کیت وردپرس

آموزش دریافت درگاه بانکی در وردپرس

دریافت درگاه بانکی در وردپرس

دریافت درگاه بانکی در وردپرس موضوع امروز مقاله ماست. همانطور که می دانید، همه وبسایت های فروشگاهی به دریافت درگاه بانکی نیاز دارند. درگاه بانک به ووکامرس شما وصل می شود و سپس هر خریدی که کاربر انجام می دهد، مبلغش به صورت آنی یا پس از چند روز به حساب شما واریز می گردد.

دریافت درگاه پرداخت بانکی به دو صورت امکان پذیر است:

بنابراین شما برای اتصال فروشگاه ساز خود به درگاه بانکی، باید یکی از روش های مستقیم یا غیر مستقیم را انتخاب کنید. اما شاید شما ندانید که تفاوت دو درگاه پرداخت مستقیم و غیر مستقیم چیست. ما در این قسمت از مقاله، این موضوع را برای شما روشن خواهیم کرد.

۱. استفاده از درگاه پرداخت به روش مستقیم

در این روش شما اقدام به دریافت درگاه بانکی در وردپرس از یکی از بانک های معتبر می کنید. حتما شما هم دیده اید که هنگام خرید اینترنتی می توانید بین چند گزینه درگاه پرداخت بانک ملت و یا درگاه بانکی سامان، یکی را انتخاب کنید. این روش کمی زمان گیر است و پروسه احراز هویت شما توسط بانک حدودا یک ماه طول می کشد. البته اگر اصرار به استفاده از درگاه بانکی مستقیم دارید، بهتر است تمامی مدارکی که بانک می خواهد را برای احراز هویت خود به عنوان مدیر سایت بفرستید و تقریبا یک ماه بعد منتظر دریافت یک مجوز باشید که کارمند اداره پست به درب منزل شما می آورد. حالا باید این مجوز را ثبت محضری کنید و منتظر اتصال درگاه بانکی خود به فروشگاه سازتان باشید.

۲. استفاده از درگاه پرداخت به روش واسط

در این روش شما از پلتفرم هایی استفاده می کنید که واسطی بین شما و بانک هستند. مانند درگاه پرداخت زرین پال.

پرداخت این درگاه ها آنی نیست و از یک تا چند روز متغیر است. البته شما می توانید با پرداخت درصد سود بیشتر به آن ها و استفاده از پلن های پرداخت آنی، وجه حاصل از خرید مشتریان را زودتر دریافت کنید.

این شرکت ها پلن های متفاوتی دارند که شما با مراجعه به سایت شان می توانید تصمیم بگیرید که تحت چه شرایطی دوست دارید با آن ها همکاری داشته باشید.

با استفاده از دریافت درگاه بانکی وردپرس به هنگام خرید مشتری، درصد ناچیزی از تراکنش به حساب بانک واریز می شود و این در واقع هزینه تراکنشی است که روی سایت شما بابت انتقال و جابجایی صحیح پول انجام داده اند.

تعرفه های زرین پال برای دریافت درگاه بانکی وردپرس
تعرفه های زرین پال

چگونه اقدام به دریافت درگاه بانکی واسط در وردپرس کنیم؟

ما در این آموزش به سراغ دریافت درگاه بانکی زرین پال رفته ایم. ابتدا به صفحه اصلی سایت زرین پال مراجعه کنید.

برای دریافت درگاه بانکی زرین پال در EDD می توانید از آموزش فعال کردن درگاه زرین پال در افزونه Easy Digital Download استفاده کنید

صفحه اصلی زرین پال

حالا بر روی دکمه ایجاد حساب کلیک کنید تا در این سایت ثبت نام شوید.

ایجاد حساب در زرین پال

حالا اطلاعاتی که از شما خواسته شده است را وارد کنید تا ثبت نام شما در زرین پال انجام شود.

وارد کردن کد تایید برای ورود به حساب کاربری

پس از وارد کردن اطلاعات، حالا یک کد روی شماره تلفن همراهی که داده اید ارسال می شود و باید آن کد را در قسمت مشخص شده وارد کنید. پس از وارد کردن کد، با صفحه زیر مواجه می شوید.

پروفایل شما در زرین پال

حالا برای دریافت درگاه بانکی باید عملیات تایید هویت و فعال کردن حساب خود را انجام دهید. 3 مرحله تا ایجاد درگاه پرداخت بانکی وجود دارد که باید آن ها را به درستی انجام دهید.

برای احراز هویت در سامانه درگاه پرداخت زرین پال، باید فایل پی دی افی که در این سایت موجود است را دانلود کنید. این فایل پی دی اف شامل پذیرش قوانین و مقررات زرین پال می باشد. ضمنا این فایل پی دی اف را پرینت گرفته و کارت ملی خود را بر روی این کاغذ بچسبانید و زیر آن را امضا و اثر انگشت بزنید. بعد در مکانی که پشت زمینه ای سفید و بدون طرح دارد بایستید و این کاغذ را با دو دست خود و رو به دوربین بگیرید. چهره، نوشته های کاغذ و کارت ملی شما باید به خوبی در تصویر واضح باشد. حالا از کسی بخواهید که از شما عکس بگیرد. این عکس را باید برای کارشناسان زرین پال ارسال کنید تا هویت شما برای ایشان محرز گردد. پس از اینکه کارشناسان زرین پال هویت شما را تایید کردند و با بررسی دامنه سایت تان و بازدید از محصولات تان متوجه شدند که شما یک وبسایت فروشگاهی عادی دارد و محصولات غیر مجاز نمی فروشید، مرحله بعدی اتصال درگاه پرداخت است.

به همین منظور از بخش افزونه در سایت زرین پال، افزونه درگاه پرداختی که مربوط به وردپرس است را دانلود کنید.

دانلود افزونه زرین پال برای وردپرس

افزونه ای که مربوط به وردپرس است را دانلود نمایید و آن را در سایت خود بارگذاری کنید. پس از نصب و راه اندازی افزونه زرین پال، باید یک سری تنظیمات را به صورت دستی انجام دهید.

پس از اینکه درگاه پرداخت خود را به فروشگاه سازتان متصل کردید، باید شورت کدی که مربوط به لوگوی زرین پال است را از کارشناسان این شرکت دریافت کنید و در فوتر سایت خود جای گذار یکنید. این لوگو به دیگران نشان می دهد که شما از پلتفرم زرین پال برای دریافت ها و پرداخت های خود استفاده می کنید و به نوعی تبلیغ کارشان است.

دریافت درگاه بانکی وردپرس سخت است یا آسان؟

دریافت درگاه بانکی وردپرس کاری بسیار آسان است و نقشه راه برای شما کاملا هویداست. حتی اگر شما به مشکلی در این پروسه برخوردید، می توانید با استفاده از سیستم تیکت سریعا از کارشناسان مربوطه سوالات خود را بپرسید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

امیدواریم که مقاله دریافت درگاه بانکی وردپرس از طریق زرین پال مورد توجه شما خواننده گرامی قرار گرفته باشد.

برای مشاهده ویدیوی دریافت درگاه می توانید از آموزش دریافت درگاه پرداخت در ووکامرس استفاده کنید

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل