کیت وردپرس

کسب درآمد از وردپرس تضمینی با بیشترین درآمد در سال 1402

کسب درآمد از وردپرس

کسب درآمد از وردپرس و بیشتر کردن آن یکی از دغدغه های متخصصان وردپرس است که در این مقاله به صورت جامع سعی شده در مورد آن صحبت شود و روش های عالی برای درآمدزایی در دنیای وردپرس معرفی شود. پس اگر به دنبال درآمد بیشتر در حوزه کاری خودتون یعنی وردپرس هستید حتماً از این مقاله در سایت کیت وردپرس استفاده کنید.

چرا کسب درآمد از وردپرس؟

وردپرس سالهاست که تبدیل به محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای دنیا شده و اکثر سایت ها در جهان با وردپرس راه اندازی می شود و یکی از دلایل آن تعداد متخصصان زیاد آن در گوشه کنار دنیا است. این سیستم باعث شده میلیون ها نفر شغل های پردرآمد داشته باشند و زندگی خوبی رو برای خودشون رقم بزنند.

فکرش را بکنید بیشترین درآمدی که مجموعه Envato و دیگر سایت های داخلی برای فروش قالب و افزونه دارد از طریق وردپرس رقم خورده است و اگر یک لحظه وردپرس را حذف کنیم تمام درآمدهای اصلی این کسب وکارها قطع می شود.

وردپرس فرصت های شغلی زیادی تا الان به وجود آورده است و این موضوع حالا حالاها ادامه دارد چرا که هر روز افراد بیشتری از آن استفاده می کند و متخصصانی که در حوزه وردپرس فعالیت می کنند بسیار بسیار کمتر از مشتریانی است که به آنها نیاز دارند.

کسب درآمد از وردپرس در ایران
کسب درآمد از وردپرس در ایران

آینده کسب درآمد از وردپرس در ایران!

زمانی که صحبتِ کسب درآمد از وردپرس می شود ماهایی که در ایران هستیم باید براساس کشور ایران کسب درآمد از وردپرس را حساب کتاب کنیم و حالا سوال اینجاست که آینده وردپرس در ایران به چه صورت است؟

از آنجایی که آینده هیچ چیز در ایران قابل پیش بینی نیست مثل آینده تلگرام و اینستاگرام که فیلتر شد، اما فعلاً یکی از پردرآمدترین بازارهای وب، وردپرس است و به جرئت می توان گفت ایران یکی از کشورهایی است که بیشترین استفاده از وردپرس را دارد. شاید برایتان جالب باشد بعضی از محصولات سایت کدکنیون و تم فارست که بزرگترین منبع افزونه و قالب وردپرس در دنیاست در سایت خودشان کمتر از سایت هایی فروش می رود که افزونه و قالب رو در ایرن فارسی سازی و به فروش می رسانند 🙂

پس با این وجود می توان گفت افرادی زیادی در ایران علاقه مند به وردپرس هستند و هرروزه افراد بیشتری دوست دارند آن را یاد بگیرند و از آن برای کسب درآمد استفاده کنند.

روش های کسب درآمد از وردپرس

اما بریم سراغ روش های کسب درآمد از وردپرس در ایران که می تونید براساس هر کدام تخصص خود را بالا ببرید. کسب درآمد از وردپرس شامل بخش های مخلتفی می شود که در ادامه بهترین روش هایی که درآمد خوبی دارند رو معرفی خواهیم کرد.

گام های آموزش طراحی قالب وردپرس

1-کسب درآمد از فروش قالب وردپرس

اولین روش و یکی از بهترین روش ها فروش قالب در مارکت های فروش قالب است شما می تونید همین الان یک قالب وردپرس طراحی یا فارسی سازی کنید و آن را در مارکت های فروش قالب و افزونه برای فروش قرار دهید. شاید در اوایل فروش شما زیاد نباشد اما با بروزرسانی های مدام و بهبود قالب می تونید در آینده نزدیک، فروش خوبی رو رقم بزنید.

اگر اطلاعات کافی در زمینه ساخت قالب وردپرس ندارید می تونید از دوره جامع آموزش طراحی قالب وردپرس استفاده کنید.

قالب آموزشی طراحی شده

کسب درآمد دلاری با فروش قالب وردپرس

یکی از روش های کسب درآمد که در ایران کمی سخت است اما درآمد خوبی دارد، طراحی قالب و فروش آن در سایت تم فارست است شما می تونید با فروش در مارکت های جهانی هم به افراد بیشتری بفروشید و هم درآمد دلاری داشته باشید. البته این کار در ایران شدنی است و چندتا از دوستان خودم در این حوزه فعالیت می کنند و خداروشکر درآمد خوبی دارند.

