کیت وردپرس

آموزش استفاده از کلود فلر در وردپرس

آموزش کلود فلیر در وردپرس

آموزش استفاده از کلود فلر در وردپرس موضوعی است که شما به عنوان یک وبمستر با آن برخورد خواهید داشت. شما به عنوان یک وبمستر یا سئوکار باید تمامی روش هایی که به بهینه سازی سایت شما کمک می کند بشناسید و برای رسیدن به نتایج بهتر، از آن ها استفاده کنید. استفاده از کلود فلر در وردپرس هم روش های خاص خودش را دارد که ما در این مطلب به آموزش آن می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

آیا می خواهید از Cloudflare CDN در سایت وردپرس خود استفاده کنید؟

Cloudflare یکی از بهترین خدمات وردپرس CDN و فایروال موجود در بازار است. آن ها CDN رایگان ارائه می دهند که سرعت وبسایت شما را همراه با مجموعه ای از ویژگی های امنیتی قدرتمند برای وبسایت های مشاغل کوچک افزایش می دهد.

چالش این است که بسیاری از کاربران سطح پایین قادر به استفاده از Cloudflare نیستند زیرا فکر می کنند تنظیم آن دشوار است.

در این راهنما، ما شما را با یک راه حل کامل برای استفاده از کلود فلر در وردپرس آشنا خواهیم کرد تا به شما در بهبود سرعت وبسایت تان کمک بزرگی کرده باشیم.

راه اندازی رایگان Cloudflare CDN در وردپرس

فهرست مطالب:

CDN چیست؟ چرا به آن نیاز دارید؟

Cloudflare CDN چیست؟

تنظیم Cloudflare CDN در وردپرس

تنظیم Cloudflare به صورت دستی

پیکربندی مهمترین تنظیمات Cloudflare

بهینه سازی Cloudflare برای وردپرس

CDN چیست؟ چرا برای سایت خود به CDN نیاز دارید؟

CDN یا شبکه تحویل محتوا، سیستمی از سرورهای توزیع شده است که به شما کمک می کند تا فایل های وبسایت تان را با توجه به موقعیت جغرافیایی کاربران سریعتر به آن ها تحویل دهید.

به طور معمول، یک سرویس میزبانی وب از یک مکان به بازدید کنندگان وبسایت شما سرویس می دهد. همه کاربران بدون توجه به اینکه در کجا قرار دارند به یک سرور دسترسی دارند. این می تواند منجر به تأخیر در تحویل محتوا برای کاربرانی شود که از سرور میزبان مرکزی وبسایت شما فاصله زیادی دارند.

CDN با راه اندازی چندین سرور لبه در مکان های مختلف در سراسر جهان، این مشکل را حل می کند. این سرورهای CDN محتوای ایستایی را از منبع / سرور مرکزی سایت شما ذخیره می کنند، و پس از درخواست کاربران، این اطلاعات را به آن ها ارائه می دهند.

شبکه تحویل محتوا (CDN)

هنگامی که درخواستی از سمت کاربر ارسال می شود، نزدیکترین سرور CDN به محل جغرافیایی کاربر آن را اداره می‌کند. به عنوان مثال، اگر کسی در ایالات متحده آمریکا بخواهد به یک وبسایت میزبان انگلستان دسترسی پیدا کند، یک سرور CDN در ایالات متحده آمریکا این درخواست را ارائه می کند، نه سرور اصلی در انگلستان.

با استفاده از CDN، کلیه درخواست های کاربر توسط نزدیکترین سرورهای CDN انجام می شود. این فاصله فیزیکی بین بازدید کنندگان و سرور وبسایت شما را کاهش می دهد. در نتیجه، وبسایت شما بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی، به سرعت هر چه تمام تر برای همه کاربران بارگیری می شود.

یک وبسایت سریع‌تر، همچنین تجربه کاربری را بهبود می بخشد و رتبه وبسایت شما را در نتایج افزایش می دهد که برای سئوی شما بسیار خوب است.

همچنین استفاده از CDN باعث کاهش بار سرور اصلی شما شده و از خرابی آن در هنگام افزایش ترافیک محافظت می‌کند.

Cloudflare CDN چیست؟

Cloudflare محبوب ترین ارائه دهنده CDN رایگان است که در اینترنت موجود است. این یک شبکه بزرگ از سرورهای توزیع شده جهانی است که به طور خودکار محتوای استاتیک را ذخیره می کنند و به سرعت محتوای پویا را تحویل می‌دهند.

علاوه بر سرویس CDN ، کلود فلر همچنین یک فایروال وبسایت مبتنی بر cloud و یک سرور پروکسی توزیع شده است. این کلیه ترافیک ورودی به وبسایت شما را رصد می کند و حتی قبل از اینکه به سرور شما برسد ترافیک مشکوک را مسدود می کند.

Cloudflare یک انتخاب عالی برای مشاغل کوچک است که به دنبال CDN رایگان هستند. با این حال، اگر می خواهید از تمام ویژگی های Cloudflare به طور کامل استفاده کنید، به برنامه تجاری نیاز دارید که هزینه آن 200 دلار در ماه است.

نحوه استفاده از کلود فلر در وردپرس شما

استفاده از کلود فلر در وردپرس کاری کاملاً آسان است. دو روش مختلف وجود دارد:

  1. با استفاده از گزینه Cloudflare setup با یک کلیک در صفحه کنترل میزبان خود
  2. با ثبت نام دستی در وب سایت Cloudflare

راه اندازی Cloudflare CDN در وردپرس به صورت دستی

اگر میزبانی وب شما گزینه پیکربندی Cloudflare را ندارد، می توانید از این روش استفاده کنید. ممکن است چند دقیقه بیشتر طول بکشد، اما همچنان آسان و کاربر پسند است.

برای شروع، باید به وبسایت CloudFlare مراجعه کنید و روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید.

signuponcloudflaresite

در صفحه بعدی، برای ایجاد یک حساب Cloudflare باید آدرس ایمیل و رمز ورود خود را وارد کنید. به سادگی اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و سپس بر روی دکمه “ایجاد حساب” کلیک کنید.

وارد کردن اطلاعات حساب برای استفاده از کلود فلر در وردپرس

پس از آن ، باید URL وب سایت خود را وارد کنید.

در صفحه بعدی، از شما خواسته می شود تا طرحی را انتخاب کنید. به خاطر این آموزش، ما یک طرح رایگان را انتخاب می کنیم.

انتخاب یک طرح رایگان برای استفاده از کلود فلر در وردپرس

پس از آن، Cloudflare لیستی از تمام سوابق DNS موجود در سیستم هایشان را به شما نشان می دهد. این شامل زیر دامنه های شما نیز خواهد بود.

سوابق DNS که می خواهید از طریق Cloudflare منتقل شود دارای نماد ابر نارنجی است. رکوردهای DNS که Cloudflare را دور می زنند، یک نماد ابر خاکستری دارند.

برای اطمینان از فعال بودن دامنه اصلی خود در Cloudflare با نماد ابر نارنجی، باید لیست را مرور کنید.

ادامه با نماد های نارنجی برای استفاده از کلود فلر در وردپرس

هنگامی که سوابق DNS خود را تأیید کردید، روی گزینه ادامه در پایین کلیک کنید.

در مرحله بعدی و مرحله نهایی راه اندازی، Cloudflare از شما می خواهد که نام سرورهای خود را به روز کنید. از شما خواسته می شود تا نام سرورهای خود را تغییر داده و آن ها را به سمت سرورهای Cloudflare هدایت کنید.

توجه: انتشار نام سرور ممکن است مدتی طول بکشد تا از طریق اینترنت پخش شود. در این مدت ممکن است وبسایت شما برای برخی از کاربران غیرقابل دسترسی باشد.

می توانید نام سرورها را از طریق حساب ثبت دامنه خود مانند Domain.com تغییر دهید.

امیدواریم که از آموزش استفاده از کلود فلر در وردپرس راضی بوده باشید.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 2 امتیاز
خروج از نسخه موبایل