کیت وردپرس

طراحی سایت شرکتی❤️طراحی وب سایت شرکتی با مشاوره رایگان

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی همانطور که از اسم آن پیداست برای یک شرکت در هر زمینه ای طراحی می شود تا خدمات و اعتبارات آن شرکت رو برای کسب درآمد بیشتر به مشتریان آینده نشان دهد پس اگر شما هم شرکت دارید داشتن سایت رو جدی بگیرید چرا که بعد از اپیدمی کرونا بسیاری از شرکت ها آنلاین شدند و سایت های اختصاصی خودشون رو راه اندازی کردند در این مقاله از سایت کیت وردپرس باید و نبایدهای راه اندازی سایت شرکتی رو بررسی می کنیم.

چرا طراحی سایت شرکت ؟

امروزه تمام شرکت های معروف یک وبسایت بسیار حرفه ای یا در حد متوسط دارند و نکته بسیار حائز اهمیت اینجاست که دلیل رشد بسیاری از شرکت ها سایت بوده چون زمانی که شما با قدرت روی سایتتون کار می کنید نه تنها افراد شهر خودتون بلکه کل ایران شمارو می شناسند و اگر به خوبی خدمات خودتون رو برای مشتریان انجام بدید افراد از تمام شهرهای ایران حاضرند از خدمات شرکت شما استفاده کنند.

پس داشتن یک سایت استاندارد و فعالیت اصولی روی آن می تواند به رشد درآمد و اعتبارات شما بسیار کمک کند امروزه بیش از 71 میلیون ایرانی به اینترنت دسترسی دارند فکر کنید اگر شما آنلاین باشید چقدر می تونید این افراد آنلاین رو به سمت خود جذب کنید.

چند نمونه سایت شرکتی

در ادامه قصد داریم چند نمونه از سایت های شرکتی رو معرفی کنیم تا بیشتر با طرح های سایت های شرکتی آشنا شوید و ایده خودتون رو پیدا کنید.

هزینه طراحی سایت شرکتی

قیمت طراحی سایت شرکتی با توجه به سایت هایی که می شود طراحی کرد متفاوت می باشد اما اگر بخواهیم یک قیمت پایه در نظر بگیریم هزینه طراحی سایت شرکتی از 7 میلیون شروع می شود و هر چه امکانات سایت بیشتر شود قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد.

امکانات سایت شرکتی چیست؟

هر سایتی یکسری امکانات دارد از طراحی سایت فروشگاهی بگیرید تا طراحی سایت وکالت، حتی خود سایت های شرکتی مشابه هم نیستند و با توجه به نیازی که شرکت ها دارند امکانات مختلفی دارند پس شما هم باید نیازهای خود را بسنجید و سپس نسبت به طراحی سایت شرکتی خود اقدام کنید.

ارتباط آسان مشتری و شرکت

اولین قابلیتی که از سایت های شرکتی انتظار می رود ارتباط گرفتن بسیار آسان مشتری با مدیر یا پشتیبان سایت است برای این کار طراح سایت باید برای سایت شرکتی شما یک فرم تماس یا چت آنلاین اضافه کند تا به راحتی بتونید با مشتریان و کاربران سایت در هر زمانی در ارتباط باشید.

معرفی پروژه ها و خدمات

یکی از نیازهای دیگر سایت های شرکتی معرفی پروژه ها و خدمات است شما می تونید با داشتن سایت کارهای زیادی رو انجام دهید یکی از بهترین کارها نمایش نمونه کارها، نمایش مدارک و اعتبارات، نمایش برندهای زیر مجموعه شماست

صفحه اصلی سایت شرکتی مثل ویترین یک مغازه است و طراح سایت باید مهم ترین بخش هارو در این صفحه به کاربران نمایش دهد. نحوه چینش باید طوری باشد که از بالا تا پایین نسبت به اولویت های مشتری اطلاعات قرار داده شده باشد.

برقراری امنیت سایت شرکتی

امنیت همیشه یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران اینترنتی بوده و خواهد بود. شاید در نگاه اول اطلاعات مهمی نداشته باشید اما با گسترش کسب و کار شما اطلاعات مهمی در سایت جمع آوری می شود که اهمیت زیادی برای بیزینس شما خواهد داشت پس باید در همان اول امنیت سایت خود را برقرار کنید.

برقراری امنیت طراحی سایت شرکتی تا حدودی به عهده طراح سایت است اما بعد از برهه ای بستگی به خودتون داره که چقدر از اطلاعات و سایت خود مراقبت می کنید.

بعد از طراحی سایت شرکتی

بسیاری از شرکت هایی که برای کسب و کار خودشون سایت راه اندازی می کنند فقط برای اینکه به بقیه بگویند یک سایت طراحی کردند این کار رو انجام می دهند اما اگر روی سایتتون به صورت اصولی کار کنید و به صورت مستمر ادامه دهید روزی خواهد رسید که تمرکز اصلی خودتون رو روی سایت خواهید گذاشت

اما شاید براتون سوال باشه باید چه کاری بعد از راه اندازی سایت انجام دهیم؟ پاسخ در یک کلمه است => سئو

شما باید سایتتون رو بعد از راه اندازی سئو کنید و روی تولید محتوای آن به صورت مستمر کار کنید تا نتیجه های عالی از گوگل دریافت کنید.

خدمات طراحی سایت کیت وردپرس

سفارش طراحی سایت شرکتی

حالا با توجه به توضیحات اگر دوست دارید یک سایت شرکتی داشته باشید و قصد سفارش طراحی سایت دارید می تونید از خدمات طراحی سایت کیت وردپرس استفاده کنید. ما با هزینه بسیار مناسبی برای شما یک سایت شرکتی حرفه ای راه اندازی می کنیم. برای ثبت سفارش طراحی سایت شرکتی می تونید از چت آنلاین یا شماره تماس 09138781072 تماس بگیرید.

اگه برات مفید بود به این مقاله امتیاز بده 🙂
خروج از نسخه موبایل