کیت وردپرس

طراحی سایت آموزشی | ساخت سایت آموزشی با هزینه مناسب

طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت آموزشی یکی از نیازهای ضروری افرادی است که دوست دارند یک وبسایت آموزشی طراحی کنند و از طریق آن کسب درآمد کنند اگر شما هم به فکر راه اندازی یک سایت آموزشی مناسب هستید حتماً تا آخر این مقاله همراه ما باشید چرا که سایت کیت وردپرس تنها سایتی است که هم خدمات طراحی سایت آموزشی دارد و هم به شما آموزش می دهد چطور یک سایت آموزشی خودتون با کمترین هزینه طراحی کنید.

طراحی سایت آموزشی

افرادی که هدف آنها طراحی سایت آموزشی است در قدم اول باید تلاش زیادی از خودشون نشان بدهند تا بعد از یک مدتی نتیجه های خوبی رو کسب کنند مثلاً شما زمانی که یک سایت آموزشی طراحی می کنید در اوایل هیچ کس شمارو نمی شناسد اما با تولید محتوای با کیفیت و مستمر می تونید آرام آرام در گوگل و اینترنت دیده شوید و کاربران زیادی رو به سمت سایت خود جذب کنید.

در نهایت اگر بتونید در این مسیر پایدار بمانید و صبور باشید نتیجه های فوق العاده ای دریافت می کنید به این شکل که با تولید محتوا بازدیدکنندگان زیادی از سایت شما دیدن می کنند و شما می تونید با تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری دوره های آموزشی خود را به فروش برسانید و درآمد خوبی رو بسازید.

مزیت های طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت آموزشی نسبت به طراحی سایت فروشگاهی مزیت های بسیاری دارد که در ادامه مهم ترین ویژگی های سایت آموزشی که نسبت به فروشگاهی برتری دارد رو مورد بررسی قرار خواهیم داد.

در بخش بالا مهم ترین ویژگی های سایت آموزشی رو لیست کردیم. اگر بخواهیم در مورد چند مورد از لیست بالا کمی توضیح دهیم همونطور که می دونید ما برای فروش محصولات فیزیکی نیاز به مکان برای انبار کردن محصولات داریم یا باید روزانه با اداره پست درگیر باشیم تا بسته ها به دست مشتری برسد اما در سایت های آموزشی این درگیری ها حذف شده

با طراحی سایت آموزشی شما می تونید با تولید یک محتوای آموزشی آن را به هزاران نفر بفروشید در حالی که برای محصول فیزیکی برای هر نفر باید محصول موجود کنید.

طراحی سایت آموزشی فوق حرفه ای
طراحی سایت آموزشی فوق حرفه ای

هزینه طراحی سایت آموزشی

حالا شاید براتون سوال باشه اگر ما بخواهیم یک سایت آموزشی طراحی کنیم هزینه آن چقدر است؟ با توجه به امکاناتی که شما نیاز دارید برای سایت آموزشی خودتون هزینه طراحی سایت آموزشی می تواند تغییر کند اما اگر بخواهیم به صورت میانگین یک عددی مشخص کنیم حداقل هزینه ای که شما باید برای یک سایت آموزشی کنید 6 میلیون است.

سایت آموزشی پایه چه امکاناتی دارد؟

پس در بخش بالا شما متوجه شدید که هزینه طراحی سایت آموزشی چقدر است اما با این هزینه ما باید چه انتظاراتی از طراح سایت داشته باشیم؟ یک سایت آموزشی ساده باید امکان قرارگرفتن دوره های آموزشی در آن وجود داشته باشه یعنی شما بتونید هر دوره آموزشی که دوست داشتید رو با مشخصات دلخواه در سایت اضافه کنید. در ادامه لیستی از امکاناتی که بعد از طراحی سایت آموزشی باید داشته باشید رو عنوان خواهیم کرد.

تفاوت سایت فروش فایل و فروش دوره های آموزشی

طراحی سایت فروش فایل و دوره های آموزشی در بسیاری از بخش ها مشابه هم هستند اما یکسری تفاوت هایی هم دارند مهم ترین تفاوت آنها در صفحه محصول است. سایت های فروش فایل باید بتوانند فایل های دانلودی رو در سایت اضافه کنند و مشخصات ریز آن را در صفحه محصول نمایش دهد اما صفحه محصول سایت آموزشی باید سبک فروش ویدیوهای آموزشی داشته باشد البته در طراحی سایت محدودیتی وجود ندارد یعنی شما می تونید یک سایت داشته باید که هم آموزشی و هم فروش فایل است.

طراحی سایت آموزشی توسط خودتون

شما می تونید خودتون بدون نیاز به طراح سایت یک سایت آموزشی طراحی کنید اما نیاز هست آموزش های اصولی ببینید تا از اشتباهاتتون جلوگیری شود ما قبلاً در سایت آموزشی کیت وردپرس یک دوره بسیار ناب و جامع به نام آموزش طراحی سایت آماده کردیم که شما می تونید با گذراندن آن تبدیل به یک طراح سایت حرفه ای شوید

اما خب چیزی که در این راه از دست می دهید زمان است شما باید انتخاب کنید که برای طراحی سایت آموزشی می خواهید پولتان را هزینه کنید یا زمانتان را، پس در نهایت باید جوری که خودتون دوست دارید بهای آن را پرداخت کنید.

نمونه سایت های آموزشی

در ایران سایت های آموزشی موفق بسیاری داریم که می تونید از بعضی از آنها الگو بگیرید و بخش هایی که برای سایت شما کاربردی و مفید است رو در سایت خودتون اضافه کنید البته فراموش نکنید که همیشه کپی کردن از دیگران کار درستی نیست چون شاید آنها در حال اشتباه کردن است و شما با کپی کردن اشتباه آن به سایت خود در شروع ضربه می زنید.

در ادامه چند نمونه از سایت های آموزشی رو مشاهده خواهید کرد.

سفارش طراحی سایت آموزشی

الان دیگه احتمال زیاد می تونید تصمیم نهایی رو بگیرید و سایت خودتون رو راه اندازی کنید با توجه به توضیحاتی که در بالا دادیم باید انتخاب کنید که چطور قصد دارید سایت آموزشی رو بسازید اگر خودتون مرد عمل هستید می تونید از آموزش های طراحی سایت بدون کدنویسی هم در سایت کیت وردپرس استفاده کنید

اما اگر حوصله این کارهارو ندارید بهترین گزینه برای شما سفارش طراحی سایت در کیت وردپرس است اگر بازهم تردید دارید و سردرگم هستید می تونید همین الان از طریق چت آنلاین سایت کیت وردپرس با من در تماس باشید تا سوالاتون خودتون رو مطرح کنید اگر هم دوست دارید مشاوره رایگان صوتی داشته باشید می تونید با شماره 09138781072 تماس بگیرید.

خدمات طراحی سایت کیت وردپرس

جمع بندی ساخت سایت آموزشی

در این مقاله سعی کردیم طراحی سایت آموزشی رو از جنبه های مختلفی بررسی کنیم در ابتدا مزیت سایت آموزشی رو نسبت به سایت های فروشگاهی گفتیم سپس توضیح دادیم هزینه طراحی سایت اموزشی چقدر هست و باید چه امکاناتی برای شما طراحی شود همچنین شما یاد گرفتید چطور سفارش طراحی سایت آموزشی خود را در سایت کیت وردپرس ثبت کنید یا خودتون یاد بگیرید یک سایت آموزشی رو از صفر تا صد طراحی و پیاده سازی کنید.

اگه برات مفید بود به این مقاله امتیاز بده 🙂
خروج از نسخه موبایل