کیت وردپرس

بهترین افزونه ساخت مگامنو در وردپرس

به نام خدا سلام به همه دوستان عزیز سایت کیت وردپرس امروز با یک مقاله دیگر تحت عنوان بهترین افزونه مگامنو در وردپرس در خدمت شما عزیزان هستیم. منوی سایت یکی از مهم ترین بخش های هر سایتی محسوب می شود که اگر کمی زمان بگذارید می توانید سایت خود را فوق العاده کاربردی و جذاب طراحی کنید. در واقع مگامنو علاوه بر زیبایی سایت شما گزینه های زیادی را در دسترس کاربران قرار می دهد تا کاربران و بازدیدکنندگان سایت به راحتی بتوانند به تمام بخش های سایت در تمام صفحات دسترسی داشته باشند. در این مقاله به معرفی بهترین افزونه های ساخت مگامنو در وردپرس خواهیم پرداخت تا شما دوستان راحت تر و سریع تر بتوانید بهترین افزونه موردنظر خود را پیدا کنید و ساخت یک مگامنوی کامل را برای سایت خود شروع کنید.

منو و مگامنو در وردپرس چه تفاوتی دارد ؟

بسیاری از دوستان هستند که با کلمه مگامنو آشنایی ندارند و صرفا کلمه منو در وردپرس را شنیده اند شاید برایتان سوال باشد که منو و مگامنو در وردپرس چه فرقی با هم دارند؟ مگامنو در وردپرس در واقع همان منو است اما با این تفاوت که حجم و اندازه آن بزرگتر است و حتی ممکن است با رفتن ماوس بر روی گزینه دلخواه مگامنو کل عرض صفحه را پوشش دهد خب اما سوال بعدی این است که مگامنو در کجاها کاربرد دارد و چه موقع هایی باید از آن در سایت خود استفاده کنیم ؟

در واقع مگامنو برای زمان هایی به کار می رود که شما گزینه ها یا محصولات زیادی داخل سایت خود دارید و قصد دارید دسترسی کاربر به این محصولات یا گزینه های را راحت تر کنید مثلا مانند سایت دیجی کالا که دسته بندی های زیادی را داخل مگامنو به کاربران برای آسودگی کار نمایش میدهد.

در هر صورت بازهم بستگی به خودتان دارد و برای زیبایی سایتتان و نمایش دسته بندی و گزینه های مورد نظر می توانید از افزونه های مختلفی برای ساخت مگامنو در وردپرس استفاده کنید.

بهترین افزونه مگامنو در وردپرس

آیا مگامنو برای سایت شما مفید خواهد بود ؟

یکی از نکاتی که شما باید به آن توجه کنید این است که باید قبل از استفاده از افزونه برای ساخت مگامنو هدف خود را از ساخت مگامنو مشخص کنید مثلا اگر سایت شما یک سایت کم محتوا و یا با تعداد محصولات کمی است پیشنهاد می شود از افزونه های مگامنو استفاده نکنید و سعی کنید با همان منوی معمولی سایت خود را پیش ببرید دلیل آن هم این است که شما همیشه باید سعی کنید افزونه های نصب شده در سایت خود را به حداقل برسانید تا سرعت سایت و وردپرس شما همیشه بالا باشد.

بهترین افزونه ساخت مگامنو در وردپرس

افزونه های زیادی برای ساخت منو و مگامنو در وردپرس وجود دارد ما در این مقاله سعی کردیم بهترین افزونه های موجود چه رایگان و چه پولی را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم

افزونه ساخت مگامنو WP Mega Menu

افزونه WP Mega Menu یک افزونه رایگان و پولی است که با سه طرح داخلی زیبا ظاهر شده است شمابا استفاده از این می توانید به راحتی تصاویر ،لینک، و گزینه های خود را به صورت گسترده به نمایش بگذارید و جذابیت سایت خود را بیشتر کنید در واقع این افزونه یکی از بهترین افزونه های رایگان مگامنو نیز محسوب می شود که نسبت به رایگان بودنش گزینه های مناسب و مفیدی را دراختیار شما قرار می دهد.

یکی از قابلیت های فوق العاده افزونه WP Mega Menu داشتن یک منوساز کشیدنی است به این صورت که شما می توانید گزینه های خود را بکشید و رها کنید این قابلیت مانند صفحه سازهای معروف مثلا ویژوال کامپوزر است. از خوبی های دیگر این افزونه به امکان قراردادن آیکون و دکمه در کنار منوها می توان اشاره کرد اگر محصولاتی در سایت دارید که می خواهید آنها ها را در مگامنو به کاربران نمایش دهید این افزونه می تواند افزونه بسیار مفیدی باشد.

افزونه ساخت مگامنو Max Mega Menu 

افزونه Max Mega Menu معروف ترین افزونه رایگان وردپرس است که تا به امروز بیش از 300 هزار نصب فعال از مخزن وردپرس داشته است این افزونه قابلیت های زیادی برای ساخت یک مگامنوی کامل در اختیار ما قرار می دهد مثلا شما می توانید از امکان چند منویی این افزونه نهایت استفاده را ببرید افزونه Max Mega Menu نیز برای ساخت مگامنو یک منوساز کشیدنی و رها کردنی در اختیار شما قرار میدهد تا با سرعت زیادی منو خود را طراحی کنید شما با نصب افزونه از ابزارک های زیادی قادر خواهید بود تا در منوهای خود استفاده کنید ابزارک هایی مثل نقشه ها ،فرم تماس، تقویم و هر چیزی که یک ابزارک محسوب می شود.

