نماد سایت کیت وردپرس

افزونه فرم ساز حرفه ای Gravity Form

خرید افزونه گرویتی فرم

افزونه Gravity Form

به نام خدا سلام دوستان عزیز توی این مقاله قصد معرفی بهترین افزونه فرم ساز وردپرس در سطح وب را داریم این افزونه در واقع افزونه Gravity Form است که تا امروز توانسته بسیار خودش را در بین کاربران وردپرس محبوب کند و فروش زیادی را به خودش اختصاص دهد اگرشما هم به دنبال یک افزونه فرم ساز حرفه ای وردپرس می گردید پیشنهاد می شود حتما مقاله را تا آخر مطالعه فرمایید.

افزونه فرم ساز گراویتی فرم وردپرس

زمانی که شما به عنوان مدیر یک سایت یا یک وبمستر فعالیت می کنید قطعا در بخش های مختلف سایت خود به فرم نیاز دارید مثلا در قسمت صفحه تماس با ما سایت خود باید یک فرم تماس داشته باشید یا برای گرفتن اطلاعات مشتریان خود به یک فرم نیاز دارید یا حتی برای سفارش یک کالا شما می توانید از یک فرم استفاده کنید و سرعت و موفقیت سایت خود را بیشتر کنید.
افزونه گرویتی فرم وردپرس قطعا بهترین افزونه برای ساخت یک فرم است که شما می توانید با استفاده از این فرم ساز فرم های حرفه ای طراحی کنید و در بخش های مختلف سایت خود استفاده کنید و به کسب و کار خود سرعت ببخشید.

ویژگی های افزونه Gravity Form فرم ساز حرفه ای وردپرس

افزونه گراویتی فرم یک فرم ساز حرفه ای است که شما می توانید فقط با کشیدن و رها کردن فرم های حرفه ای برای سایت یا فروشگاه اینترنتی خود بسازید.

چه فرم هایی را با افزونه Gravity Form میشه ساخت ؟

با کشیدن و رها کردن سریع فرم بساز !

یکی از خوبی هایی که بعد از خرید افزونه گرویتی فرم می توانید از آن بهره ببرید راحتی استفاده از آن و خلق فرم های سریع است که فقط با کشیدن و رها کردن فیلدها می توانید به آسانی فرم خود را ایجاد کنید تقریبا تمام فیلدهایی که شما برای یک فرم نیاز دارید را در افزونه فرم ساز Gravity Form می توانید پیدا کنید.

فیلدهایی که می توانید در افزونه gravity form استفاده کنید

بعد از دانلود افزونه Gravity Form شما می توانید از قسمت تنظیمات مربوط به فرم ساز به تمام فیلدهای موردنظر خودتون دسترسی داشته باشید و فرم خود را به صورت مرتب بچینید بعضی از فیلدهای موجود در این افزونه به صورت زیر است

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل