کیت وردپرس

پربازدیدترین سایت های ایرانی – سایت های پرطرفدار

پربازدیدترین سایت های ایرانی

پربازدیدترین سایت های ایرانی موضوعی است که شاید برای خیلی ها جذاب باشه و دوست داشته باشند پربازدیدترین سایت های ایرانی رو بشناسند ما در این مقاله از سایت کیت وردپرس 15 وبسایت پربازدید ایرانی رو مورد بحث بررسی قرار خواهیم داد پس اگر دوست دارید بدونید چه سایت هایی در ایران بیشترین کاربر رو دارند و چگونه میشه این موضوع رو فهمید تا آخر این مقاله همراه کیت وردپرس باشید.

پربازدیدترین سایت های ایرانی

ما در هر کشوری یکسری سایت های پربازدید داریم که روزانه کاربران زیادی وارد این سایت ها می شوند در آینده شاید یک مقاله در مورد پربازدیدترین سایت های خارجی هم قرار دادم ولی موضوع این مقاله پربازدیدترین سایت های ایرانی است پس بریم باهم ببینیم چه سایت هایی پربازدید هست.

لیست سایت هایی که قرار داده می شود تا تاریخ مرداد 1400 است و رتبه های این سایت ها در طول زمان ممکن هست تغییر کند در ادامه توضیح داده می شود چطور آخرین لیست رو بدست بیارید.

نکته

15 سایت پربازدید در ایران

سایت های زیادی برای نمایش وجود داره ولی ما سعی می کنیم 15 تا از پربازدیدترین سایت هارو نام ببریم و هرکدوم رو در چند جمله حوزه کاریش رو توصیف کنیم.

1.گوگل

گوگل رو همه شماها می شناسید بزرگترین موتور جستجوی دنیاست و اگر جزو پربازدیدترین سایت های ایرانی نام برده می شود اصلاً تعجب نکنید چون تقریباً در تمام کشورها رتبه اول رو داره و پربازدیدترین سایت هر کشور است به جز چندتا کشور خاص مثل چین که خودشون موتور جستجوی جدا یعنی Baidu رو دارند.

2.آپارات

دومین سایت پربازدید ایران سایت آپارات هست که بسیاری از شماها شاید روزانه با این سایت سرو کله می زنید. این سایت نمونه داخلی یوتیوب است با توجه به اینکه سایت های بسیار خوبی مثل یوتیوب فیلتر هست در ایران، سایت آپارات خوب تونسته در بین کاربران ایرانی جا باز کنه و از اونجایی که بسیاری از افراد علاقه مند به دیدن ویدیو در اینترنت هستند باعث شده این سایت جزو پربازدیدترین سایت های ایرانی به شمار رود.

3.دیجی کالا

بله می رسیم به دیجی کالا که رتبه سوم رو داره و یکی از پربازدیدترین و بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در خاورمیانه است. از این جا متوجه می شویم که چقدر خرید اینترنتی رایج هست در بین مردم و افراد بیشتر دوست دارند غیرحضوری خرید کنند و این یک فرصت هست که شما هم باید کسب وکار اینترنتی خودتون رو راه اندازی کنید.

4.ورزش 3

چهارمین سایت مربوط میشه به سایت ورزش 3، از اونجایی که افراد علاقه مند به ورزش مخصوصاً فوتبال زیاد هست در ایران باعث شده کاربران زیادی جذب این سایت شوند تا بتونند آخرین نتیجه های بازی ها رو دنبال کنند. یکی از نکات جالبی که بد نیست بدونید این هست که سایت ورزش 3 اصلاً رسپانسیو نیست یعنی برای دستگاه های موبایل بهینه نشده ولی بازهم کاربران خودش رو داره و جزو پربازدیدترین سایت های ایرانی است.

5.تلبیون

سایت تلبیون رتبه 5 رو در بین پربازدیدترین سایت های ایرانی داره این سایت در واقع همون تلویزیون آنلاین هست و چون خیلی از افراد موقعیت تلوزیون دیدن رو ندارند از این سایت استفاده می کنند و شبکه های مختلف رو مشاهده می کنند این روزها به دلیل المپیک 2021 کاربران این سایت بیشت هم شده و افراد زیادی وارد این سایت می شود تا بازی های المپیک رو به صورت زنده مشاهده کنند.

6.شاپرک

سایت شاپرک رو شاید همه شماها نشناسید چون این سایت جذابیت خاصی برای کاربر ندارد و اکثر کاربران برای پرداخت کردن وارد این وبسایت می شوند بله همونطور که حدس زدید این سایت برای فروشگاه های اینترنتی کاربرد دارد و زمانی که شما قصد خرید از یک سایت رو داشته باشید باید وارد این سایت شوید و پرداخت رو انجام بدید پس با این نتیجه می تونیم حدس بزنیم که چقدر تراکنش ها در اینترنت بالا هست و درآمدهای نجومی در اینترنت جابه جا می شوند.

7.دیوار

دیوار رو هم قطعاً همه شماها می شناسید این سایت که رتبه 7 رو داره یک سایت خرید و فروش بی واسطه است که می تونید در تمام شهرها از جنس دست دوم بگیر تا رهن و خرید و فروش خانه پیدا کنید.