چگونه پروژه طراحی سایت بگیریم؟

2- گرفتن پروژه طراحی سایت

دومین روش گرفتن پروژه طراحی سایت است. در این روش شما می تونید با کدنویسی و بدون کدنویسی پروژه طراحی سایت بگیرید و درآمد خوبی رو کسب کنید البته دقت داشته باشید که فقط با طراحی سایت وردپرسی و بدون کدنویسی درآمد بسیار زیادی نخواهید داشت و خیلی از پروژه هارو نمی تونید انجام بدید برای همین پیشنهاد میکنم حتماً طراحی سایت با کدنویسی رو یاد بگیرید تا بدون محدودیت سایت طراحی کنید.

برای طراحی سایت با کدنویسی می تونید اول از آموزش وردپرس و سپس از دوره جامع آموزش طراحی سایت استفاده کنید. در این دوره ها شما تخصص لازم رو کسب خواهید کرد.

آموزش کامل سئو وردپرس

3-سئو سایت های وردپرسی

اما می رسیم به روش جذاب سئو سایت های وردپرسی، که یکی از بهترین روش های کسب درآمد از وردپرس است و درآمد بسیار بالایی برای متخصصین واقعی دارد.

سئو در واقع یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، مثلاً شما باید یکسری کارها را انجام بدید تا سایت شما زمانی که کاربر خرید گوشی در گوگل سرچ می کند. در نتایج اول نمایش داده شود تا کاربر روی آن کلیک کند و محصولی که شما در سایت دارید را خریداری کند و از این طریق مدیر سایت فروش زیادی خواهد داشت که اگر مدیر سایت خودتان باشید می تونید برای محصولات خودتون سئو انجام بدید

و اگر مدیر سایت شخص دیگری باشد می تونید به عنوان پروژه آن را قبول کنید و کلمات کلیدی که برای کارفرما مهم است را با توجه به سختی کلمه کلیدی سئو کنید.

کسب درآمد از وردپرس با افزونه نویسی

4-طراحی افزونه وردپرس

روش بعدی طراحی افزونه های کاربردی برای وردپرس است. همانطور که می دانید وردپرس برای کارایی بیشتر هزاران افزونه دارد که شما بر اساس نیاز خود آنها را نصب می کنید. حالا شما می توانید به عنوان طراح افزونه یکی از نیازهای کاربران رو پیدا کنید و برای نیاز آنها در سایت های وردپرسی یک افزونه طراحی کنید.

مثلاً یکی از افزونه های که درآمد خوبی دارد و در ایران زیاد تولید نشده است افزونه پنل کاربری حرفه ای برای سایت های وردپرسی است. پس اگر شما بتونید یک پنل کاربری حرفه ای طراحی کنید و خوب پرزنت کنید می تونید فروش بالایی رو رقم بزنید.

کسب درآمد از وردپرس با آموزش دادن

5-کسب درآمد با آموزش وردپرس

آموزش وردپرس نیز یکی از روش های پردرآمد این حوزه است البته وقتی میگیم آموزش وردپرس منظور ما صرفاً آموزش دادن کار با وردپرس نیست. چرا که امروزه تقریباً هر فردی می تونه با چند روز زمان گذاشتن وردپرس رو یاد بگیره

پس منظور ما علاوه بر کار با وردپرس کار با افزنه های مهم وردپرس از جمله صفحه سازهای ویژوال کامپوزر، المنتور و دیگر افزونه های ضروری وردپرس است. همچنین بهتر است به کدنویسی قالب و افزونه های وردپرس نیز مسلط باشید تا بتونید از پس تمام بخش های وردپرس بر بیایید.

کسب درآمد از وردپرس از طریق آموزش به این صورت است که شما یک دوره جامع و تخصصی در ورد یکی از بخش های وردپرس ضبط می کنید و آن را با قیمت منصفانه برای فروش قرار می دهید دقیقاً مثل دوره طراحی قالب وردپرس در سایت کیت وردپرس یا مثلا می تونید آموزش طراحی سایت با وردپرس را تدریس و تبدیل به یک دوره آموزشی کنید

مثل دوره آموزش طراحی سایت دیجی کالا با وردپرس، باید ببینید چه آموزش هایی این روزها ترند است و نیاز کاربران می باشد و بر اساس نیاز آنها دوره های مختلفی رکورد کنید.

البته کسب درآمد از وردپرس فقط محدود به آموزش غیرحضوری و دوره های آموزشی نیست. شما می تونید دانشجوهای حضوری بگیرید و یا در یک آموزشگاه شروع به تدریس کنید.

کسب درآمد از وردپرس با پشتیبانی و مشاوره دادن

6-کسب درآمد از وردپرس با پشتیبانی و مشاوره

روش بعدی کسب درآمد از وردپرس، پشتیبانی سایت های وردپرسی و مشاوره دادن به آنهاست، افراد زیادی هستند که برای مدیریت و کارهای سایت نیاز به یک پشتیبان سایت دارند. شما می تونید این افراد رو پیدا کنید و از طریق پشتیبانی سایت و مشاوره آنها کسب درآمد کنید.

یکی از بهترین روش ها برای پیدا کردن چنین مشتری هایی استفاده از دانش سئو است. یعنی شما یک سایت برای خودتون راه اندازی می کنید و شروع به تولید محتوا در مورد مشکلات و راه حل های آن می کنید. با این کار مشتریان شما را پیدا می کنند و نیازی نیست دنبال مخاطب باشید دقیقاً مثل سایت کیت وردپرس که هر ماه افراد مختلفی برای راهنمایی و مشاوره با کیت وردپرس تماس می گیرند.

کسب درآمد از وردپرس با تولید محتوا

7-کسب درآمد از وردپرس با تولید محتوا

بگذارید جمله رو اینطوری شروع کنیم. محتوا پادشاه است! این دقیقاً جمله ای است که یکی از ثروتمندترین افراد جهان یعنی بیل گیتس گفته است. امروزه اهمیت تولید محتوا در تمام کسب و کارهای اینترتنی بسیار زیاد است طوری که اگر تولید محتوا را از آنها بگیرید فروش آنها صفر می شود.

شما می تونید با یادگیری کمی دانش سئو و نوشتن محتوای جذاب و سئو شده از طریق وردپرس کسب درآمد کنید. امروزه کمتر سایت وردپرسی وجود دارد که به یک تولید کننده محتوا نیاز نداشته باشد. حتی خود سایت کیت وردپرس اگر یک تولید کننده متعهد و کاربلد پیدا کند از آن استقبال می کند.

امروزه تولید محتوا حداقل از کلمه ای 60 تومان شروع می شود یعنی اگر یک مقاله 1000 کلمه ای بنویسید که خود من در یک ساعت آن را می نویسم شما می تونید 60 هزارتومان کاسب شوید البته این حداقل قیمت تولید محتوا است و معمولاً افراد بیشتر از این دریافت می کنند. برای یادگیری تولید محتوا پیشنهاد می کنم از آموزش تولید محتوا استفاده کنید.

نمونه سایت آموزشی طراحی سایت

8-خودتان سایت بزنید و کسب درآمد کنید

اگر به فکر کسب درآمد از وردپرس هستید چرا خودتان سایت نمی زنید تا از آن کسب درآمد کنید. این روش یکی از پربازده ترین روش های موجود در بین روش های کسب درآمد از وردپرس است. یعنی شما آقای خودتان می شوید و نیازی نیست از کارفرما دستور بگیرید.

این روش هم آینده بسیار روشنی دارد و هم درآمد خوبی را می تواند برای شما رقم بزند اما نکته مهمی که وجود دارد صبر و حوصله است یعنی تا کسب درآمد شما باید صبور باشید و حداقل تا یک سال به تلاش مداوم و مستمر ادامه بدهید تا نتایج قابل قبولی بگیرید. در ادامه بهترین روش هایی که می شود از طریق سایت زدن کسب درآمد کرد را معرفی می کنم.

تمام سایت های بالا رو می تونید با وردپرس راه اندازی کنید و تقریباً میشه گفت بهترین روش هایی هستند که صد در صد جواب می دهند. شاید روش های دیگری هم باشد که در این بخش گفته نشده اگر شما هم با روشی آشنا هستید که درآمد خوبی دارد حتما درقسمت نظرات معرفی کنید.

بهترین روش کسب درآمد از وردپرس

کدام روش درآمدزایی مناسب شما است؟

بهترین روش کسب درآمد از وردپرس، روشی است که شما به آن علاقه دارید پس علاقه باید اولویت اول شما در کسب درآمد از وردپرس باشد چرا که اگر کاری که انجام می دهید رو دوست داشته باشید می تونید تا یک زمان طولانی آن کار را انجام دهید و این زمان طولانی و استمرار، فاکتوری است که باعث موفقیت شما در آن حوزه می شود.

اما اگر به آن کار علاقه نداشته باشید و به زود فقط برای کسب درآمد انجام دهید مطمئن باشید کمتر از یک ماه آن را رها می کنید و کلاً بی خیال کسب درآمد از وردپرس می شوید.

جمع بندی کسب درآمد از وردپرس

در این مقاله سعی کردیم به صورت جامع در مورد کسب درآمد از وردپرس صحبت کنیم و بهترین روش هایی که برای کسب درآمد از وردپرس وجود دارد را معرفی کنیم. هرکدام معایب و مزیت ها خودشان را دارند که با توجه به فرد می تواند برای آن مناسب یا نامناسب باشد.

اگر بعد از مطالعه این مقاله بازهم سوالی داشتید می تونید در بخش نظرات سوالتون رو مطرح کنید ما در کمتر از چند ساعت پاسخ شما را خواهیم داد.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل