نماد سایت کیت وردپرس

آموزش ساخت سایت آموزشی با وردپرس

آموزش ساخت سایت آموزشی با وردپرس

آموزش ساخت سایت آموزشی با وردپرس یکی از بهترین و ارزان ترین راه ها برای راه اندازی یک سایت آموزشی است. اگر شما هم محصولات آموزشی دارید یا قصد دارید از طریق تولید محتوای آموزشی به درآمدهای بالا برسید استفاده از آموزش ساخت سایت آموزشی با وردپرس بهینه ترین راه پیش روی شماست اگر دلیلش رو می خواهید بدونید ادامه مقاله همراه ما باشید.

آموزش ساخت سایت آموزشی با وردپرس

وردپرس یکی از بهترین روش های راه اندازی سایت بدون برنامه نویسی است اگر با وردپرس آشنایی ندارید حتماً از آموزش وردپرس رایگان کیت وردپرس استفاده کنید. شما با سیستم وردپرس می تونید بدون نیاز به کدنویسی می تونید هر نوع سایتی راه اندازی کنید اما چون موضوع بحث امروز ما در مورد آموزش طراحی سایت آموزشی با وردپرس است پس بیشتر روی این موضوع مانور میدیم.

آموزش ساخت سایت آموزشی با وردپرس بسیار ساده است شما در چند مرحله بسیار ساده می تونید در عرض یک روز سایت خودتون رو بالا بیارید و محصولات آموزشی خودتون رو برای فروش قرار دهید برای این کار کافیه یک قالب مناسب انتخاب کنید سپس با توجه به امکاناتی که اون قالب داره سایت خودتون رو پیکربندی کنید. در ادامه بیشتر براتون توضیح میدم که چه کارهایی باید انجام بدید.

خرید دامنه و هاست مناسب برای سایت آموزشی

برای ساخت سایت آموزشی یا هر نوع وب سایتی همیشه اولین قدم خرید یک دامنه و هاست مناسب است این دو مورد یکی از مهم فاکتورهای راه اندازی سایت است که باید دقت کافی رو برای انتخابشون داشته باشید برای اینکه بتونید یک دامنه و هاست مناسب تهیه کنید حتما از جلسه های آموزش خرید دامنه مناسب و آموزش خرید هاست مناسب استفاده کنید.

آموزش کار با وردپرس

قدم دوم برای ساخت سایت آموزشی یادگیری کامل وردپرس است آموزش وردپرس در سایت های زیادی به صورت رایگان وجود دارد سایت کیت وردپرس هم یک دوره آموزشی بسیار عالی برای وردپرس آماده سازی کرده است که می تونید از لینک آموزش رایگان وردپرس وارد صفحه دوره شوید و با تمام قسمت های وردپرس آشنا شوید.

کارکردن با وردپرس بسیار ساده است و نیازی به زمان گذاشتن زیاد نیست نکته اینکه هر نوع وبسایت آموزشی که در ذهنتون هست رو می تونید با وردپرس پیاده سازی کنید یعنی اگر قبلا سایتی رو دیدید که الان می خواهید مانند آن را راه اندازی کنید اصلاً نیازی نیست نگران باشید چون با سیستم وردپرس و آموزش ساخت سایت آموزشی شما می تونید هر نوع وبسایتی حتی مشابه سایت های رقیبانتون طراحی کنید.

انتخاب قالب مناسب سایت آموزشی

قدم سوم انتخاب یک قالب حرفه ای و مناسب است. تا امروز هزاران قالب پولی و رایگان برای وردپرس ساخته شده است که بسیاری از آن ها برای سایت های آموزشی مناسب است و شما برای ساخت سایت آموزشی با وردپرس باید بهترین قالب موجود به سلیقه خودتان را انتخاب کنید در ادامه می خوام به شما عزیزان بگم که بهترین قالب سایت های آموزشی چه قالبی است و چه امکاناتی باید داشته باشد پس در ادامه مقاله آموزش ساخت سایت آموزشی همراه ما باشید

اگر به دنبال داشتن یک سایت آموزشی حرفه ای هستید از همین الان به فکر خرید یا طراحی یک قالب حرفه ای باشید و از قالب های رایگان استفاده نکنید چون قالب های رایگان امکانات بسیار کمی دارند.

نکته :

یک قالب استاندارد آموزشی برای وردپرس باید چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

چه قالب هایی مناسب سایت آموزشی است ؟

شاید شما هم بخواید بدونید چه قالب هایی مناسب سایت آموزشی است اول از همه اینکه اگر شما با وردپرس به صورت کامل آشنا هستید و با صفحه سازهایی مثل المنتور هم می تونید کار کنید زیاد جای نگرانی نیست چون شما می تونید با اکثر قالب های معروف سایت خودتون رو راه اندازی کنید اما اگر تجربه کمی دارید پیشنهاد می کنم یا سراغ قالب های آموزشی برید که مخصوص سایت های آموزشی است یا یک قالبی رو انتخاب کنید که گرافیک مناسبی برای سایت های آموزشی دارد. در ادامه آموزش ساخت سایت آموزشی اگر خودم بخوام چند نمونه از بهترین قالب های وردپرسی برای سایت های آموزشی معرفی کنم قالب های زیر رو پیشنهاد میدم

آموزش طراحی سایت آموزشی با وردپرس

خب بعد از خرید قالب می رسیم به بخش طراحی سایت آموزشی، در اینجا ما باید نحوه کارکردن با قالب رو یاد بگیریم و با افزونه های مختلفی سایت خودمون رو سفارش سازی کنیم و هر روز به فکر توسعه آن باشیم. طراحی یک سایت آموزشی حرفه ای نیاز به دانش و یکم خلاقیت دارد ما در دوره های آموزشی قالب فلت سام و قالب انفولد و قالب سون آموزش دادیم چگونه یک سایت آموزشی طراحی کنید و محصولات آموزشی خود را در سایت برای خرید و دانلود قرار دهید.

آموزش ساخت سایت آموزشی با کدنویسی

حالا اگر دوست دارید یک سایت آموزشی با استفاده از مهارت کدنویسی طراحی کنید یا به دنبال آموزش ساخت سایت آموزشی با کدنویسی هستید می تونید از دوره های جامعی مثل آموزش طراحی سایت استفاده کنید. دوره های آموزشی بدون کدنویسی شمارو به سرعت بدون دانش زیاد به یک فروشگاه اینترنتی استاندارد و یا یک سایت آموزشی مناسب می رساند اما خب در بسیاری از مواقع ممکن هست به یکسری محدودیت هایی برخورد کنید.

اگر دوست دارید تمام این محدودیت هارو کنار بگذارید و خودتان یک طراح سایت حرفه ای شود می تونید از دوره های جامع مثل دوره طراحی سایت استفاده کنید تا سایت دلخواه خودتان یا مشتریانتان را طراحی کنید البته که در این راه شما نیاز به تمرین کردن و صبر بیشتر نیاز دارید.

اگه برات مفید بود به این مقاله امتیاز بده 🙂
خروج از نسخه موبایل