8.نمناک

اگر زیاد اهل اینترنت باشید حتماً مسیرتون به سایت نمناک خورده این سایت یک سایت محتوا محور است و مطالب بسیار زیادی در سایت منتشر شده و می شود به همین دلیل هست که تونسته هشتمین سایت پاربازدید ایران شود اگر همین الان داخل موتورهای جستجو از شیر مرغ تا جون آدمیزاد جستجو کنید احتمال زیاد این سایت رو هم در نتایج گوگل مشاهده می کنید.

9.ویکی پدیا

سایت ویکی پدیارو هم همه شماها می شناسید این سایت یک دانشنامه جهانی است که تقریباً در اکثر کشورها جزو پربازدیدترین سایت ها محسوب می شود در واقع هر اطلاعات مفیدی که شما بخواهید رو می تونید در این سایت پیدا کنید از تعریف کلمات تا بیوگرافی افراد معروف، خیلی از اطلاعاتی که ما نیاز داریم رو از این سایت جمع آوری می کنیم و به همین دلیل سایت ویکی پدیا جزو پربازدیدترین سایت های ایرانی محسوب می شود.

10.ترب

سایت ترب آدم رو یاد تربچه میندازه و شاید احساس کنید این سایت در حوزه سبزی فعالیت می کند ولی حوزه اصلی این سایت معرفی محصولات در فروشگاه های مختلف است یعنی زمانی که شما خرید گوشی شیائومی رو جستجو می کنید و این سایت رو باز می کنید گوشی شیائومی در سایت های مختلف با قیمت های مختلف رو مشاهده می کنید جالب است بدونید این سایت در سال 93 توسط چندتا دانشجوی دانشگاه شریف راه اندزای شد.

11.دنیای اقتصاد

همونطور که از نامش پیداست یک سایتی است که موضوعات مربوط به اقتصاد در آن منتشر می شود و چون افراد زیادی است که دوست دارند از اوضاع و احوال اقتصاد با خبر شوند باعث شده دنیای اقتصاد تبدیل به یکی از پربازدیدترین سایت های ایرانی تبدیل شود.

12.اینستاگرام

شاید براتون جالب باشه که چرا اینستاگرام با این عظمتش در رتبه 12 پربازدیدترین سایت های ایرانی قرار داره خب دلیلش هم این هست که همه شماها از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می کنید و از سایتش استفاده نمی کنید و موضوع ما هم پربازدیدترین سایت ها است پس فقط کسانی که از نسخه وب اینستاگرام استفاده می کنند جزو این آمار محسوب می شوند ولی با این حال بازهم آمار بازدید سایت اینستاگرام خیلی زیاد هست که تونسته سایتش رو در ایران به رتبه 12 برسونه.

13.فیلیمو

سایت فیلیمو رو هم تقریباً میشه گفت اکثر شما عزیزان می شناسید فیلیمو یک سایت اشتراک فیلم است و از اونجایی که اکثر کاربران ایرانی سرگرمیشان فیلم دیدن است باعث شده سایت فیلیمو تبدیل به یکی از پربازدیدترین سایت های ایرانی شود این سایت همونطور که می بینید رتبه 13 رو داره و روزانه بازدیدکنندگانی زیادی از این سایت بازدید می کنند.

14. نماشا

نماشا نیز مانند سایت آپارات یک سایت اشتراک ویدیو است و این سایت هم چون بازدیدکنندگان زیادی داره باعث شده در بین سایت های دیگه رتبه 14 رو بدست بیاره اگر دنبال برندسازی خودتون هستید این نوع سایت ها خیلی می تونه به شما کمک کنه

15.نی نی سایت

نی نی سایت نیز یکی از پربازدیدترین سایت های ایرانی است که تقریباً 90 درصد بازدیدکنندگان این سایت خانم هستند چون در این سایت مطالبی گفته می شود که برای زنان بسیار مفید است همونطور که از اسمش پیداست عمده مطالب این سایت در مورد نوزاد و نی نی است.

پربازدیدترین سایت های ایرانی
رتبه بندی پربازدیدترین سایت های ایرانی

معیار رتبه بندی پربازدیدترین سایت های ایرانی

شاید براتون سوال باشه که معیار رتبه بندی پربازدیدترین سایت های ایرانی در این مقاله چی بود و بر چه اساسی ما این مطالب و رتبه بندی رو انجام دادیم در واقع معیار رتبه بندی ما سایت معروف alexa بود الکسا یکی از سایت های تحت شرکت آمازون است که برای رتبه بندی سایت ها از لحاظ کاربر و بازدید کننده استفاده می شود. اگر دوس دارید بیشتر در مورد الکسا و نحوه کارکردنش بدونید مقاله های رتبه الکسا چیست و چگونه محاسبه میشود و مقاله افزایش رتبه الکسا رو در سایت کیت وردپرس مطالعه کنید.

خلاصه مقاله پربازدیدترین سایت های ایرانی

خب دوستان عزیز همونطور که مطالعه فرمودید ما در این مقاله 15تا از پربازدیدترین سایت های ایرانی رو مورد بررسی قرار دادیم در آینده و آپدیت این مقاله سعی می کنم سایت های بیشتری رو قرار بدم

اگه برات مفید بود به این مقاله امتیاز بده 🙂
خروج از نسخه موبایل