با نصب افزونه Max Mega Menu منوهای ساده، زیبا و رسپانسیوی می توانید طراحی کنید و هر نوع استایلی که مدنظرتان است را روی مگامنوهای خود اعمال کنید راستی با این افزونه علاوه بر منوهای افقی شما قادر خواهید بود منوهای عمودی نیز طراحی کنید که استفاده از آیکون Font Awesome زیبایی کار شما را چند برابر می کند.

افزونه ساخت مگامنو Hero Menu

بهترین افزونه ساخت مگامنو بعدی افزونه Hero Menu است این افزونه با اینکه پولی است اما امکانات زیادی را در اختیار شما قرار میدهد و واقعا ارزشش را دارد که یکبار این افزونه را در سایت خود تست کنید این افزونه نیز مانند تمام افزونه های معروف دیگر قابلیت منوساز درگ و دراپ دارد علاوه بر این قابلیت افزونه Hero Menu تنظیمات زیادی در اختیار شما قرار می دهد تا منوهای خود را فوق العاده سفارش سازی کنید

تنظیماتی از قبیل سفارش سازی رنگ ها و قرار دادن تصویر برای پس زمینه ،نمایش نوشته ها و پست ها به صورت لیستی، قرار دادن TextوHtml در منو، قرار دادن عکس، نقشه و فرم تماس در مگامنو هم چنین اگر از ووکامرس استفاده می کنید می توانید محصولات خود را نیز در منو به نمایش بگذارید. این افزونه بیش از 270 آیکون جذاب دارد که می توانید آنها را در منو خود استفاده کنید.

افزونه مگامنو UberMenu

اما می رسیم به حرفه ای ترین و پرفروش ترین افزونه ساخت مگامنو یعنی افزونه UberMenu در واقع این افزونه یکی از بهترین افزونه ساخت منو در وردپرس است که تقریبا تمام نیازهای شما را برآورده می کند شما به راحتی این افزونه را می توانید از سایت های فارسی زبان معتبر و سایت مرجع خارجی خریداری کنید. پس نصب این افزونه یک دنیا تنظیمات در اختیار شما قرار می گیرد تا منوهای بسیار حرفه ای و پیشرفته طراحی کنید.

در واقع با افزونه UberMenu هر منو و مگامنویی که قصد دارید را می توانید با این افزونه پیاده سازی کنید با این افزونه شما قادر خواهید بود Layout های مختلفی با دست خودتان طراحی کنید به این منظور که خودتان می توانید ستونها و ردیف های مختلفی طراحی کنید و آنها را با محتواهای جذابی پر کنید.

با افزونه UberMenu تقریبا تمام منوهایی که تا به امروز در سایت های مختلف دیده اید را می توانید خودتان طراحی کنید هم چنین این افزونه امکان ساخت مگامنوهای واکنشگرا به شما می دهد یعنی شما قادر خواهید بود منوهای زیبایی را در دستگاه های مختلف به نمایش بگذارید. توسعه دهندگان این افزونه زحمت زیادی روی این افزونه صرف کرده اند و تنظیمات بسیار زیاد UberMenu ممکن است در اوایل شما را کمی گیج کند اما با کار و ممارست می توانید منوهای فوق حرفه ای طراحی کنید.

نتیجه گیری بهترین افزونه ساخت مگامنو در وردپرس :

خب دوستان گلم افزونه های زیاد دیگری مانند افزونه Mega Main Menu ، افزونه Superfly، افزونه Responsive Menu ، افزونه WP Responsive Menu و افزونه WP Mega Menu Pro وجود دارد که شما برای ساخت مگامنو می توانید از آنها استفاده کنید اما بازهم به هدف و تصمیم خودتان بستگی دارد برای مثال

اگر به دنبال ساخت یک مگامنوی ساده و سریع در وردپرس خود هستید افزونه WP Mega Menu که نیمه رایگان است گزینه بسیار خوبی می تواند باشد.

اگر به دنبال یک افزونه کاملا رایگان با امکانات بسیار بالا هستید افزونه Max Mega Menu بهترین گزینه می تواند باشد.

اگر به دنبال یک مگامنوی جذاب ، خلاقانه با انواع افکت های مختلف هستید می توانید از افزونه های Slick Menu و Superfly استفاده کنید که در توضیحات بالا به علت انتخاب های زیاد و تصمیم گیری راحت تر شما عزیزان عنوان نکردیم.

و در نهایت اگر به دنبال یک افزونه برای ساخت مگامنوهای انعطاف پذیر، حرفه ای، پیشرفته و کامل هستید افزونه UberMenu بهترین انتخاب برای شما دوستان است.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 2 امتیاز
خروج از نسخه موبایل