کیت وردپرس

راه های کسب درآمد از وب سایت

راه های کسب درآمد از وب سایت جلسه دوم آموزش وردپرس است. در این جلسه به صورت خلاصه توضیح دادیم که شما از چه راه هایی می توانید از اینترنت و کلاً سایت کسب درآمد کنید. راه هایی که در این جلسه معرفی کردیم پولسازترین روش های پول درآوردن از اینترنت است پس حتما از این جلسه استفاده کنید و یکی از روش هایی که مربوط به حوزه کاری شما است رو انتخاب کنید.

روش های کسب درآمد از اینترنت

روش های مختلفی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد و هرکدام ویژگی ها و خاصیت های مخصوص به خود را دارد در این مقاله مهم ترین روش های کسب درآمد از اینترنت رو عنوان خواهیم کرد که می تواند بیشترین بازدهی رو برای شما داخل سایتتون داشته باشد. دقت کنید که روش های معمول کسب درآمد از وبسایت همین روش هایی است که در زیر عنوان خواهیم کرد ولی بازهم ممکن است روش دیگری هم وجود داشته باشد.

کسب درآمد آنلاین با فروش محصول دیجیتالی

روش اول کسب درآمد از اینترنت فروش محصولات دیجیتالی است حالا شاید براتون سوال باشه که منظور از محصولات دیجیتالی چیست؟ محصولات دیجیتالی یعنی یکسری محصولاتی که قابل دانلود است و به صورت فیزیکی به مشتریان ارائه نمی شود مثلا شما یک سایت فروش جزوه دانشگاهی دارید و این جزوات به صورت فایل پی دی اف هست که کاربر بعد از پرداخت داخل سایت شما می تواند به این جزوات دسترسی داشته باشد و آنهارو دانلود کند.

روش های کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد با فروش محصولات آموزشی

کسب درآمد با فروش محصولات آموزشی یکی از روش های دیگر کسب درآمد از اینترنت و سایت است یعنی شما یک سایت راه اندازی می کنید و یکسری دوره های آموزشی رو به صورت رایگان و پولی به کاربران خود ارائه می کنید که در این روش نیاز دارید که علاوه بر تخصص حوزه کاری خود فن بیان خوبی داشته باشید تا بتوانید مفاهیم رو به دانشجویان خود منتقل کنید که این مورد فقط با تمرین کردن به دست می آید.

امروزه افراد زیادی از این طریق کسب درآمد می کنند و یکی از بهترین و کم دردسرترین روش ها برای کسب درآمد از وبسایت است چون نیازی نیست شما یک انبار بزرگ برای محصولات فیزیکی خود داشته باشید و با یکبار ضبط کردن محصول به تعداد دلخواه می توانید بفروشید البته منظور ما در اینجا از بی دردسر این نیست که شما بعد از سه هفته به درآمد خواهید رسید صد در صد برای این زمینه نیز تلاش زیادی نیاز هست و سختی های خودش رو دارد.

روش کسب درآمد از وب سایت با محصولات فیزیکی

و اما یکی از پر استفاده ترین روش های کسب درآمد از وب سایت فروش محصولات فیزیکی است که قطعاً سایت های زیادی در این حوزه می شناسید مثلا یکی از بزرگترین سایت های فروشگاه اینترنتی در ایران سایت دیجی کالا است این سایت تمام محصولات خود را به صورت فیزیکی ارائه می کند و شما بعد از خرید کردن در این سایت می توانید سفارش خود را بعد از چند روز از طریق پست تحویل بگیرید.

در این روش گاهاً شما باید یک انبار برای محصولات خود داشته باشید و درگیر پست کردن محصولات خود باشید البته در همان شروع نباید به فکر انبار و این موضوعات باشید چون قطعاً شمارو از مسیر راه اندازی کسب و کار آنلاین دور می کند پس اگر قصد فعالیت در این حوزه رو دارید سریعاً فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید و به صورت نیچ مارکتینگ یعنی فعالیت در یک حوزه خاص پر قدرت به جلو بروید.

راه های کسب درآمد از وب سایت با فروش خدمات

روش مرسوم دیگر از راه های کسب درآمد از اینترنت فروش سرویس یا خدمات است مثلا اگر شما کارهای خدماتی انجام می دهید و حوزه کاریتان خدماتی است می تونید سرویس دهی خود را آنلاین کنید اگر بخواهیم در این حوزه یک نمونه برای شما مثال بزنیم رستوران یا کافی شاپ های مختلف رو در نظر بگیرید که سایت دارند و توریست هایی که در شهرهای مختلف گردش می کنند می توانند با جستجو کردن کلمه رستوران تمام رستوران های آن شهر که سایت دارند رو پیدا کنند و به سراغ آنها بروند پس می بینید که در اینجا صاحب رستورانی که کسب و کارش آنلاین است چندین قدم جلوتر از رستوران هایی است که هنوز به روش سنتی کسب درآمد می کنند.

کسب درآمد از وب سایت با تبلیغات

روش دیگری که می توان از سایت به درآمد رسید راه تبیلغات است بله روشی که سال ها است در تمام رسانه ها از آن استفاده می شود کلاً روش کسب درآمد از وب سایت با تبلیغات به این صورت است که شما یک سایتی رو راه اندازی می کنید و تولید محتوای با کیفیت برای آن سایت انجام می دهید بعد از یک مدتی بازدیدکنندگان سایت شما افزایش پیدا می کند و شما به راحتی می توانید از سایت های مختلف تبلیغ بگیرید و در سایت خود قرار دهید و به صورت ماهانه یا کلیکی از این روش کسب درآمد کنید.

روش کسب درآمد از طریق همکاری در فروش

یکی از روش های جدید کسب درآمد از وب سایت که در طی چندین سال اخیر باب شده است روش همکاری در فروش است. در این روش شما یک سایتی رو راه اندازی می کنید و مانند روش قبلی تولید محتوای ارزشمند که برای کاربر مفید باشد تولید می کنید مثلا محصولات مختلف رو باهم مقایسه می کنید و از جنبه های مختلف آنهارو مورد بررسی و مقایسه قرار می دهید و در نهایت کاربران رو از طریق لینک همکاری در فروش به فروشندهای موردنظر هدایت می کنید و یک پورسانتی رو می تونید از این طریق به دست بیارید.

روش هدایت مخاطبان از اینستاگرام به وبسایت

روش آخری که در این مقاله مورد بحث قرار خواهیم داد روش هدایت مخاطبان از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به سایت است البته در این روش به صورت مستقیم شما از سایت درآمد نخواهید داشت و باید در اینستاگرام مخاطب جذب کنید و فقط از طریق سایت فروش خود را انجام دهید پس در این روش ما از وبسایت فقط به عنوان ابزار مکمل برای راحت تر و سریع تر کردن فروش محصولات استفاده خواهیم کرد. حالا شاید برایتان سوال باشد که چرا فقط اینستاگرام رو به عنوان شبکه های اجتماعی ذکر کردیم؟ پاسخ این سوال این است که در حال حاضر بهترین شبکه اجتماعی در ایران برای کسب درآمد بسیار کاربردی تر است فقط اینستارگام است شاید در آینده ابزارها و شبکه های دیگری هم اضافه شود.

میانگین رتبه : 3/5 😍 تعداد رای : 2 امتیاز
خروج از نسخه موبایل