نماد سایت کیت وردپرس

افزونه امنیتی وردپرس iThemes Security Pro

افزونه امنیت iTheme Security وردپرس

به نام خدای مهربان سلام دوستان عزیزِ سایت کیت وردپرس امروز قصد معرفی افزونه iThemes Security را داریم این افزونه یکی از بهترین و کاملترین افزونه های امنیتی وردپرس است اگر شما هم به فکر امنیت سایت خود هستید و برای آینده کسب و کار آنلاین خود ارزش قائل هستید حتما سایت خود را با ابزارهایی مانند افزونه آیتمز سکوریتی مجهز و امن کنید و از فواید این افزونه های امنیتی نهایت استفاده را ببرید.

چرا باید افزونه iThemes Security Pro را نصب کنیم؟

مهم افزونه iThemes Security نیست مهم ترین چیز برای ما امنیت سایتمان است پس این موضوع را حتما جدی بگیرید و سعی کنید اصلا پشت گوش نندازید چون ممکن است یک روزی خیلی پشیمان شوید و آنروز دیگر پشیمانی فایده ای ندارد برای مثال بسیاری از افراد سالها زمان و هزینه برای سایتشان می کنند اما اصلا به فکر امنیت آن نیستند و همین موضوع باعث می شود که یک روز وقتی از خواب بیدار می شوند متوجه صفحه عجیبی روی سایتشان می شوند و بعد از بررسی به این نتیجه می رسند که سایت آنها هک شده اند.
زمانی که یک سایت هک می شود تمام هزینه ها، زحمات، هزینه های مالی و عمر آن شخص بر باد می رود و بدترین چیزی که آن فرد به آن دچار می شود نا امید شدن آن فرد است پس حتما همین الان برای امنیت سایت وردپرسی خود برنامه ریزی کنید افزونه iThemes Security یکی از بهترین ابزارهای امنیت وردپرس است که می توانید آن را تهیه کرده و در سایت خود استفاده کنید.

افزونه iThemes Security Pro چه ویژگی هایی دارد ؟

در بین تمام افزونه های امنیتی وردپرس افزونه آیتم سکوریتی بیشترین استفاده و بیشترین نصب را نسبت به دیگر افزونه های امنیتی وردپرس داشته است و این نشان دهنده قدرت و محبوبیت پلاگین iThemes Security در بین کاربران است این پلاگین امنیتی قابلیت و امکانات زیادی دارد که باعث می شود امنیت سایت های وردپرسی در حد زیادی افزایش پیدا کند در ادامه به برخی از این ویژگی های مهم خواهیم پرداخت.

محافظت در برابر ورود افراد غیر مجاز

یکی از رایج ترین حملاتی که هکرها برای ورود به سایت ها استفاده می کنند استفاده از روش Brute Force است این روش به طوری است که هکر با استفاده از ابزارهای مخصوص پسورهای زیادی را به صورت تست و خطا برای ورود امتحان می کند این رمزهای عبور به صورت یک لیست آماده شده و برای وارد شدن به یک سایت استفاده می شود شما با نصب پلاگین امنیتی آیتم سکوریتی قادر خواهید بود این راه را برای هکرها ببندید و به آن ها اجازه ندهید بدون اجازه وارد سایت شما شده و از اطلاعات سایت شما سوء استفاده کنند.
افزونه iTheme Security تمام آی پی های مشکوک را بلاک می کند برای مثال اگر فردی برای چندین بار به صورت متوالی رمز عبور یه سایت را اشتباه وارد کند IP آن فرد را مسدود می کند و اجازه فعالیت تا مدت مشخص با آن کاربر را نمی دهد.

اجرای رمزهای بسیار قوی

پلاگین ایتم سکوریتی مدیر و کاربران سایت را مجبور می کند تا رمزهای قوی و غیر قابل هک انتخاب کنند این موضوع باعث می شود امنیت سایت ما از لحاظ ورود و خروج افراد بسیار افزایش پیدا کنند و هکرها یا جوجه هکرها به آسانی به اطلاعات ما راه پیدا نکند.
یکی از خوبی های افزونه امنیتی آیتم سکوریتی داشتن قابلیت رمز دو مرحله ای است یعنی افراد علاوه بر اینکه رمز اصلی سایت را باید وارد کنند باید کدی که به موبایل آنها ارسال می شود را وارد کنند تا بتوانند وارد سایت بشوند این کار امنیت رمزها و ورود ما به سایت را تا حد زیادی بالا می برد و کار را برای هکرها بسیار سخت می کند و ورود آنها را غیر ممکن می کند.

افزونه iThemes Security و کاربردن کپچای گوگل‎

افزونه محافظ امنیتی پیشرفته وردپرس ithemes security pro

یکی از آزاردهنده ترین مشکلات برای هر سایتی اسپم هایی است که توسط رباط ها انچام می شود افزونه آیتم سکوریتی این امکان را به شما می دهد که در بخش های ورود به سایت از گوگل کپچای گوگل استفاده کنید تا کاربران موقع ثبت نام یا ورود آن را وارد یا تایید کند تا بتواند وارد سایت شود و سرانجام  اسپم کردن و آزارهایی که توسط ربات ها انجام می شود را به صفر برسانید.

آماده کردن نسخه پشتیبان از سایت شما‎

بک آپ یا نسخه پشتیبان یکی از فاکتورهایی است که اگر به آن توجه شود کمک زیادی می تواند به مدیران سایت کند شما می توانید افزونه آیتم سکوریتی را تنظیم کنید تا در بازه های مشخصی از سایت شما بک آپ گرفته و آن را برای شما ایمیل کند این یکی از قابلیت های خوبی است که این افزونه می تواند به صورت هوشمندانه این عمل را انجام دهد و خیال شما از بابت دیتاهای سایتتان هم راحت است.

اسکن سایت به صورت همیشگی

افزونه IThemes Security Pro به عنوان یکی از بهترین افزونه امنیتی وردپرس به شما کمک میکند تا همیشه سایت خود را از دست ویروس ها، تروجان ها و فایل های مخرب تمیز و دور نگهدارید و نگران آلوده شدن سایت خود نباشید چرا که پلاگین iThemes Security به صورت روزانه با آخرین دیتابیس ویروس ها بررسی و چک می شود و اگر ویروسی شناسایی شود سریع به شما خبر می دهد تا آن را از سایت خود حذف کرده و همیشه سایت خود را پاک و بدون ویروس حفظ کنید.

تشخیص صفحات 404 توسط iTheme security

اگر یک ربات، سایت شما را برای پیدا کردن آسیب پذیری اسکن کند ، و آدرس های مختلفی را برای یافتن صفحه ادمین امتحان کند، در این صورت با تعداد زیادی خطای 404 مواجه خواهد شد. iThemes Security چنین آی پی هایی را بعد از زمانی که شما تعیین کرده‌اید قفل می کند (به طور پیش فرض 20 خطا در 5 دقیقه) برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می تونید به سایت مرجع پلاگین iThemes security مراجعه کنید.

چرا خرید افزونه امنیتی iThemes security ؟

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل