کیت وردپرس

افزایش سرعت سایت در وردپرس

افزایش سرعت سایت

افزایش سرعت سایت یکی از مهم ترین فاکتورهای سئو محسوب می شود و هر مدیر سایتی باید اهمیت زیادی به آن بدهد در غیر اینصورت سایت شما هم در نتایج گوگل افت خواهد داشت و هم کاربران کمتری وارد سایت شما می شود پس از اونجایی که افزایش سرعت سایت بسیار مهم است حتماً این مقاله از سایت کیت وردپرس رو تا آخر مطالعه کنید.

افزایش سرعت سایت در وردپرس

از اونجایی که اکثر کاربران از وردپرس استفاده می کنند ما توضیحات افزایش سرعت سایت در وردپرس را مبنای کار خودمون قرار می دهیم. برای افزایش سرعت سایت در وردپرس چندین راهکار داریم بهترین راه استفاده از یک متخصص است تا با کمترین افزونه و رعایت کردن سئو تکنیکال سرعت سایت را بالا ببرد همچنین یکی از مهم ترین بخش هایی که روی سرعت سایت خیلی تاثیر دارد قالب سایت است بنابراین سعی کنید قالب مناسبی برای سایت خودتون انتخاب کنید.

عوامل موثر در سرعت وبسایت ها
عوامل موثر در سرعت وبسایت ها

عوامل موثر در سرعت سایت وردپرسی

عوامل زیادی در افزایش سرعت سایت وردپرسی تاثیر دارد که در ادامه مهم ترین عامل هارو براتون لیست می کنیم

تست سرعت سایت های وردپرسی

برای تست سرعت سایت ابزارهای زیادی وجود داره که ما در مقاله تست سرعت سایت وردپرس پرکاربردترین ابزارهارو معرفی کردیم می تونید از این مقاله استفاده کنید و سرعت سایت خودتون رو بسنجید

نکات کاربردی برای افزایش سرعت سایت وردپرسی

نکات افزایش سرعت سایت در وردپرس

چرا سرعت برای سایت وردپرس شما مهم است؟

مطالعات نشان می دهد که از سال 2000 تا 2016، متوسط ​​طول توجه انسان از 12 ثانیه به 7 ثانیه کاهش یافته است.

این برای شما به عنوان یک مالک وبسایت به چه معناست؟

شما زمان بسیار کمی برای نشان دادن محتوای خود به کاربران و ترغیب آن ها برای ماندن در وبسایت خود دارید. وبسایت کُند به این معنی است که کاربران قبل از بارگیری صفحه سایت شما، به طور بالقوه از آن خارج می شوند.

طبق مطالعه موردی StrangeLoop که شامل آمازون، گوگل و سایر سایت های بزرگتر بود، تأخیر 1 ثانیه ای در زمان بارگیری صفحه می تواند منجر به از دست دادن 7٪ در تبدیل ها، 11٪ بازدید از صفحه کمتر و 16٪ کاهش رضایت مشتری شود هر چند که این ها فقط یکسری آمار و تست است که به مرور زمان تغییر می کند اما همیشه بالابودن و افزایش سرعت سایت یکی از اولویت ها شما باید باشد.

سرعت چگونه بر وبسایت شما تأثیر می گذارد؟

در گذشته گوگل و سایر موتورهای جستجو وبسایت های کندتر را با تحت فشار قرار دادن آن ها از طریق جریمه کردن وادار به افزایش سرعت سایت وردپرس شان می کردند. که به معنای کاهش بازدید برای وبسایت های کند و حذف شدن از نتایج جستجو بود.

به طور خلاصه، اگر می خواهید از وبسایت خود بازدید، مشترک و درآمد بیشتری داشته باشید، باید افزایش سرعت سایت وردپرس خود را در دستور اول کارتان قرار دهید.

آموزش افزایش سرعت لود سایت وردپرس

بسیاری از افراد چون سایت در سیستم خودشون سریع بالا می آید فکر می کنند این مورد برای همه کاربران یکسان است در حالی که اینطور نیست.

از آنجا که شما مرتباً از وبسایت خود بازدید می کنید، مرورگرهای مدرن مانند Chrome، وبسایت شما را در حافظه پنهان ذخیره می کنند و به محض شروع به تایپ آدرس، آن را به طور خودکار از پیش انتخاب می کنند. این باعث می شود وبسایت شما تقریباً بلافاصله بارگذاری شود. با این حال، یک کاربر عادی که برای اولین بار از وبسایت شما بازدید می کند، ممکن است تجربه مشابهی نداشته باشد!

در واقع، کاربران در مکان های مختلف جغرافیایی تجربه کاملاً متفاوتی را تجربه خواهند کرد.

به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم سرعت وبسایت خود را با استفاده از ابزاری مانند GTmetrix.com و ping.com جهت افزایش سرعت سایت چک کنید.

بعد از اینکه تست سرعت وبسایت خود را انجام دادید، ممکن است از خود بپرسید که سرعت لود صفحات یک وبسایت خوب چند ثاینه است؟

زمان بارگیری صفحه برای یک وبسایت خوب زیر 2 ثانیه است.

چه چیزی وبسایت وردپرس شما را کند می کند؟

دلیل کاهش سرعت سایت

گزارش تست سرعت شما احتمالاً چندین توصیه برای بهبود دارد. با این حال، بیشتر این توصیه ها شامل اصطلاحات فنی زیادی است که درک آن برای مبتدیان دشوار می باشد.

یادگیری آنچه باعث کند شدن وبسایت شما می شود، کلید بهبود عملکرد و تصمیم گیری دقیق تر در طولانی مدت است.

دلایل اصلی یک وبسایت کند وردپرس عبارتند از:

وقتی سرور میزبانی وب شما به درستی پیکربندی نشده باشد، می تواند به سرعت وبسایت شما آسیب برساند.

اگر سایت وردپرس شما از صفحات ذخیره شده (cache) سرویس نمی گیرد، باعث سربار بیش از حد سرور شما می شود و باعث می شود وبسایت شما کند یا به طور کامل خراب شود.

این مورد بیشتر به اندازه تصاویری باز می گردد که برای وب بهینه نشده اند.

اگر از افزونه ای با کد ضعیف استفاده می کنید، می تواند سرعت وبسایت شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

اسکریپت هایی مانند تبلیغات، بارگذار قلم و غیره نیز می توانند تأثیر بسزایی در عملکرد وبسایت شما داشته باشند.

اکنون که دانستید چه چیزی باعث کند شدن یا افزایش سرعت سایت در وردپرس شما می شود، بیایید نگاهی به نحوه سرعت بخشیدن به وب سایت وردپرس خود بیاندازیم.

1. اهمیت میزبانی خوب برای افزایش سرعت لود سایت وردپرس

سرویس میزبانی شما نقش مهمی در عملکرد و افزایش سرعت سایت در وردپرس دارد. در میزبانی مشترک، منابع سرور را با بسیاری از مشتریان دیگر به اشتراک می گذارید. این بدان معنی است که اگر سایت همسایه شما بازدید زیادی داشته باشد، می تواند بر عملکرد کل سرور تأثیر بگذارد که به نوبه خود سرعت وبسایت شما را کاهش می دهد.

از طرف دیگر، استفاده از سرویس میزبانی وردپرس مدیریت شده، بهینه ترین تنظیمات سرور را برای اجرای وردپرس به شما می دهد. شرکت های مدیریت شده میزبان وردپرس همچنین پشتیبان گیری خودکار، به روزرسانی خودکار وردپرس و پیکربندی های امنیتی پیشرفته تری را برای محافظت از وبسایت شما ارائه می دهند.

2. یک افزونه ذخیره ساز صفحات وردپرس نصب کنید؛

صفحات وردپرس “پویا” هستند. این بدان معنی است که هر بار شخصی از یک پست یا صفحه در وبسایت شما بازدید می کند، تغییراتی داخل آن صفحه ایجاد می شود.

برای ساختن صفحات شما، وردپرس مجبور است فرایندی را برای یافتن اطلاعات مورد نیاز، قرار دادن همه آن ها در کنار هم و سپس نمایش آن برای کاربر خود، اجرا کند.

این فرآیند شامل مراحل زیادی می شود و هنگامی که چندین نفر به طور همزمان از آن بازدید می کنند می تواند باعث کند شدن وبسایت شما شود.

به همین دلیل ما به هر سایت وردپرسی توصیه می کنیم از یک افزونه caching جهت افزایش سرعت سایت در وردپرس استفاده کنند. Caching می تواند سایت وردپرس شما را از 2 برابر تا 5 برابر سریع تر کند.

به جای اینکه هر بار کل مراحل تولید صفحه را طی کنید، پلاگین caching شما پس از بارگذاری اول از صفحه کپی می‌کند و سپس آن نسخه cached را برای هر کاربر بعدی ارائه می دهد.

3. تصاویر را برای افزایش سرعت لود سایت وردپرس بهینه کنید؛

تصاویر به محتوای شما جان بخشیده و به تعامل بیشتر کمک می کنند. محققان دریافته اند که استفاده از تصاویر رنگی باعث می شود افراد 80٪ محتوای شما را بخوانند.

با این حال اگر تصاویر شما بهینه نشده باشند، ممکن است بیش از کمک به آن ها آسیب برساند. در واقع، تصاویر غیربهینه شده یکی از مشکلات رایج در مورد افزایش سرعت سایت در وردپرس است که در وبسایت های مبتدی مشاهده می کنیم.

قبل از اینکه عکسی را مستقیماً از تلفن یا دوربین خود بارگذاری کنید، توصیه می کنیم که برای افزایش سرعت سایت در وردپرس از نرم افزار ویرایش عکس برای بهینه سازی تصاویر خود برای وب استفاده کنید.

رعایت همین 3 نکته کوچک کمک ویژه ای به افزایش سرعت سایت در وردپرس شما می کند. امیدواریم که این مقاله برای شما خواننده عزیز مفید واقع شده باشد.

جمع بندی افزایش سرعت سایت در وردپرس

در این مقاله سعی کردیم اول از همه تشخیص دهیم چطور می شود سرعت سایت های وردپرسی رو تشخیص داد سپس راه های افزایش سرعت سایت در وردپرس رو به شما معرفی کنیم و توضیح دادیم که افزایش سرعت سایت در وردپرس چقدر می تواند برای وبسایت ها حیاتی و مهم باشد.

پس اگر دوست دارید کاربران سایت شما اذیت نشوند حتماً اقدام جدی برای افزایش سرعت سایت در وردپرس انجام دهید تا نتیجه های خوبی رو از سمت کاربران دریافت کنید.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل