کیت وردپرس

فعال کردن درگاه زرین پال در افزونه Easy Digital Download

درگاه زرین پال در EDD

اضافه کردن درگاه زرین پال در افزونه EDD : در این آموزش میخواهیم شمارو با فعال کردن درگاه زرین پال در افزونه EDD آشنا کنیم. بعد از دیدن این آموزش شما می توانید فروشگاه اینترنتی یا سایت خودتان را بدون نیاز به نماد اعتماد مجهز به درگاه پرداخت کنید و به راحتی محصولاتتان را از طریق این درگاه به فروش برسانید.

چگونه درگاه زرین پال را در افزونه EDD فعال کنیم؟

زرین پال بهترین واسط درگاه پرداخت ایران است و شما بدون نیاز به نماد الکترونیکی می توانید به راحتی فروشگاه خودتان را به درگاه پرداخت مجهز بکنید. برای شروع شما نیاز دارید که افزونه ایزی دیجیتال دانلود را نصب کنید.

بعد از فعال بودن افزونه EDD در وردپرس سایتتون نوبت به دانلود افزونه ZarinPal for EDD که مال خود سایت زرین پال است می رسه برای دریافت این افزونه کافیه روی لینک دانلود افزونه زرین پال برای EDD کلیک کنید تا برای شما دانلود شود در غیر اینصورت می تونید از پایین همین آموزش این افزونه رو دانلود کنید.

ZarinPal for EDD
بعد از نصب افزونه

بعد از نصب افزونه ZarinPal for EDD مانند تصویر بالا در قسمت افزونه ها برای شما به نمایش در می آید. و این نشان دهنده آن است که در قسمت درگاه پرداخت افزونه EDD درگاه پرداخت زرین پال فعال شده سپس باید وارد افزونه EDD شوید و به بخش پیکربندی افزونه EDD بروید و روی گزینه درگاه های پرداخت کلیک کنید. همانطور که در تصویر زیرمی بینید درگاه زرین پال برای شما اضافه شده است.

اضافه شدن درگاه زرین پال

از قسمت درگاه های پرداخت روی زرین پال کلیک کنید تا چک باکس آن برای شما فعال شود سپس از قسمت درگاه پرداخت پیشفرض درگاه زرین پال را انتخاب کرده و در قسمت آخر مرچنت کدی که قبلا از سایت زرین پال دریافت کردید رو وارد کنید مانند تصویر زیر.

اضافه کردن مرچنت کد زرین پال

بعد از اضافه کردن مرچنت کد زرین پال هر محصولی که در افزونه EDD ایجاد کنید. بعد از پرداخت به صفحه درگاه اینترنتی هدایت خواهید شد. و سایت شما مجهز به درگاه پرداخت اینترنتی می شود.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 2 امتیاز
خروج از نسخه موبایل