کیت وردپرس

طراحی سایت بیمه | طراحی سایت فروش بیمه با مشاوره رایگان

طراحی سایت بیمه

طراحی سایت بیمه برای افرادی که در حوزه فروش بیمه فعالیت دارند یکی از فرصت های فوق العاده ای است که می تونند از آن طریق فروش خود را افزایش دهند امروزه سایت های مختلفی در حوزه بیمه به صورت آنلاین در حال فعالیت هستند مثلا سایت های بیمیتو، بیمه دات کام و بیمه بازار جزء سایت های موفق این حوزه هستند.

اگر کار شما هم در زمینه بیمه است برای طراحی سایت بیمه پیشنهاد می کنم این مقاله رو تا آخر همراه ما باشید تا به سوالاتتون پاسخ داده شود.

طراحی سایت بیمه

سایت کیت وردپرس در حوزه های مختلفی سایت طراحی می کند یکی از خدمات حرفه ای ما طراحی سایت بیمه است. امروزه همه ما می دانیم که اینترنت فضای بهتری برای کسب درآمد نسبت به گذشته و روش های سنتی است همین الان رقیبانی که به صورت جدی آنلاین کار می کنند درآمد بسیار بیشتری نسبت به افرادی که به شیوه سنتی فعالیت می کند دارند. پس با طراحی سایت بیمه می تونید حوزه کاری خودتون رو محک بزنید و درآمد بالایی رو مشابه سایت هایی که ذکر شد بدست آورید.

در ادامه انواع خدمات بیمه که می شود برای آن سایت طراحی کرد را لیست می کنیم

قیمت و هزینه طراحی سایت بیمه

قیمت طراحی سایت بیمه با توجه به امکانات و شرکت طراح سایت متفاوت است اگر شما قصد داشته باشید یک سایت اختصاصی برای حوزه بیمه طراحی کنید هزینه آن بسیار بیشتر می شود اما اگر از پلن های آماده ای که برای حوزه بیمه طراحی شده استفاده کنید هزینه طراحی سایت بیمه شما بسیار کاهش پیدا می کند.

اما اگر بخواهیم یک قیمتی برای طراحی سایت فروش بیمه در نظر بگیریم باید حداقل از 10 میلیون حساب کنید. اما با توجه به نیازهای شما می تونه این هزینه بازهم کاهش پیدا کنه مثلاً اگر صرفاً یک سایت شرکتی با رابط کاربری عادی نیاز داشته باشید هزینه طراحی سایت شما کمی کاهش پیدا می کند.

خدمات آنلاین سایت های بیمه

تمام کارهایی که شما به صورت فیزیکی برای فروش بیمه انجام می دهید قابلیت آنلاین شدن دارند حتی شما می تونید سیستمی رو ایجاد کنید که بدون حضور شما در مکان خاصی، مشتری شما را پیدا کند و از خدمات آنلاین بیمه شما استفاده کند. امروزه با شیوع کرونا اکثر افراد مانند خود من دوست دارند کارهای بیرون رو به صورت اینترنتی انجام دهند.

مزایای طراحی سایت بیمه

همونطور که خودتون هم در جریان هستید امروزه بیشتر افراد ترجیح می دهند به جای رفتن داخل ترافیک در هوای خیلی گرم یا سرد و انجام یک کاری، آن را به صورت آنلاین انجام دهند پس قطعاً مشتریان زیادی هستند که روزانه در اینترنت به دنبال خدمات شما می گردند و اگر بتونید خدماتتون رو به آنها معرفی کنید مشتریان زیادی جذب خواهید کرد

برای اینکه آنها شما را پیدا کنند یکی از بهترین راهکارهای موجود طراحی سایت بیمه و خدمات دهی به صورت آنلاین است شما در سایت می تونید هر قابلیتی که خودتون فکر می کنید برای راحتی کارتون نیاز هست رو پیاده سازی کنید. در ادامه مزیت های داشتن یک سایت در حوزه بیمه را لیست می کنیم.

طراحی سایت ازکی و بیمیتو و بیمه بازار

یکی از سوالات افراد این است که آیا امکان دارد سایتی مشابه سایت های بالا طراحی شود؟ در پاسخ باید گفت بله شما می تونید مشابه هر سایتی که نیاز دارید سفارش طراحی سایت دهید پس از بررسی، هزینه اعلام می شود اگر مشکلی نداشتید پروژه شما استارت می خورد.

طراحی سایت بیمه پاسارگاد

اگر حوزه کاریتون مرتبط با بیمه پاسارگاد است می تونید سفارش طراحی سایت بیمه پاسارگاد بدهید تا مناسب ترین سایتی که برای این حوزه کارآمد است طراحی شود.

چرا طراحی سایت با کیت وردپرس

کیت وردپرس چندین سال است که به صورت تخصصی در حوزه آموزش طراحی سایت و سئو فعالیت می کند و تا امروز به خوبی نیازهای مشتریان را درک کرده است همچنین یکی از مزیت های طراحی سایت با کیت وردپرس هزینه های بسیار مناسب است چرا که اکثر سایت های که در کیت وردپرس سفارش داده می شود با وردپرس راه اندازی می شود و این باعث می شود علاوه بر رفع نیازهای شما هزینه هایتان نیز کاهش پیدا کند.

سوالات متدوال

آیا سایتی که طراحی می شود قابل توسعه خواهد بود؟

بله طراحی سایت فروش بیمه در سایت کیت وردپرس همیشه قابل توسعه است و شما هر زمان نیاز داشتید می تونید توسط خودتون یا متخصصان آن را توسعه دهید.

طراحی سایت بیمه اختصاصی بهتره یا با وردپرس؟

تا زمانی که نیازهای شما با وردپرس رفع شود اصلا نیازی به هزینه سایت اختصاصی نیست اما اگر نیازهای شما توسط سیستم وردپرس رفع نشد می تونید سراغ سایت اختصاصی بروید. قبل از سفارش حتماً از مشاوره رایگان استفاده کنید.

اگر همه بیمه هارو نیاز نداشته باشیم هزینه کمتر هست؟

بله کمتر بودن تعداد بیمه ها در سایت در هزینه طراحی سایت بیمه شما تاثیرگذار خواهد بود.

خدمات طراحی سایت کیت وردپرس
خدمات طراحی سایت کیت وردپرس

جمع بندی طراحی سایت فروش بیمه

در این برگه توضیح دادیم چطور می تونید از خدمات طراحی سایت بیمه در کیت وردپرس استفاده کنید برای سفارش می تونید با شماره 09138781072 تماس بگیرید یا از طرق چت آنلاین سایت با ما در تماس باشید. ما در این برگه اول از همه هزینه طراحی سایت بیمه رو اعلام کردیم سپس مزیت های داشتن سایت بیمه رو توضیح دادیم و در این بین به سوالات متداول کاربران پاسخ دادیم و در نهایت روش های ثبت سفارش طراحی سایت بیمه را اعلام کردیم.

اگه برات مفید بود به این مقاله امتیاز بده 🙂
خروج از نسخه موبایل