نماد سایت کیت وردپرس

کسب درآمد از سایت:چگونه میتوانم از سایت کسب درآمد کنم؟

کسب درآمد از سایت چگونه است؟

کسب درآمد از سایت:چگونه می توانم از سایت کسب درآمد کنم؟ شاید این سوال کلیدی خیلی از شما دوستان باشد که قصد راه اندازی یک کسب وکار در اینترنت را دارید و دنبال درآمد فوق العاده ای می گردید. امروز در این مقاله قصد داریم به پر درآمد ترین کسب وکاری که می شود در اینترنت راه اندازی کرد بپردازیم و در آخر شما را راهنمایی کنیم چگونه این کسب وکار را راه اندازی کنید و بحثی که این مقاله را داغ می کند این است که چند نمونه از سایت ها را به شما معرفی خواهیم کرد که روزانه درآمدی میلیونی کسب می کنند.

چگونه می توانم از سایت کسب درآمد کنیم؟

خب دوستان گلم ما یک سری سوالات که بیشترین سوالاتی هستند که کاربران از ما می پرسند را آماده کردیم و به تمام آن ها جواب کامل داده ایم مطمئین باشید به تمام سوالاتتون در زمینه کسب درآمد از سایت دراین مقاله خواهید رسید.

چه زمینه ای بهترین راه برای کسب در آمد از سایت است؟

دوستان عزیزم هر روز که میگذره راه رسیدن به پول و ثروتمند شدن بیشتر میشه 10 سال پیش کی فکرشو می کرد که امروزه در اینترنت کسب و کارهایی به وجود بیایند که بدون صرف هزینه و زمان زیادی درآمد میلیونی کسب کنند اگر در سطح اینترنت گشته باشید می فهمید که راه و روش های زیادی در اینترنت وجود دارد که شما می توانید از آن ها به درآمد برسید زمینه های مثل خدمات دادن, فروش محصولات فیزیکی, فروش محصولات دیجیتالی و غیره و غیره

اما سوال اصلی ما در این مقاله این است که بهترین آن ها کدام هستند. با توجه به تحقیقاتی که انجام شده بهترین راه برای کسب درآمد از سایت فروش تولید محتوا برای پول در آوردن از محصولات دیجیتالی است اگر شما تخصص یا حرف ای بلد هستید می توانید به راحتی حرفه خود را به صورت یک پکیج درآورده و بعد از کمی کار کردن روی سایت به درآمد برسید راه دیگر فروش محصولات فیزیکی است مانند سایت دیجی کالا نه به آن بزرگی ولی می توانید یک محصول خاص که در زمینه آن تخصص دارید یا کارتان آن است را به فروش برسانید.

برای شروع کسب درآمد از سایت چقدر سرمایه لازم است؟

برای شروع کسب در آمد از سایت حداثر هزینه ای که شما باید بکنید 500 تا 1000 می باشد. برای کسب درآمد از اینترنت و درآمدی که در آینده به دست خواهید آورد این پول هیچ است شما برای کسب درآمد از سایت فقط به پول یک هاست و دامنه خوب نیاز دارید و بقیه کارارو می تونید در سایت دیجیتال موج به صورت رایگان آموزش ببینید.

برای راه اندازی سایت و کسب درآمد از سایت به چه تخصصی نیاز دارید؟

شما نیاز به فرا گیری سیستم مدیریت محتوای وردپرس و آموزش های ساخت فروشگاه اینترنتی می باشید که همه این آموزش هارو در سایت دیجیتال موج به صورت رایگان می توانید پیدا کنید پس از بابت راه اندازی سایت برای کسب درآمد نگران هیچ چیز نباشید و همه چیز را به ما بسپارید.

چقدر زمان می برد تا کسب و کار خود را به درآمد برسانیم؟

جواب این سوال بستگی به خودتان دارد که چقدر برای سایتتان زحمت می کشید دوستان فراموش نکنید که در اوایل راه اندازی سایت یا فروشگاه اینترنتی باید وقت بیشتری بزارید و کمی زحمت برای سئوی سایت بکشید اما پس از رسیدن به نتیجه مطلوب دیگر نیازی نیست زیاد زمان بگذارید.

همه نتایج برای شما بر می گردد و به درآمد فوق العاده ای می رسید اما مطمین باشید مثل کارهای سنتی لازم نیست انرژی و زمان زیادی برای رسیدن به درآمد متحمل شوید درواقع میانگین رسیده به درآمد اولیه از سایت 6 ماه می باشد و اگر دیدید پس از 6 ماه هنوز به درآمد نرسیدید باید برگردید به گذشته و ببینید کجا کم کاری کرده اید و تلاش کنید تا استراتژی خودتان را عوض کنید تا اشتباهات گذشته را دوباره تکرار نکنید.

چه کسی میتواند از سایت کسب درآمد کند؟

هر کسی حتی بقالی سر کوچه در واقع بزارید اینطوری بگم هر کسی بخواد یا هرکسی در فکر پیشرفت باشه شما روزانه چه بخواهید چه نخواهید سر وکارتان با اینترنت است و هر روز بیشتر کارها به صورت آنلاین صورت می گیرید مثلا در نطر بگیرید که شما دیگر نیاز نیست برای پرداخت قبوض و گرفتن شارژ تا سرکوچه بروید تنها با چند کلیک این کار صورت می گیرد.

پس اگر در اینترنت فعالیت نمی کنید باید واقعا نگران آیندیتان باشید. چون همین الان رقبای شما درسطح اینترنت مشغول به فعالیت هستند و اگر شما زود نجنبید از آنها جا خواهید ماند خودتان که در جریان هستید هر روز کاربران اینترنت بیشتر و بیشتر میشود شاید همین الان صد نفر هستند که تخصص یا کار شما را در اینترنت جستجو میکنند ولی شما در آنجا حصور ندارید تا آنها را به صورت مشتری جذب کنید.

برای کسب درآمد از سایت به چه چیزی نیاز داریم؟

به یک پشتکار و فعالیت مداوم روی سایت. اگر شما بعد از راه اندازی سایت به صورت مداوم و برنامه ریزی شده رو سایت یا فروشگاه اینترنتی خودتون کار کنید مطمین باشید حداکثر تا یک سال جواب خواهید گرفت و زندگیتان عوض خواهد شد فقط باید علاقه و پشتکار داشته باشید.این راه وجود دارد مهم نیست شما بروید یا نروید چون به جای شما نفراتی بودند که رفتن و بازم خواهند رفت پس فرصت و زمان را ازدست ندهید سنگ که مفت است گنجشک هم مفت پس چرا این کار را نکنید. ما با آموزش های با کیفیت همه جوره شما را در این راه همراهی خواهیم کرد.

فعالیت در شبکه های اجتماعی یا سایت؟

اگر فعالیت به صورت جدی را دارید شبکه های اجتماعی را فعلا کنار بگذارید اینها همه شوخی هستند که محصول خودتون رو در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و اینستاگرام بفروشید. این کار باید مکمل کار شما باشد یعنی در کنار کار سایتتون که هدف اصلی شماست می تونید ازشبکه های اجتماعی استفاده کنید. و شبکه های اجتماعی را به تنهایی هدف اصلی قرار ندهید چون مزایای سایت خیلی بیشتر از این هاست و با این کار هم از هردو جهت استفاده می کنید و هم به چون سایت دارید به کسب وکارتان اعتبار می بخشید.

چند نمونه موفق کسب درآمد از سایت

در پایین 5عدد از سایت های که واقعا در زمینه خودشان موفق هستند را لیست کردم و توضیح خواهم داد که شرایط و نحوه کسب و کار آنها چگونه است دوستان دقت کنید که این سایت ها فقط 5 تا نیستند بلکه صدها سایت دیگر فقط در ایران هستند که همین الان درآمد میلیونی به صورت روزانه دارند و این نتیجه کوشش و فعالیت مداوم روزانه روی سایتشان است.

1-سایت دیجی کالا

سایت دیجی کالا یکی از قدیمی ترین و بزرگترین فروشگاه ای اینترنتی ایران است که معمولا همه شما آن را می شناسید دیجی کالا در پایان سال 97 تقریبا 2200 نفر کارمند داشت این سایت جزو سومین سایت در رتبه الکسای ایران است. و دو برادر دوقلویی که این سایت را راه اندازی کرده اند روزانه میلیون ها تومان سرمایه از این سایت به دست می آورند. می بینید که همه چیز از یک ایده کوچک شروع می شود. حتی به جرئت میتونم بگم ایده هم مهم نیست عمل کردن مهم است.

2-سایت پی سی دانلود

مدیر سایت پی سی دانلود یکی از جوان ترین ثروتمندان ایرانی است این سایت که همه شما آن را می شناسید و حتی یک بارهم که شده برنامه ای برای گوشی یا پی سی خودتان از این سایت دانلود کرده اید. این سایت به جزه فروش نرم افزار ها و پکیج هایش روزانه فقط میلیون ها تومان از درج ریپورتاژ و تبلیغات سرمایه به دست می آورد. این سایت در روزهای اول به تنهایی فقط روزی یک پست ساده توسط مدیرسایت گذاشته می شد اما بصورت مداوم و الان می بینید که چه غولی برای خودش در زمینه نرم افزار شده است.

3-سایت همیار وردپرس

آقای حاجی محمدی که مدیر سایت همیار وردپرس ,ژاکت و همیار آکادمی است. یکی از مردان موفق و ثروتمند ایرانی در دنیای وب است و تمام این موفقیت هایش نتیجه ادامه دادن به سوی هدفش بوده است. این شخصیت بارها در کارش شکست خورد مخصوصا در اولین سایت هایش ولی بعد از تلاش مداوم تبدیل به یکی از موفق ترین استارتاپرهای ایران شد. فعالیت اصلی همیار وردپرس آموزش سیستم مدیریت محتوای وردپرس است و با پکیج های با کیفیتی که قیمت هایش میلیونی است. روزانه درآمدی خوبی کسب میکند.

4-سایت عباس منش

اگر شما هم تو مدار یا حوزه موفقیت باشید حتما آقای عباس منش را می شناسید این شخص امروزها برای خودش برندی شده است و با مهارت کلامی اش توانسته روی هزاران نفر تاثیر مثبت بگذارد و پیشرفت های چشم گیری بکند. جالب است اگر بگویم یکی از مهم ترین پله های طرقی این شخص سایتش بوده است. که اگر در سایت عباس منش رفته باشید. پکیج های میلیونی و عالی او را دیده اید. این شخص هنگامی که در ایران بود فقط با کار کردن در عرض 6 ماه بصورت جدی توانست یکی از پر بازدیدترین سایت های ایران شود.

5-سایت مدیر وب

آقای منصوری فرعزیز مدیر سایت مدیر وب یکی از بهترین بهترین و بهترین سئوکارهای ایران نه بلکه جهان است. این شخص کار و حرفه خودش را در جوانی و سال ها پیش آغاز کرد ولی مانند بسیاری با شکست های پی در پی مواجه شد. اما پس از کار کردن روی مهارت های خودش دوباره پا به این عرصه گذاشت و الان یکی از موفق ترین های ایران در زمینه خودش است. سایت مدیر وب تمرکز اصلی اش روی کسب وکاراینترنتی و سئوکردن سایت ها است.جالب است بدانید آقای منصوری فر قبلا مسئول سئو کردن سایت عباس منش نیز بوده است.

نتیجه گیری: دوستان گلم دیدید که سایت های بالا با محصولات دیجیتالی و فیزیکی کولاک کردند و توانستند درآمدهای میلیونی برای خودشان به دست آورند مطمئن باشید شما هم می توانید اگر خودتان بخواهید چون شما هیچ چیز از این اشخاص عزیز کم ندارید تنها چیزی که نیاز دارید اقدام-> تلاش مداوم-> وگرفتن نتیجه است. پس همین الان علاقه خودتو پیدا کن وارد اینترنت شو بفروش و موفق شو.

برای آموزش وردپرس به صورت کامل و ساخت فروشگاه اینترنتی به صورت رایگان روی آن ها کلیک کنید.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 2 امتیاز
خروج از نسخه موبایل