش دهید باید 60 هزارتومان برای آن را پرداخت کنید.

هزینه تولید محتوا در اینستاگرام

هزینه تولید محتوا در اینستاگرام

هزینه تولید محتوا در اینستاگرام نسبت به هزینه تولید محتوا در سایت کمی متفاوت است به این شکل که برای تولید محتوا در اینستاگرام باید ماهانه هزینه کنید و معمولاً قیمت ها به صورت پلن برای شما نمایش داده می شود مثلاً پلن برنزی، نقره ای و طلایی که هر کدام با توجه به خدماتی که عرضه می شود متفاوت است.

با بررسی که انجام دادیم هزینه تولید محتوا در اینستاگرام ماهانه حداقل 1میلیون و 800 هزارتومان است البته این قیمت مربوط به سال 1401 است و سالانه این قیمت ها ممکن است متفاوت باشد و بالاتر برود. ما قبلاً یک مقاله در رابطه با آموزش تولید محتوا در اینستاگرام در سایت منتشر کردیم که می تونید از آن برای یادگیری تولید محتوا در اینستاگرام استفاده کنید.

هزینه تولید محتوا ویدیویی

قطعاً همه ماها میدونیم که اهمیت محتوای ویدیی امروز در اینترنت بسیار بالاتر از هر محتوای دیگری است مثلاً اگر خود من عبارت آموزش وردپرس رو جستجو کنم و با دو سایت مواجه بشم که یکی متنی است و دیگری محتوای ویدیویی هم دارد قطعاً داخل سایتی می مانم که ویدیو دارد چرا که یادگیری آن بسیار ساده تر است و اصلاً حوصله خواند هزاران کلمه رو ندارم

شاید فکر کنید فقط من اینجوری هستم اما باید بدونید امروزه با رشد سرعت در دنیا افراد عاشق سرعت هستند به همین دلیل ارتباط بهتری با ویدیو می گیرند البته این تنها دلیل آن نیست بلکه با آموزش ویدیویی بهتر می تونید یک موضوع را یاد بگیرید.

هزینه تولید محتوای ویدیویی هم معمولاً به صورت دقیقه ای محاسبه می شود و با توجه به بررسی اجمالی که من انجام داد هزینه آن از دقیقه ای 60 هزارتومان شروع می شود.

هزینه بارگذاری محتوا

اگر زمان بارگذاری محتوا هم ندارید و قصد دارید فردی که تولید محتوای شمارو انجام داده خودش داخل سایت محتوارو درج کنه می تونید هزینه بارگذاری محتوا رو هم پرداخت کنید تا این کار برای شما صورت بگیره قیمت و هزینه بارگذاری محتوا در سایت حداقل از 10 هزارتومان شروع می شود.

برون سپاری تولید محتوا

کجا و چطور تولید محتوا را برون سپاری کنیم؟

همانطور که در بالا ذکر شد برای برون سپاری تولید محتوا روش های مختلفی وجود داره که چندین روش رایج رو قصد داریم در این بخش معرفی کنیم. اولین و ساده ترین روشی که وجود داره پیدا کردن تولید کننده محتوا در گوگله یعنی با یک سرچ ساده می تونید به هزاران تولید کننده محتوا دسترسی داشته باشید.

روش بعدی جستجو در کانال و گروه های تلگرام هست. پیدا کردن افراد از این طریق بسیار ساده است کافی است عضو گروه ها و کانال های تلگرام شوید سپس با یک متن ساده در کانال یا گروه موردنظر، نیازمندی خودتون رو مطرح کنید تا بعد از چندین ساعت افراد زیادی به PV شما مراجعه کند.

عوامل موثر در قیمت و هزینه تولید محتوا

ما قیمت پایه تولید محتوا رو در نظر گرفتیم اما بعضی از سایت ها با توجه به یکسری عوامل هزینه تولید محتوا را متفاوت دریافت می کنند در ادامه قصد داریم این عواملی که باعث افزایش یا کاهش هزینه تولید محتوا می شوند رو بررسی کنیم.

هزینه سفارش تولید محتوا

سفارش تولید محتوا با قیمت مناسب

برای سفارش تولید محتوا در سایت کیت وردپرس کافیست وارد صفحه مربوطه شوید و تعداد کلمات و مقالات سایت خود را مشخص کنید تا هزینه تولید محتوا به صورت دقیق برای شما مشخص شود. برای مشاوره می تونید از طریق چت پشتیبان با ما در تماس باشید و هر سوالی داشتید مطرح کنید.

کاهش هزینه تولید محتوا

یکی از بهترین راهکارهای کاهش هزینه تولید محتوا استفاده از تخفیف حجمی است یعنی هر چقدر سفارش تولید محتوای شما بیشتر باشد تخفیف آن بیشتر می باشد البته قبل از سفارش حجمی سعی کنید برای تست یک یا دو عدد مقاله سفارش دهید اگر کار تولید کننده محتوا خوب بود و شما راضی بودید سپس می تونید سفارش حجمی محتوا دهید تا خیالتون از بابت کیفیت محتوا راحت باشه

آیا محتوای سئو شده گران تر است ؟

زمانی که صحبت از تولید محتوا در سایت می شود یعنی فرد متخصص باید همه جوانب سئو را هم در نظر بگیرد و موضوعی به نام سئو جداگانه برای تولید محتوا نداریم پس مواظب باشید از این بابت سرتون کلاه نگذارند و هر موقع شخصی محتوای شما را تولید کرد باید یک محتوای سئو شده به شما تحویل دهد.

سوالات متداول

هزینه تولید محتوا در سایت کیت وردپرس چگونه است؟

هزینه تولید محتوا در سایت کیت وردپرس با توجه به متخصصانی که وجود دارد کلمه ای 70 تومان است.

آیا محتوای من در نتایج گوگل نمایش داده می شود؟

بله صد در صد اگر سایت شما مشکل تکنیکال سئو نداشته باشد محتوای تولید شده به بهترین شکل در نتایج گوگل نمایش داده می شود.

بعد از تحویل، محتوا قابل ویرایش است؟

در اکثر سایت ها خیر، اما در سایت کیت وردپرس بله می تونید بعد از تحویل محتوا ویرایش های دلخواه را داخل محتوا اعمال کنید.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل