کیت وردپرس

استخدام پشتیبان سایت وردپرس حرفه ای

استخدام پشتیبان سایت وردپرس

استخدام پشتیبان سایت وردپرس کاری است که امروزه اکثر وبسایت های پردرآمد انجام می دهند اگر شما هم از سایتتون کسب درآمد می کنید و به فردی نیاز دارید که پشتیبان سایت شما باشد حتماً به نکات مهم این مطلب از سایت کیت وردپرس دقت کنید تا بهترین پشتیبان برای سایت وردپرسی خود را پیدا کنید.

استخدام پشتیبان سایت وردپرس چه زمانی مناسب است؟

قبل از استخدام پشتیبان سایت وردپرس شما باید به یکسری نکات مهم دقت کنید تا در آینده در هزینه های جاری صرفه جویی شود چرا که بسیاری از افراد در زمان نامناسبی افراد را برای پشتیبان سایت خود استخدام می کنند. بنابراین بهترین پاسخ برای سوال استخدام پشتیبان سایت وردپرسی چه زمانی مناسب است بسیار پیچیده نیست.

بهترین زمان برای استخدام پشتیبان سایت وردپرس زمانی است که شما از سایت خود درآمد دارید. یعنی اگر در شروع کار هستید و هنوز درآمدی از سایت خود کسب نکرده اید پیشنهاد نمی شود برای سایتتان پشتیبان استخدام کنید البته برای این موضوع استثنا هم وجود دارد.

مثلاً اگر شما یک تیم بسیار قوی دارید و مشکل هم مالی ندارید می تونید برای سریع پیشرفت کردن در وب و کسب وکار اینترنتی در همان شروع یک پشتیبان سایت استخدام کنید تا کارهای شما سریع تر پیش برود.

استخدام وردپرس کار بصورت دورکاری
استخدام وردپرس کار بصورت دورکاری

استخدام پشتیبان سایت غیر حضوری

امروزه با وجود اینترنت تفاوتی ندارد از کجای دنیا متخصص برای کارهای خود استخدام می کنید شما می تونید از افراد مختلف بدون محدودیت مکانی کمک بگیرید البته این موضوع برای بسیاری از کارفرماها اهمیت زیادی دارد که فرد حضوری استخدام کنند اما بعضی از مدیران به دلایل مختلف فعالیت غیرحضوری را بیشتر ترجیح می دهند.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید استخدام پشتیبان سایت غیر حضوری انجام دهید. کیت وردپرس می تواند در این امر به شما کمک کند.

چرا باید پشتیبان سایت داشته باشید؟

بسیاری از افراد چون با وردپرس می توانند کار کنند فکر می کنند تمام مشکلات سایت خود را می توانند حل کنند اما زمانی که در جشنواره های مهم اتفاق بدی برای سایت آنها می افتد و ضرر بزرگی به آنها وارد می شود متوجه می شوند که نیازمند یک متخصص هستند تا مشکلات سایت آنها را برطرف کنند.

بنابراین برای نگران نبودن سایت، شما می تونید یک متخصص وردپرس کار را برای پشتیبانی سایت خود استخدام کنید و با خیال راحت و بدون دغدغه مشکلات فنی سایت به گسترش کسب وکار خود فکر کنید.

همچنین اکثر اوقات برای حل مشکلات سایت و افزودن یک قابلیت جدید به سایت شما نیاز به کدنویسی دارید یعنی فردی که به زبان های php، html, css, javascript و… مسلط باشد. اگر خودتون بخواهید آنها را یاد بگیرید باید زمان و انرژی زیادی بگذارید.

آیا سایت های وردپرسی هم به پشتیبان نیاز دارد؟

شاید چون فکر کنید کار با وردپرس بسیار آسان است و آموزش های وردپرس زیادی برای آن وجود دارد شما نیاز به پشتیبان سایت ندارید و خودتون می تونید از پس همه مشکلات برآیید. شاید این موضوع در اکثر مواقع صحیح باشد اما گاهی اوقات به دلیل نداشتن تخصص کافی، آسیب جدی به سایت و کسب وکار اینترنتی شما وارد می شود.

در چنین مواقعی است که استخدام پشتیبان سایت وردپرسی اهمیت زیادی پیدا می کند و باعث حل شدن مشکلات شما می شود بنابراین اگر فردی رو در کنار سایتتون داشته باشید تا مشکلات فنی و جدی سایت شما را حل کند دیگر نگران اتفاقات غیرقابل پیش بینی آینده نخواهید بود.

استفاده از سرویس یا استخدام پشتیبان سایت؟

امروزه سایت های مختلفی، سرویس پشتیبانی سایت های وردپرسی را در قالب پلن های مختلفی ارائه می کنند شما می تونید از این پلن ها برای پشتیبانی سایت خود استفاده کنید اما شاید براتون سوال باشه استخدام پشتیبان سایت وردپرس بهتر است یا استفاده از این سرویس ها؟

برای پاسخ به این سوال باید نیازهای خودتون رو بررسی کنید مثلاً اگر مشکلات بسیار زیادی داخل سایت دارید و دوست دارید هر روزه داخل سایت تغییرات ایجاد کنید بهتر است فردی را برای پشتیبان سایت وردپرس استخدام کنید که البته در این روش هزینه های شما بیشتر خواهد شد اما اگر دوست دارید کمتر هزینه کنید و فقط پشتیبانی سایت در مواقع خاص را پوشش دهید بهتر است از سرویس های پشتیبانی به صورت ماهیانه یا سالیانه استفاده کنید.

هزینه پشتیبانی سایت های وردپرسی

هزینه پشتیبانی سایت های وردپرسی چقدر است؟

هزینه استخدام پشتیبان سایت وردپرس با هزینه استفاده از سرویس پشتیبانی سایت ها متفاوت است شما برای استخدام پشتیبان سایت وردپرس باید یک درآمد ماهانه را در نظر بگیرید که امروزه حداقل درآمد یک پشتیبان سایت وردپرسی از 5 میلیون شروع می شود. یعنی شما برای استخدام یک وردپرس کار باید ماهیانه حداقل 5 میلیون به متخصص پشتیبان سایت پرداخت کنید.

اما اگر بخواهید از سرویس پشتیبانی سایت استفاده کنید می تونید باتوجه به نیازهای خود حداقل ماهیانه روی 2 میلیون حساب کنید بنابراین استفاده از سرویس پشتیبانی در سایت های ارائه پشتیبانی ارزان تر است.

چرا کیت وردپرس را برای پشتیبانی سایت خود انتخاب کنید؟

ما در سایت کیت وردپرس تا امروز آموزش های بسیاری تولید کردیم که هزاران نفر از آن استفاده کردند و همچنین متخصصان باتجربه ای داریم که از پس هر مشکلی در سایت های وردپرسی برمی آیند و شما بدون نگرانی می تونید پشتیبانی سایت وردپرسی خود را به کیت وردپرس محول کنید.

خدمات وردپرس در سایت کیت وردپرس

پشتیبانی سایت وردپرسی شامل چه مواردی می شود؟

قبل از استخدام پشتیبان سایت وردپرسی شاید بخواهید بدونید پشتیبانی در این سایت ها شامل چه مواردی می شود و بعد از استخدام پشتیبان سایت وردپرس چه خدماتی را باید از متخصص موردنظر انتظار داشته باشید. در ادامه لیستی از کارهای که باید یک متخصص پشتیبان بتواند در سایت شما انجام دهد را لیست می کنیم.

جمع بندی استخدام پشتیبان سایت وردپرس

در این مقاله سعی کردیم موضوعات مرتبط با استخدام پشتیبان سایت وردپرس رو باهم بررسی کنیم اگر سوالتون در مورد استخدام پشتیبان سایت وردپرس در این مطلب حل نشده می تونید در بخش نظرات یا چت آنلاین سوالات خودتون رو مطرح کنید ما در سایت کیت وردپرس آماده ارائه خدمات به سایت های وردپرسی شما عزیزان هستیم.

اگه برات مفید بود به این مقاله امتیاز بده 🙂
خروج از نسخه موبایل