کیت وردپرس

آموزش کار با نینجا فرم – آموزش افزونه Ninja Form

آموزش افزونه نینجا فرم

فرم ها در سایت های وردپرسی یکی از مهم ترین بخش هایی است که امروزه تقریبا تمام سایت های وردپرس این بخش را دارد در واقع شما به عنوان یک مدیر سایت باید حتما یک فرم تماس برای سایت خود قرار دهید تا اعتماد کاربران به شما بیشتر شوند و علاوه بر اعتماد در بسیاری از مواقع کاربران قصد دارند از طریق فرم تماس با شما ارتباط برقرار کنند و کد تخفیف برای محصولات سایتتان درخواست کنند پس داشتن فرم را در سایت خود حتما لحاظ کنید. برای ایجاد فرم در وردپرس ما افزونه های زیادی داریم که یکی از معروفترین آن ها افزونه 7 Contact Form است اما در این مقاله قصد داریم افزونه نینجا فرم که یکی از بهترین فرم سازهای دیگر است را آموزش دهیم.

افزونه Ninja Form فرم ساز حرفه ای

افزونه نینجا فرم یک فرم ساز عالی و رایگان است که می توانید آن را از مخزن وردپرس دانلود کرده و استفاده کنید. افزونه ninja form فرم ساز فوق العاده ای است که کارش فقط به ساخت فرم تماس ختم نمی شود بلکه های فرم های مختلفی می توانید با آن طراحی کنید بعضی از فرم هایی که می توان با این فرم ایجاد کرد را در پایین لیست کرده ایم

آموزش افزونه Ninja Form و ساخت فرم با نینجا فرم

خب بعد از توضیحات اولیه به آموزش افزونه نینجا فرم می پردازیم برای نصب افزونه نینجا فرم وارد وردپرس شوید و از بخش افزونه ها گزینه افزودن را کلیک کنید سپس در مخزن وردپرس کلمه Ninja Form را جستجو کنید تا افزونه مانند ویدیوی آموزشی برای شما ظاهر شود سپس نسبت به نصب افزونه نینجا فرم اقدام کنید. پس از نصب و فعال کردن افزونه یک بخش مربوط به افزونه Ninja Form در پنل وردپرس برای شما اضافه می شود با کلیک کردن روی گزینه Ninja Forms به داشبورد افزونه هدایت می شوید که تمام فرم های ساخته شده مانند تصویر زیر در این قسمت نمایش داده می شود.

آموزش افزونه نینجا فرم
پیشخوان افزونه Ninja Forms

برای ایجاد فرم جدید کافی است روی گزینه ADD NEW کلیک کنید تا وارد صفحه ی انتخاب نوع فرم شوید در این صفحه شما می توانید انواع فرم های آماده زیادی را انتخاب کنید اما اگر می خواهید مانند ویدیو فرم را از صفر خودتان ایجاد کنید روی اولین گزینه از سمت راست یعنی Blank Form کلیک کنید تا وارد صفحه زیر شوید.

اضافه کردن فیلد به فرم

همانطور که در صفحه بالا مشاهده می کنید فیلد های مختلفی وجود دارد که ما می توانیم متناسب با نیاز خود فیلدهای مورد نظر را به فرم اضافه کنیم برای اضافه کردن فیلد به فرم تنها نیاز است روی فیلد یکبار کلیک کنید سپس روی گزینه Done کلیک کنید تا شما را به فرمی که طراحی کرده اید هدایت کند که مانند تصویر زیر می باشد.

مشاهده و ویرایش فیلدهای فرم

خب در این قسمت ما می توانیم فیلدهای اضافه شده در فرم را مشاهده کنیم و تغییرات دلخواه را روی آنها اعمال کنیم برای ویرایش هر فیلد روی آن کلیک کنید تا شما را به صفحه ویرایش سازی فیلد هدایت کند پس از اینکه تغییرات دلخواه را مانند ویدیوی آموزشی انجام دادید می توانید با گزینه Preview Changes پیش نمایش تغییرات را مشاهده کنید و با زدن دکمه Publish فرم برای شما انتشار داده می شود.

استفاده فرم ساخته شده افزونه نینجا فرم در صفحات مختلف

بعد از اینکه فرم خود را طراحی کردید و روی گزینه publish کلیک کردید از شما برای فرم طراحی شده یک نام می خواهد که پس از وارد کردن نام فرم شما را به صفحه پیشخوان یعنی صفحه زیر هدایت می کند.

آموزش افزونه نینجا فرم
پیشخوان افزونه Ninja Forms

در این قسمت شما می توانید تمام فرم های موجود در افزونه نینجا فرم را مشاهده کنید و با کپی کردن شورتکد فرم مورد نظر آن را در صفحات مختلفی استفاده کنید.

آموزش ویدیویی افزونه Ninja Forms

اگر به هر دلیلی نتوانستید با متن ارتباط برقرار کنید می توانید از طریق آموزش ویدیویی افزونه نینجا فرم که در زیر قرار داده شده است از این مقاله استفاده کنید و فرم های حرفه ای خود را طراحی کنید.

بهترین افزونه فرم ساز وردپرس چیست ؟

قطعا افزونه نینجا فرم تنها افزونه ساخت فرم نیست و در دنیای وردپرس فرم های زیادی برای این کار موجود است مثلا یکی از بهترین فرم سازهای پولی افزونه گراویتی فرم است که امکانات فوق العاده زیادی دارد برای آشنایی بیشتر با افزونه های وردپرس و انتخاب مناسب حتما از مقاله 5 تا از بهترین افزونه های وردپرس دیدن کنید.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل