کیت وردپرس

افزونه ویدیو پلیر JW Player وردپرس – افزونه پخش ویدیو وردپرس

افزونه ویدیو پلیر JW Player

به نام خلاق ترین برنامه نویس جهان سلام به همه دوستان عزیز کیت وردپرس خیلی خوشحالیم که با یک محصول فوق العاده دیگر در خدمت شما عزیزان هستیم امروز قصد داریم افزونه ویدیو پلیر JW Player را معرفی کنیم افزونه jw player یکی از بهترین پلاگین های پخش ویدیو در وردپرس است. بسیاری از کاربران وردپرس به دنبال یک ویدیو پلیر زیبا و کامل جهت نمایش ویدیوها در سایتشان می گردند به همین منظور تصمیم گرفتیم افزونه پخش کننده ویدیو JW player را مانند دیگر محصولات کیت وردپرس به صورت اورجینال تهیه کرده و در اختیار کاربران قرار دهیم.

دانلود افزونه jw player وردپرس

افزونه قدرتمند jw player همانطور که عرض کردیم یکی از حرفه ای ترین افزونه های ویدیو پلیر در دنیای وردپرس است که با استفاده از این پلاگین در سایت خود می توانید موفقیت و کاربران خود را چند برابر کنید افزونه ویدیو پلیر JW Player وردپرس تمام ویدیوهای شما را بدون مشکل در سایت نشان می دهد و تنظیمات کاربری و ساده این پلاگین شما را شگفت رده خواهد کرد.

بسیاری از سایت های آموزشی و سایت های رسانه ای وردپرس به دنبال امکانی هستند تا بتوانند ویدیوهای خود را با کیفیت بالایی برای بازدیدکنندگان سایت به نمایش بگذارند این افزونه قابلیت نمایش تمام ویدیوهای شما را دارد و می تواند برای سایت های ویدیو مخصوصا سایت های آموزشی مفید باشد.

دانلود افزونه پخش فیلم JW Player

افزونه ویدیو پلیر JW Player قدرتمندترین افزونه پخش ویدیو در وردپرس

افزونه JW Player تنظیمات کاربری و جالبی دارد بعد از نصب این پلاگین یکسری تنظیمات عمومی در اختیار شما قرار می گیرد و یکسری تنظیمات خصوصی تا برای هر ویدیو پلیر به صورت جدا بتوانید سفارش سازی های لازم رو انجام دهید هم چنین می توانید تنظیم کنید ویدیو پلیر Jw player در چه صفحاتی نمایش داده شود و حتی امکان موقعیت پخش کننده ویدئو نیز وجود دارد که می توانید موقعیت پخش ویدیو را پیش از محتوا، پس از محتوا و سفارشی تنظیم کنید.

اگر قصد استفاده از افزونه پلیر JW Player را در بخش های مختلف سایت خود دارید می توانید از شورتکد اختصاصی که این افزونه دارد استفاده کنید شما با قرار دادن شورتکدامکان استفاده در تمام بخش های سایت خود را دارید و می توانید به هر تعداد که مدنطرتان است ویدیو برای پخش در صفحات سایت وردپرسی قرار دهید.

[jwp-video n=”1″]

بهترین افزونه ویدیو پلیر برای سایت های چند زبانه وردپرس

از امکانات جالب دیگر پلاگین jw player به قابلیت استفاده از چندین زیرنویس می توان اشاره کرد شما می توانید با توجه به زبان های مورد نیاز زیرنویس های مختلفی قرار دهید تا کاربران بتوانند با تنظیماتی که انجام شده است ویدیو را با زیرنویس مناسب مشاهده کنند و از دیدن فیلم های مختلف در این ویدیو پلیر لذت ببرند این قابلیت برای سایت های چند زبانه فوق العاده کاربردی و مفید است.
هم چنین پس از قرار دادن زیرنویس ها شما قابلیت این را دارید که رنگ و فونت های سفارشی روی Subtitle یا زیرنویس اعمال کنید و نوشته های مربوطه را تا حد امکان خواناتر و زیباتر کنید.

اعتبار سایتتان را برای خودتان نگهدارید !

اگر با سئو آشنایی داشته باشید قطعا می دانید که لینک گرفتن از سایت های خوب چقدر می تواند برای یک سایت مفید و با ارزش باشد اگر تا امروز برای نمایش ویدیوهای خود از آپارات و سرویس های اینچنینی استفاده می کردید شما علاوه بر جذب ترافیک برای سایت های مشابه به گوگل اعلام کرده اید که سایت مرجع نیستید پس افزونه پخش ویدیو JW Player علاوه بر نمایش ویدیوهای شما زمان حضور در سایت و سئو شما را نیز بهبود می بخشد.

در واقع پلاگین JW Player کمک می کند تا Dwell Time سایت شما افزایش پیدا کند و کاربران بیشتر در سایت شما حضور داشته باشند و این به گوگل می فهماند که شما یک سایت مرجع در حوزه خود هستید و تمام منابع و ویدیو ها در سایت خودتان قرار دارد و این یعنی اضافه شدن چند درصد به پیشرفت، موفقیت و سئو سایت شما

ویژگی های افزونه JW Player وردپرس

افزونه پخش فیلم در وردپرس با افزونه ای معتبر !

افزونه ویدیو پلیر JW Player جزو معتبرترین پلاگین های وردپرس است این پلاگین توسط یک کمپانی نیویورکی ساخته شده است که بسیار معروف است این شرکت تمرکز اصلی خودش را روی ویدیو پلیر مذکور قرار داده است که این نشان دهنده دلیل معروف شدن و فروش زیاد این افزونه پلیر است. این ابزار فوق العاده توسط کیت وردپرس به صورت اورجینال تهیه و بومی سازی شده که می توانید آن را با مبلغ مناسبی برای سایت خود تهیه کرده و نسبت به دانلود افزونه jw player اقدام کنید.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل