کیت وردپرس

نمایش نظرات مشتریان با المنتور🔥نمایش نظرات در المنتور

نمایش نظرات مشتریان در المنتور

نمایش نظرات مشتریان با المنتور موضوع بحث این جلسه ما در دوره جامع آموزش المنتور سایت کیت وردپرس است. کلاً نمایش نظرات مشتریان یکی از حرکت های مثبت برای سایت است مخصوصا اگر سایت فروشگاه اینترنتی باشد چرا که شما می تونید با این کار توجه کاربران رو به خود جلب کنید تا کاربران بهتر بتونند به شما اعتماد کنند چون اگر کاربران مشاهده کنند قبلاً یکسری افراد از محصولات سایت شما استفاده کرده اند و راضی بودند راحت تر می تونند خرید خودشون رو انجام دهند و به مشتریان بعدی شما تبدیل شوند.

نمایش نظرات مشتریان با المنتور
نمایش نظرات مشتریان با المنتور

چرا باید نظرات مشتریان رو سایت قرار دهیم؟

امروزه هر سایتی که با کیفیت کار کند قطعاً مشتریان راضی زیادی دارند که این مشتریان راضی می تواند برای آن وبسایت یک مزیت بسیار مهم باشد چون علاوه بر اینکه مجدد از شما خرید انجام می دهند باعث می شوند کاربران دیگر که هنوز به شما اعتماد ندارند هم در نهایت جزو مشتریان شما شوند اینکه چگونه این کار را انجام دهید بستگی به خودتان دارد.

برای این کار شما از نظرات مثبت در سایت خود استفاده کنید و خریداران را ترغیب کنید از سایت شما با احساس بهتر خرید کنند و نمایش نظرات مشتریان راضی یکی از این کارهایی است که شما می توانید انجام دهید اگر قابلتون این امکان رو داره حتما ازش استفاده کنید اما اگر نمی دونید چطور باید این کار را انجام دهید این جلسه مخصوص این کار است و شما به صورت ویدیویی یاد خواهید گرفت نمایش نظرات مشتریان با المنتور را انجام به راحتی دهید.

آموزش نمایش نظرات مشتریان با المنتور

مثل همیشه قبل از استفاده از این المان باید افزونه المنتور پرو را نصب کرده باشید سپس از بخش المان ها Testimonial Carousel رو انتخاب کنید نکته جالبی که برای این المان وجود داره این هست که شما قادر هستید چندین نظر رو در حالت کروسلی به نمایش بگذارید اگر نمی دونید کروسل اصلاً چی هست حتماً از جلسه قبل یعنی ساخت کروسل با المنتور استفاده کنید چون در جلسه قبل این المان رو به صورت کامل توضیح دادیم و کاربرد آن را بیان کردیم و در جلسه نمایش نظرات مشتریان با المنتور دیگه به این موضوع نخواهیم پرداخت.

افزودن صفحه نظرات مشتریان در وردپرس

اگر نمی دونستید باید بدونید که ما بدون استفاده از المنتور هم می تونیم نظرات مشریان رو به نمایش بگذاریم اما باید از افزونه های دیگر که مخصوص این کار هستند استفاده کنیم مثلاً یکی از افزونه هایی که خیلی از کاربران از آن استفاده می کنند افزونه Easy Testimonials است. شما با استفاده از این پلاگین می تونید یک صفحه جداگانه برای نظرات کاربران ایجاد کنید و به طرق های مختلفی کاربران دیگر رو به این صفحه هدایت کنید.

افزونه برای نمایش نظرات مشتریان در سایت

بهترین افزونه های نمایش نظرات مشتریان در وردپرس

نمایش نظرات مشتریان با المنتور تنها راهی نیست که شما بخواهید استفاده کنید همانطور که در بخش بالا یک افزونه برای نمایش نظرات مشتریان در وردپرس معرفی کردم افزونه های دیگری نیز هستند که شما می توانید از آن ها استفاده کنید در ادامه چند تا از بهترین افزونه های نمایش نظرات مشتریان در وردپرس رو معرفی خواهم کرد.

این 3 افزونه ای که معرفی کردم جزو بهترین افزونه های نمایش نظرات مشتریان در سایت های وردپرسی است البته که اگر از المنتور داخل سایتتون استفاده می کنید بهتون پیشنهاد می کنم از همون المان های المنتور استفاده کنید چون نصب تعداد زیادی افزونه در وردپرس سرعت سایت شما را کاهش خواهد داد.

نمایش نظرات مشتریان با المنتور در سایت

نتیجه نمایش نظرات مشتریان در المنتور

خب دوستان عزیزم این سری جلسات آموزش المنتور هم به پایان رسید و در جلسه نمایش نظرات مشتریان با المنتور به صورت مفصل یاد گرفتید نظرات مشتریان سایت خود را به نمایش بگذارید البته دقت داشته باشید که نمایش نظرات به این شکل داینامیک نیست و خودتون باید متن،تصویر و اطلاعات کاربران رو وارد کنید البته که اصلاً نیازی هم نیست که داینامیک باشه چون شما قرار نیست هرروز این نظرات رو تغییر دهید. یک بار متن نظر رو برای نمایش قرار می دهید و همیشه از آن استفاده می کنید مانند بسیاری از سایت های معروف که همین کار را انجام می دهند.

اگر ویدیو اول صفحه رو مشاهده نکردید این ویدیو رو مشاهده کنید
میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل