کیت وردپرس

مشکل لود نشدن عکس ها در وردپرس و حل کردن سریع این مشکل در سایت

بعضی اوقات مشکل لود نشدن عکس ها در وردپرس یکی از مشکلات کاربرانی است که از این سیستم استفاده میکنند شاید برای شما هم پیش اومده که وقتی در صفحه نوشته سایت هستیم عکس ها به ما نشون داده نمیشه اما در مقابل وقتی لینک تصاویر را در پنجره‌ای باز می‌کنیم تا مستقیما همون تصاویری که تو صفحات سایت نشون داده نمیشه را ببینیم بدون هیچگونه مشکلی نمایش داده می‌شه. خب بریم این مشکل لعنتی در وردپرس رو حل کنیم

دلایل مشکل لود نشدن عکس ها در وردپرس چیست؟

خب طبق تجربه هایی که به دست اومده مشکل لود نشدن عکس ها در وردپرس دلایل متعددی می تونه داشته باشه که چند تا از بیشترین ومهم ترین دلیل این مشکل عبارت اند از:

حل مشکل ارتباطی اینترنت و کمبود سرعت

یکی از دلیل خطا مشکل آپلود و قطع و وصل شدن اینترنت شما هنگام آپلود تصاویر هست یا کم بودن سرعت آپلود سایتتان. برای مطمئن شدن این خطا،یک عکس با حجم بسیار کم ( مثلا 3 کیلوبایت ) را آپلود کنید. اگر عکس آپلود شد به فکر تغییر هاست یا تغییر ارائه دهنده اینترنت خود باشید.

مشکل لود نشدن عکس در وردپرس بخاطر کش شدن جاوا اسکریپت در وردپرس

زمانی که جاوا اسکریپت شما کش شده باشد. به دلیل کش جاوا ، بارگذار فایل ها درست نمی تواند لود شوند و این مشکل پیش میاد. برای مطمئن شدن این خطا، وارد پوشه wp-content/uploads شوید و بررسی کنید پوشه ای با نام js_cache در این پوشه ایجاد نشده باشد. در صورتی که این پوشه وجود داشت آنرا حذف کنید تا مشکل برطرف شود.

مشکللود نشدن عکس در وردپرس به دلیل mod_security هاست

اگر Mod امنیتی هاست شما مشکلی داشته باشه این خطا رو میتونه نمایش بده. ابتدا از هاست خود درباره مشکلات مد سکوریتی بپرسید و در صورتی که موفق به حل مشکل نشدند خودتان از طریق فایل .htaccess اقدام کنید. و کد زیر را به فایل htaccess اضافه کنید.

<IfModule mod_security.c> SecFilterEngine Off SecFilterScanPOST Off </IfModule>

مشکل پیش آمدن در فایل های وردپرس

دلیل دیگر این مشکل می تواند تغغیر در فایل های سیستمی وردپرس باشد که خوشبختانه راهکار بسیار ساده ای دارد. اگر وردپرس شما آپدیت نیست کافیست وردپرس را بروز کنید و اگر وردپرس شما آپدیت است کافیست آپدیت وردپرس بصورت دستی را انجام دهید تا فایل های سیستمی شما تعمیر شوند.

مشکل سطح دسترسی پوشه آپلود

یکی از خطاهای مشکل لود نشدن عکس ها در وردپرس تنظیم نبودن سطح دسترسی پوشه های آپلود هست. برای حل این مشکل وارد فایل منیجر هاست خود شوید ، پوشه wp-content را باز کنید و سپس روی پوشه uploads راست کلیک کرده و change premissions را کلیک کنید. پرمیشن این پوشه را روی 744 (استاندارد برای پوشه ها)تنظیم کنید. سپس وارد uploads شده و در صورتی که پوشه ای زیر مجموعه این پوشه دارید ، سطح دسترسی آنها را نیز به 744 تغییر دهید. انشالله مشکل حل خواهد شد.

حل مشکل لود نشدن عکس ها در وردپرس در افزونه چت پک

خب اگه افزونه جت پک رو نصب و قابلیت فوتون رو در اون فعال کرده باشید عکسهای داخل نوشته شما در سرور این افزونه ذخیره میشه تا تصاویر با حجم کمتر و سرعت بیشتری برای کاربران در دسترس باشند. این کار بسیار خوبه برای کسانی که سایت دارند اما به دلیل فیلترینگ هایی روی وردپرس این تصاویر لود نمیشه و باید حتما ازVPN استفاده کنید.

پس در این حالت اگر لینک تصویر شما به صورت DigitalMoj.com/wp-content/uploads/2017/09/img.png بوده باشه با فعال کردن قابلیت فوتون در افزونه جت پک لینک تصویر شما به شکل i0.wp.com/ DigitalMoj.com /wp-content/uploads/2017/09/img.png و یا با ساب دامنه‌های i1.wp.com و i2.wp.com در نوشته‌ها اضافه خواهد شد که به دلیل فیلترینگ به شما نشون داده نمیشه و اگر که آی‌پی خودتون رو تغییر بدین خواهید دید که تصویر براتون نمایش داده خواهد شد. و برای حل این مشکل کافیه تا این قابلیت را در چت پک غیر فعال کنید. برای این کار به قسمت جت‌پک> پیشخوان در پیشخوان وردپرس مراجعه کنید و سپس در بخش عملکرد باکسی که با عنوان Image Performance مشاهده می‌کنید را غیرفعال کنید.

غیر فعال کردن Image Performance
غیر فعال کردن Image Performance


حل مشکل لود نشدن عکس ها در وردپرس به دلیل خطای کدنویسی

یکی از مشکل رایج لود نشدن عکس ها در وردپرس اینه که با افزودن یک قطعه کد در فایل function.php یا هر فایل دیگه از وردپرس این مشکل رخ می دهد. برای حل این مورد باید ابتدا آخرین تغییراتی که بر روی هر یک از فایل‌های قالب انجام دادین را بررسی کرده و قطعه کد مورد نظر را بردارید تا مشکلتان حل شود.

یکی از دلایل استاندارد نبودن قالب وردپرس تان میتواند باشد. اگر امکانش هست قالبتان را عوض کنید در غیر اینصورت باید کد های قالبتون رو دستکاری کنید که اگر متخصص نیستید این کارا به شخص کاربلد بسپرید تا مشکلی برای سایتتان پیش نیاید.

حل مشکل لود نشدن عکس ها در وردپرس بعد از نصب افزونه

اما بعضی موقعه ها به دلیل نصب یک افزونه و اختلال در کدنویسی سایتتون این مشکل به وجود میاد. برای حل این مشکل یا افزونه رو آپدیت کنید یا از یک افزونه دیگه استفاده کنید. اگر نمی دانید مشکل مال کدام افزونه است آن ها را غیر فعال کنید و سپس یکی یکی فعال کنید تا ببینید با کدام مشکل دارید.

برای این کار ابتدا به مسیر افزونه‌ها در پیشخوان وردپرس رفته و سپس با فعال کردن تیک گزینه‌ای که در کنار عنوان هر افزونه وجود داره کلیه افزونه‌ها را انتخاب کنید و در نهایت از منوی کارهای دسته جمعی گزینه غیرفعال کردن را انتخاب کنید تا تمامی افزونه‌ها غیرفعال شوند.

غیر فعال کردن همه افزونه ها

فعال کردن دیباگ وردپرس برای حل مشکل لود نشدن عکس ها در وردپرس

با فعال کردن حالت دیباگ تمام خطاهای وردپرس رو می تونید مشاهده کنید پس این قابلیت خیلی بدرد می خوره برای فعال کردن به قسمت File Manager در هاست خودتون برید و سپس فایل wp-config.php که در مسیر public_html قرار دارد را انتخاب کرده و با راست کلیک کردن و انتخاب گزینه Edit نسبت به ویرایش اون اقدام کنید. در این فایل دنبال کد زیر بگردید.

define( ‘WP_DEBUG’, false );

اگه این کد رو پیدا نکردید خودتون اینو کپی کنید و داخل فایل قرار دهید و false رو به true تغییر دهید، اگر الان جلوی سایت خودتون برید و یک رفرش بزنید اگر خطا داشته باشید براتون همه رو نمایش میده. برای مثال در پایین ما دو نمونه از خطاها رو برای شما اوردیم که نوع خطا و آدرس دقیق حتی شماره خط آن ذکر شده که می تونید با مراجعه بهش مشکل رو حل کنید.

Warning: include(/home/example/public_html/wp-content/advanced-cache.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/example /public_html/wp-settings.php on line 84

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; last_post has a deprecated constructor in /home/
example /public_html/wp-content/themes/example /sidbar/last_post.php on line  7

دوستان گلم به احتمال زیاد باید مشکلتان حل شود اگر نشد باید با مدیر هاستتون ارتباط برقرار کنید و مشکل رو باهاش در میان بگذارید. تا یا هاستتون رو عوض کنه یا مشکل رو ریشه یابی کنه

میانگین رتبه : 3.7/5 😍 تعداد رای : 3 امتیاز
خروج از نسخه موبایل