کیت وردپرس

آموزش ساخت عنوان متحرک با المنتور

آموزش ساخت عنوان متحرک با المنتور

یکی از راه های ساخت متن متحرک در وردپرس استفاده از آموزش ساخت عنوان متحرک با المنتور است شما می تونید با آموزش المنتور هر بخشی که در سایت نیاز دارید رو طراحی کنید در این جلسه قصد داریم سراغ متن یا عنوان های متحرک برویم و نحوه ساخت عنوان های متحرک با المنتور رو به شما عزیزان آموزش دهیم. کلاً متن یا عنوان های متحرک جاهایی کابرد دارد که شما دوست دارید کمی خلاقانه عمل کنید و مفهومی رو بهتر به کاربران انتقال دهید در ادامه آموزش همراه سایت کیت وردپرس باشید تا کامل این موضوع رو درک کنید.

یک نمونه متن متحرک
یک نمونه متن متحرک

آموزش ساخت عنوان متحرک با المنتور

برای ساخت عنوان متحرک با المنتور شما باید از بخش المان های پرو المان Animated Headline رو انتخاب کنید دقت داشته باشید که برای استفاده از این المان حتماً باید افزونه پرو المنتور رو نصب کرده باشید چون در نسخه رایگان این المان نمایش داده نمی شود

انتخاب المان عنوان متحرک در المنتور

بعد از اینکه المان رو داخل صفحه کشیدید تنظیمات آن رو مطابق میل خودتون می تونید سفارش سازی کنید که در ادامه آموزش ساخت عنوان متحرک با المنتور بیشتر توضیح خواهیم داد تا بهتر متوجه شوید.

تنظیمات المان عنوان متحرک در المنتور

در ادامه می خواهیم بخش های مختلف المان Animated Headline رو توضیح دهیم

آموزش تنظیمات المان متن متحرک

در تصویر بالا تنظیمات بخش محتوا رو مشاهده می کنید همونطور که می بینید اولین گزینه style هستش که تا امروز شامل 2تا گزینه است اما امکان داره در آینده بخش های دیگه هم اضافه بشه این دوتا گزینه Highlighted و Rotating است که هرکدوم رو انتخاب کنید تنظیمات مختلفی مربوط به آن در بخش محتوا برای شما نمایش داده می شود.

از بخش (Animation) می تونید نوع انیمیشن تغییر متن رو انتخاب کنید در پایین تر گزینه انیمیشن 3 تا بخش می بینید که می تونید برای هر بخش متن های جداگانه ای در نظر بگیرید

بخش infinite Loop برای بی نهایت نمایش داده شدن انیمشن هست یعنی هر موقع کاربر به متن انیمیشن دار برسه متن براش به صورت انیمیشنی نمایش داده خواهد شد از قسمت پایین تر هم می تونید سرعت انیمیشن رو مشخص کنید به جز این تنظیمات 3 تا گزینه دیگر هم داریم که از این سه بخش می تونید تنظیمات لینک، چیدمان و نوع تگ رو انتخاب کنید.

چه موقع از متن های متحرک استفاده کنیم ؟

استفاده از متن های متحرک شرایط خاصی ندارد و شما هر موقع دوست داشتنید می تونید از این المان استفاده کنید معمولاً جاهایی کاربرد دارد که شما قصد داشته باشید از بین یک جلمه یک عبارت یا چندین عبارت رو به کاربران تاکید کنید اگر ویدیو آموزش ساخت عنوان متحرک با المنتور رو مشاهده کنید شاید بهتر متوجه این موضوع شوید.

تنظیمات ظاهری عنوان متحرک در المنتور

برای تنظیمات ظاهری عنوان متحرک یا Animated Headline باید مثل همیشه به تب استایل مراجعه کنید و تغییرات رنگ و تایپوگرافی رو انجام دهید در ویدیو آموزش ساخت عنوان متحرک با المنتور این بخش توضیح داده شده است.

نتیجه آموزش ساخت عنوان متحرک در المنتور

خب در آموزش ساخت عنوان متحرک با المنتور یاد گرفتید که چگونه با استفاده از المان Animated Headline عنوان های جذب انیمیشنی در المنتور طراحی کنید و متن های آن را مطابق سلیقه خودتون سفارش سازی کنید اگر شما هم دوست دارید متن های موثرتر در سایت خودتون به کاربران نمایش دهید و حرفه ای بودن خودتون رو در ذهن مخاطب هک کنید. می تونید از این آموزش در جای جای سایتتون استفاده کنید.

اگر ویدیو اول مقاله رو مشاهده نمی کنید این ویدیو رو ببینید
میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل