کیت وردپرس

آموزش اضافه کردن نقشه گوگل در المنتور

افزودن نقشه گوگل در المنتور

موضوع بحث امروز ما در ادامه جلسات آموزش المنتور، آموزش اضافه کردن نقشه گوگل در المنتور است. المان نقشه گوگل زمانی به کار می رود که شما بخواهید آدرس محل کار یا شرکت خودتون رو به صورت نقشه GPS به کاربران نمایش دهید تا کاربران سایت شما بهتر بتونند آدرس وبسایت شما رو پیدا کنند. معمولاً این المان در فوتر یا صفحه تماس با ما قرار می گیرد پس اگر به این المان نیاز داشتید می تونید در این دو بخش استفاده کنید.

google maps element kitwp
نقشه گوگل در المنتور

آموزش کار با المان نقشه گوگل در المنتور

برای استفاده از المان نقشه گوگل در المنتور می تونید المان آن را در بخش موردنظر بکشید و تنظیمات آن را مطابق با ویدیو آموزشی این جلسه انجام دهید که در ادامه براتون آموزش میدم چطور می تونید آدرس دقیق محل موردنظرتون رو تنظیم کنید

شما باید با فرمت کشور, شهر, خیابان, نام محل کسب و کار آدرس محل موردنظر خودتون رو مشخص کنید مثلاً در تصویر زیر می بینید که ما تهران, خیابان فلسطین, گالری شیک رو برای محل کار خودمون تنظیم کرده ایم برای جدا کردن هر بخش از ویرگول استفاده کنید. نتیجه رو در تصویر بالا می تونید مشاهده کنید.

تنظیمات نقشه گوگل در المنتور

نتیجه آموزش اضافه کردن نقشه گوگل در المنتور

نقشه گوگل در المنتور یکی از المان هایی است که شاید برای بسیاری از افراد کاربردی نباشد اما اگر نیاز داشتید از این المان استفاده کنید حتما ویدیو آموزش این جلسه رو مشاهده کنید اگر از المنتور استفاده نمی کنید و دوست دارید در وردپرس از نقشه گوگل استفاده کنید می تونید آموزش نقشه گوگل در وردپرس رو مشاهده کنید.

میانگین رتبه : 4.5/5 😍 تعداد رای : 2 امتیاز
خروج از نسخه موبایل