کیت وردپرس

طراحی سایت فروشگاهی🔥قیمت طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی جزء پر درخواست ترین سایت هایی است که اکثراً برای شرکت های طراحی سایت ثبت سفارش طراحی سایت می شود. پس افرادی که قصد دارند وبسایت فروشگاهی راه اندازی کنند تعداد بیشتری دارند چون امروزه همه ماها میدونیم که تقریبا تمام افراد در اینترنت حضور دارند و اگر بیزینس شما در اینترنت فعال نباشد مشخص است که دارید فرصت های فوق العاده ای رو از دست می دهید.

طراحی سایت فروشگاهی

شاید براتون سوال باشه در چه زمانی باید شروع به طراحی سایت فروشگاهی کرد؟ اگر شما محصولاتی دارید که قابلیت فروش در دنیای فیزیکی رو داره قطعاً می تونید در دنیای اینترنت هم آن ها را به فروش برسونید پس اگر محصولی دارید که دیگران حاضر هستند اون محصول رو خریداری کنند، طراحی سایت فروشگاهی می تونه به شما کمک کنه تا فروش بیشتری رو بدون محدودیت تجربه کنید.

داشتن یک وبسایت فروشگاهی مزیت های بسیاری داره که کسب و کارهای سنتی یا قدیمی این مزیت هارو ندارند مثلاً شما برای فروش در سایت فروشگاهی نیازی نیست یک مکان اجاره کنید و کلی خاک خوری کنید یا مثلاً شما با داشتن سایت فروشگاهی حتی می تونید در سفر یا نصف شب که خوابید فروش داشته باشید و این یکی از شیرین ترین مزیت های کسب و کار اینترنتی و داشتن سایت فروشگاهی است.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در شرکت های مختلف متفاوت است باتوجه به تجربه و متخصص های شرکت طراحی سایت کیفیت و قیمت طراحی سایت می تواند متفاوت باشد اما اگر بخواهیم به صورت معمول قیمت های طراحی سایت فروشگاهی رو مشخص کنیم می تونیم از قیمت زیر شروع کنیم.

لیست هزینه طراحی سایت فروشگاهی بالا میانگین اکثر شرکت های طراحی سایت در ایران است پس اگر بعضی از شرکت هارو می بینید که قیمت کمی کمتر یا بیشتری دارند تعجب نکنید.

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای
طراحی سایت فروشگاه حرفه ای

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

یک وبسایت فروشگاهی حرفه ای شامل نکته های زیادی است که یک طراح سایت باید آن را رعایت کند تا شما بتونید یک وبسایت فروشگاه عالی داشته باشید. مثلاً اگر بخواهیم چند نکته خیلی ساده رو برای راه اندازی وبسایت فروشگاهی توضیح بدهیم به شرح زیر است

نکته های بالا جزء مهم ترین فاکتورهایی بود که برای طراحی وبسایت فروشگاهی هر چقدر طراح سایت بهتر بتونه انجامش بده شما سایت قوی تری خواهید داشت.

زمان ساخت سایت فروشگاهی چقدر است؟

یکی از سوالاتی که همیشه افراد از ما می پرسند برای طراحی سایت بعد از قیمت معمولاً زمان انجام طراحی سایت است دقت داشته باشید که هر چقدر وبسایت شما امکانات بیشتری نیاز داشته باشه و کدنویسی پیچیده تری نوشته شود قطعاً هزینه و زمان بیشتری می طلبد. مثلاً راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی معمولی 10 روز زمان نیاز دارد.

اما اگر شما سایتی رو سفارش دهید که بسیاری از امکانات فروشگاه اینترنتی دیجی کالا رو داشته باشه زمان بیشتری نیاز است تا این امکانات به وبسایت و قالب فروشگاه اینترنتی شما اضافه شود بنابراین زمان انجام طراحی سایت رابطه مستقیمی با امکانات درخواستی سایت دارد.

حوزه و موضوع کاری شما چیست؟

هر حوزه ای با توجه به فعالیتی که داره طراحی و ساخت وبسایت فروشگاهی متفاوتی برای آن انجام خواهد شد. پس شما باید اول نوع حوزه و امکاناتی که نیاز دارید رو مشخص کنید و با طراح سایت خودتون در میان بگذارید تا در نهایت سایتی برای شما طراحی شود که متناسب با حوزه کاری شما باشد.

در بسیاری از اوقات امکان داره شما اصلاً نیازی به طراحی سایت فروشگاهی نداشته باشید و سایت خدماتی یا شرکتی برای شما مناسب تر باشد و حتی هزینه کمتری برای شما داشته باشد اما چون صرفاً از بقیه یکسری حرف هایی شنیده اید خودتون حدس می زنید راه اندازی سایت فروشگاهی برای شما مناسب تر است.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل