نماد سایت کیت وردپرس

آموزش تغییر و ویرایش گروهی محصولات در ووکامرس

آموزش تغییر گروهی محصولات در ووکامرس

تغییر گروهی محصولات در ووکامرس

خیلی از مواقع شاید شما نیاز داشته باشید که آموزش تغییر و ویرایش گروهی محصولات در ووکامرس را یاد بگیرید اگر محصولات بسیار زیادی داشته باشید در چنین شرایطی، انجام فرآیند ویرایش پایان ناپذیر، بر روی محصولات منفرد مناسب نیست؛ و در اینجا، پلاگین Bulk Edit Products، Prices & Attributes به شما کمک می کند تا به آسانی و سریع این کار سنگین را انجام دهید. این پلاگین برای محصولات ساده، متغیر و خارجی کار می کند.

با افزونه bulk editor:

با افزایش، کاهش یا حتی جایگزینی قیمت قدیمی با ارزش جدید، قیمت عادی و همچنین تنظیمات قیمت فروش را برای گروهی از محصولات تعیین کنید. با این کار می توانید ویرایش بیشتری را همراه با زمان کمتر تنظیم کنید.

دسته جدیدی از محصولات را در فروشگاه اینترنتی خود معرفی کنید و برای افزودن آن ها، فقط با یک کلیک در یک دسته خاص قرار دهید؛ اگر قصد دارید فروش آن ها را متوقف کنید، یک دسته موجود را حذف کنید و همچنین تمام کالاهایی را که در یک دسته خاص قرار دارند تغییر دهید به دسته دیگری.

فقط در یک مرحله می توانید به تعداد دلخواه محصولات را ویرایش کنید و زمینه هایی مانند SKU، سهام، قیمت عادی، قیمت فروش ویژه، وزن، ارتفاع و … را ویرایش کنید.

تمام محصولات غیرضروری را که نمی فروشید حذف کنید یا به دلیل مشکلات موجود بودن سهام یا سایر مشکلات فروش آن را به طور موقت متوقف کنید؛ آن ها را به طور دائمی حذف کنید یا در صورت لزوم برای بازیابی در آینده به سطل زباله انتقال دهید.

یافتن کالاهایی که می خواهید آن ها را اصلاح کنید با ان افزونه امکان پذیر است. جستجو کردن و پیدا کردن چیزی در فروشگاهی که با تعداد زیادی از محصولات مختلف و تغییرات آن ها سروکار دارد، کمی دشوار است. فیلترهای مختلفی برای مرتب کردن دقیق کالاهایی که می خواهید روی آن ها اصلاح کنید، لازم است. می توانید محصولات را برای ویرایش انبوه با ویژگی های مختلف فیلتر کنید.

پس از تنظیم شرایط فیلتر کردن، سریعاً به محصولات فیلتر شده برای ویرایش انبوه نگاهی بیندازید تا با پیش نمایش لیست محصولات، از آن ها اطمینان حاصل کنید.

به روز رسانی بارها و بارها به صورت یک کار معمول کمی دشوار است. در اینجا می توانید کارهای ویرایش انبوه را روزانه، هفتگی یا ماهانه برنامه ریزی کرده و آرام آرام انجام دهید.

موارد استفاده از افزونه Bulk Editor

آموزش تغییر و ویرایش گروهی محصولات در ووکامرس

در این راهنمای کامل شما یاد می گیرید که چگونه داده های محصول را برای یک مورد خاص ویرایش کنید. در این مقاله، شما می آموزید که چگونه محصولات را به صورت عمده ویرایش کنید.

برای انتخاب محصولات خود می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

چگونه همه محصولات خود را برای ویرایش انبوه انتخاب کنیم؟

اگر لیست بزرگی از محصولات دارید که باید آن ها را ویرایش کنید، انتخاب دستی هر یک از آن ها دشوار و زمانبر است.

کادر تأیید در بخش عنوان صفحه محصولات شما، تمام محصولات موجود در لیست زیر را انتخاب می کند.

مشکل این روش این است که ووکامرس به طور پیش فرض در هر صفحه 20 مورد را نمایش می دهد.

می توانید تنظیمات نمایش را با Screen Options تغییر دهید:

هنگامی که همه محصولات شما در صفحه نمایش داده می شوند، می توانید با کلیک بر روی کادر تأیید بالای سربرگ ورق، همه محصولات را همزمان انتخاب کنید. اکنون می توانید اقدامات انبوه را برای همه محصولات خود اعمال کنید.

آفرین! اکنون آموزش تغییر و ویرایش گروهی محصولات در ووکامرس را فرا گرفتید اگر مشکلی داشتید در کامنت با ما در میان بگذارید.

میانگین رتبه : 3.7/5 😍 تعداد رای : 3 امتیاز
خروج از نسخه موبایل