کیت وردپرس

آموزش طراحی سایت شرکتی با وردپرس

آموزش طراحی سایت شرکتی با وردپرس

آموزش طراحی سایت شرکتی با وردپرس یکی از بهترین شیوه های ساخت سایت شرکتی در دنیای وب است چرا که این روش کمترین هزینه را برای افراد دارد، بازدهی آن بسیار بالا بوده و در کل اگر بخواهیم منصفانه بررسی کنیم به صرفه ترین راه برای افراد و شرکت ها محسوب می شود. اگر شما هم قصد طراحی یک سایت شرکتی را دارید و زمان برای شما مهم است می توانید با استفاده از آموزش های این صفحه سایت شرکتی خود را راه اندازی کنید و به راحتی برای همیشه خودتان آن را مدیریت کنید.

آموزش طراحی سایت شرکتی با وردپرس

همانطور که گفته شده طراحی سایت شرکتی با وردپرس بهترین روش برای شروع و راه اندازی یک وبسایت است این موضوع دلیل های زیادی دارد که در ادامه مهمترین دلایل آموزش طراحی سایت شرکتی با وردپرس را برای شما عنوان خواهیم کرد.

طراحی سایت شرکتی با هزینه کم

اولین مزیت آموزش طراحی وب سایت شرکتی با وردپرس هزینه بسیار پایین آن است در واقع با سیستم مدیریت محتوای وردپرس و ابزارهایی که این سیستم در اختیار شما قرار می دهد شما بدون نیاز به پرداخت هزینه های سرسام آور می توانید صاحب یک وب سایت شرکتی بسیار حرفه ای و جذاب باشید. از آنجایی که خود وردپرس رایگان است بسیاری از ابزارها و افزونه های کاربردی آن نیز رایگان است و این یکی از دلایلی است که کاربران زیادی وردپرس را دوست دارند و هر روزه جامعه وردپرسی ها بزرگ تر می شود.

طراحی سایت شرکتی بسیار آسان

یکی از موارد بسیار فوق العاده آموزش طراحی سایت شرکتی با وردپرس این است که شما به راحتی می توانید سایت خود را مدیریت کنید و با سرعت آن را توسعه دهید چرا که اگر نیاز به آموزش داشته باشید و یا به مشکلی برخورد کنید فقط با یک سرچ هزاران آموزش و سایت پیدا خواهید کرد که این سیستم و حل مشکلات آن را آموزش می دهد تا شما کاربران این حوزه به راحتی بتوانید با این سیستم کار کنید.

پس یکی از خوبی های وردپرس داشتن منابع و مراجع بسیار زیاد برای آموزش است که البته یکی از این مراجع سایت کیت وردپرس است. برای مثال اگر شما در وردپرس از پوسته وودمارت استفاده می کنید و با نحوه کارکردن آن آشنایی ندارید کافی است در گوگل سرچ کنید آموزش کامل قالب وودمارت تا آموزش های این قالب برای شما نمایش داده شود.

ساخت سایت شرکتی در کمترین زمان

زمان همیشه برای انسان ها ارزشمند بوده ،است و خواهد بود قطعا شما هم برای زمان خود بسیار ارزش قائل هستید و دوست ندارید زمانتان را بیهوده هدر دهید در واقع طراحی سایت شرکتی با وردپرس یکی از ارزش هایی که به ما می دهد صرفه جویی در زمان است قطعا خودتان می دانید که اگر بخواهید طراحی سایت را به صورت کامل یاد بگیرید و سایتتان را خودتان طراحی کنید باید انرژی و زمان زیادی را صرف کنید که البته حتی اگر این زمان و انرژی را هم صرف یادگیری زبان های برنامه نویسی مختلف جهت طراحی سایت بکنید در آخر شاید به نتیجه مطلوبی نرسید.

اما راهی که وردپرس در اختیار ما قرار می دهد این است که بدون برنامه نویسی، حرفه ای ترین سایت های شرکتی را طراحی کنیم در واقع در دنیای وردپرس شما نیاز ندارید که بنشینید و از اول صفر تا صد طراحی سایت را خودتان انجام دهید چون تمام ابزارها فراهم است و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که برای طراحی سایت شرکتی یکسری ابزارهای قدرتمند و آماده را در کنار هم استفاده کنید.

برای مثال تیم های بزرگ و حرفه ای ماه ها زمان گذاشته و قالب ها و افزونه های قدرتمندی نوشته اند و دیگر شما نیازی نیست زمان خود را صرف نوشتن ابزار و قالب های مختلف کنید چون به راحتی می توانید با هزینه های بسیار کم این قالب و افزونه های مورد نیاز را به عنوان یک ابزار آماده تهیه کرده و استفاده کنید.

ساخت سایت شرکتی بدون وابستگی به افراد

اما می رسیم به یکی از مشکلاتی که آموزش طراحی سایت شرکتی با وردپرس این موضوع را حل کرده است. در گذشته زمانی که یک طراح سایت پروژه ای را برای کارفرمای خود انجام می داد شخص کارفرما تا ماه ها و حتی سال ها به برنامه نویس و طراح سایت وابسته و نیازمند بود چرا که اگر طراح سایت کارهای فنی و تخصصی سایت را انجام نمی داد کارفرما هیچ کاری نمی توانست انجام دهد و نیازمند فرد طراح سایت بود. اما امروزه این موضوع دیگر صادق نیست و یک فرد بدون هیچ تخصص خاصی می تواند در عرض چند روز صاحب یک سایت باشد که این موضوع را مدیون وردپرس و آموزش های زیادی که در سطح وب وجود دارد هستیم.

آموزش طراحی سایت شرکتی بدون نیاز به تخصص

آموزش طراحی سایت شرکتی با وردپرس به شما کمک می کند بدون نیاز به دانش قبلی ساخت سایت شرکتی خود را شروع کنید و در عرض چند روز سایت خود را تکمیل کنید در واقع کار با وردپرس بسیار راحت است و بعد از اینکه شما کار با وردپرس را فرا گرفتید نیاز دارید که یک قالب حرفه ای نصب کنید و با صفحه ساز های قدرتمند وردپرس شروع به طراحی سایت شرکتی خود کنید.

آموزش طراحی سایت شرکتی بدون محدودیت

و اما می رسیم به آموزش طراحی سایت شرکتی بدون محدودیت، همانطور که در بخش های بالایی اشاره کردیم با وردپرس می تواند بدون نیاز به برنامه نویس و فقط با استفاده از قالب و افزونه های موجود بی نهایت سایت طراحی کنید. هر سایتی که شما نیاز داشته باشید می توان با وردپرس پیاده سازی کرد فقط باید با ابزارهای مهم و کاربردی آن آشنا باشید و نحوه کار کردن با آن ها را بدانید.

آموزش ساخت سایت شرکتی با سیستم آماده

همیشه شعار مدرسان وردپرس طراحی سایت بدون برنامه نویسی است در واقع وردپرس یک سیستم آماده است که 90 درصد راه طراح سایت ها را رفته است و نیازی نیست ما دست به کد شویم و خودمان برنامه نویسی را یاد بگیریم البته اگر برنامه نویسی را یاد بگیرید خیلی به شما در توسعه سایت کمک خواهد کرد و عملا تمام مشکلات سایت را می توانید خودتان حل کنید. اما هر چه می گذرد وردپرس یک سیستم کامل تر می شود و افراد وبمستر را از کدنوشتن دور می کند.

ساخت سایت شرکتی در بستری امن

بسیاری از افراد سیستم مدیریت محتوای وردپرس را قبول ندارند و یکی از دلایل مهم آنها امن نبودن وردپرس است اگر بخواهیم منصفانه با این موضوع برخورد کنیم در واقع هیچ سیستمی در دنیا به صورت صد در صد امن نیست اما اگر WordPress واقعا نا امن بود آیا می توانست 38 درصد از کل سایت های جهان را در زیر پرچم خود جمع کند ؟

آموزش طراحی سایت شرکتی با وردپرس به جای 2 پیتزا

ما در ادامه دوره های بسیار کاربردی با قالب های مختلفی را برای شما آماده کردیم که به راحتی می توانید فقط با هزینه 2 پیتزا وب سایت شرکتی خود را راه اندازی کنید و شروع به جذب مشتری از طریق سایت کنید.

آموزش طراحی سایت شرکتی با وردپرس
با پول دو پیتزا صاحب یک سایت شرکتی شوید

برای وارد شدن به دوره روی تصاویر محصول کلیک کنید

آموزش طراحی سایت با قالب سون
آموزش طراحی سایت با قالب انفولد
میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 2 امتیاز
خروج از نسخه موبایل