نماد سایت کیت وردپرس

آموزش طراحی فروشگاه فایل با وردپرس

آموزش ساخت فروشگاه فایل

طراحی سایت فروشگاه فایل با وردپرس

به نام خدا سلام به همه شما خوبان در این مقاله با آموزش طراحی فروشگاه فایل با وردپرس در خدمت همه شما عزیزان هستیم و می خواهیم یاد بگیریم چگونه می توانیم نسبت به ساخت فروشگاه فایل حرفه ای اقدام کنیم خب همانطور که میدونید برای ساخت فروشگاه فایل با وردپرس باید یکسری فاکتورهای مهم را رعایت کرده و چندتا موضوع را هم یاد بگیریم که اگر بعد از این مقاله به آنها عمل کنید قطعا شما یک سایت فروشگاه فایل حرفه ای خواهید داشت و این فروشگاه فایل ممکن است شما را در اینترنت بسیار موفق کند.

ساخت فروشگاه فایل با وردپرس

وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوای سایت است یعنی شما سیستم دیگری مانند وردپرس پیدا نخواهید کرد که به این راحتی بتوانید یک سایت فروشگاه فایل راه اندای کنید و بعد از آن سایت فروشگاه فایل خود را مدیریت کنید پس اولین چیزی که ما تا اینجا فهمیدیم انتخاب وردپرس برای ساخت فروشگاه فایل است.

راه اندازی سایت فروش فایل با چه فروشگاه سازی ؟

در ادامه آموزش طراحی فروشگاه فایل با وردپرس نوبت انتخاب افزونه یا سیستم فروشگاه ساز فروشگاه فایل است. خب در اینجا شما دو انتخاب دارید. افزونه فروشگاه ساز EDD و افزونه فروشگاه ساز ووکامرس اگر بخواهیم یک توضیح مختصری درباره این دو افزونه بدهیم به این صورت است که افزونه ووکامرس بسیار قدرتمند و انعطاف پذیر استفاده با استفاده از این افزونه شما قادر خواهید بود هم فروشگاه اینترنتی محصولات فیزیکی طراحی کنید و هم فروشگاه اینترنتی محصولات دیجیتالی اما افزونه EDD انعطاف کمتری نسبت به ووکامرس دارد اما مخصوص راه اندازی فروشگاه فایل است.
پس اگر تنها قصد راه اندازی فروشگاه فایل را دارید پیشنهاد می شود از افزونه EDD استفاده کنید تا سایت شما بهینه تر باشد اما اگر انعطاف پذیری برای شما مهم تر است می توانید از افزونه ووکامرس جهت تبدیل سایت به فروشگاه اینترنتی بهره ببرید.

انتخاب قالب مناسب جهت طراحی سایت فروش فایل

سومین قدم که یکی از مهم ترین قدم های ساخت فروشگاه فایل است انتخاب یک قالب مناسب و بهینه جهت راه اندازی فروشگاه فایل است. قالب های زیادی برای راه اندازی فروشگاه فایل طراحی شده است که اگر خودتان در اینترنت جستجو کنید گیج خواهید شد و نمی دانید کدام را انتخاب کنید در اینجا ما چند پیشنهاد به شما می دهیم که می توانید با استفاده از این قالب ها یک سایت بسیار زیبا و حرفه ای در ارتباط با فروشگاه فایل راه اندازی کنید و از فروشگاه فایل خود کسب درآمد کنید.

در واقع قالب هایی که قصد معرفی آن ها را داریم بهترین قالب های دنیای وردپرس برای ساخت فروشگاه فایل بوده است. قالب مایوسیس ، قالب ایمپرزا و قالب نیترو بهترین قالب های فروش فایل و قالب های ادوما، قالب WPLMS و قالب Studiare بهترین قالب های آموزشی برای راه اندازی یک سایت فروشگاه فایل است. بزودی همه این قالب ها به صورت مفصل در سایت کیت وردپرس آموزش داده خواهد شد.

یادگیری و تست و خطا با قالب انتخاب شده

قدم چهارم در طراحی سایت فروشگاه فایل تست و خطا کردن است یعنی بعد از انتخاب قالب موردنظر شما باید با تمام بخش های مختلف قالب سایتتون آشنا بشوید. پیشنهاد می شود یک فضای لوکال هاست روی سیستم خودتون راه اندازی کنید بعد از این کار وردپرس و قالب رو هم نصب کنید و چند روزی فقط با این قالب کار کنید تا با تمام قسمت های قالب آشنا شوید. سپس می تونید برای طراحی فروشگاه فایل اقدام کنید و سایت خودتون رو طراحی کنید و بعد از اینکه فروشگاهتون در لوکال هاست کامل شد می تونید آن را به هاست واقعی انتقال بدهید.

قدم آخر آموزش طراحی فروشگاه فایل با وردپرس

خب دوستان عزیز بعد از همه این کارها قدم آخر به این صورت هست که شما باید محصولات سایت خود را اضافه کنید و در سایت خود به نمایش بزارید بزودی ما یک دوره کامل آموزش ساخت فروشگاه فایل با وردپرس را آماده کرده و در سایت قرار خواهیم داد تا همه دوستان بتوانند این آموزش رو تهیه کرده و از آن استفاده کنند و فروشگاه فایل حرفه ای خودشان را راه اندازی کنند.

میانگین رتبه : 3/5 😍 تعداد رای : 2 امتیاز
خروج از نسخه موبایل