کیت وردپرس

آموزش طراحی سایت حرفه ای با کدنویسی

سلام و درود خدمت همه کاربران عزیز سایت کیت وردپرس در این مقاله قصد داریم به موضوع آموزش طراحی سایت حرفه ای بپردازیم. شاید در جریان باشید با پیشرفت روز افزون کسب و کارهای اینترنتی دوستان علاقه مند به طراحی سایت نیز درحال افزایش هستند و یکی از افرادی که علاقه مند به طراحی سایت است ممکن است شما باشید و حتی ممکن است در آینده نه چندان دور یکی از حرفه ای ترین طراح سایت های فارسی زبان شوید که البته این موضوع بستگی به خودتان دارد خب در این مقاله می خواهیم مسیر حرفه ای شدن برای تبدیل به یک طراح سایت حرفه ای را با هم مرور کنیم و حرفه هایی که یک طراح سایت حرفه ای نیاز دارد را عنوان کنیم.

مسیر طراحی سایت حرفه ای

از آنجایی که دنیای وب و برنامه نویسی بسیار گسترده است باید مسیر و حوزه کاری خود را برای حرفه ای شدن واضح تر مشخص کنید و قبل از تبدیل شدن به یک طراح سایت حرفه ای هدف و آینده خود را مشخص کنید مثلا اگر شما تازه کار هستید و تازه می خواهید به دنیای وب و برنامه نویسی وارد شوید اول باید مشخص کنید چه چیزی برای شما مهم است و اولویت حرفه کاری شما چیست مثلا آیا می خواهید جزو توسعه دهندگان زبان PHP شوید یا قصد یاد گرفتن ASP.NET را دارید یا اصلا می خواهید مسیر ساده تر مثلا وردپرس را انتخاب کنید.

در کل هر کدام از این شاخه ها یک دنیایی برای خودشان دارد که با وارد شدن به هر کدام از این زبان ها بازهم دنیاهای متفاوتی وجود دارد مثلا اگر می خواهید وارد جامعه توسعه دهندگان PHP شوید توی این زبان می خواهید چه کاری انجام دهید صرفا می خواهید یک طراح سایت ساده باشید یا یک وب دولوپر حرفه ای ،می خواهید روی قالب سایت کار کنید یا روی تمام قسمت های سایت و هزاران مثالی که می شود فقط برای یک زمینه تعریف کرد.

البته زیاد نگران انتخاب خود نباشید چون ممکن است در طول مسیر چیزهای جدیدتری یاد بگیرید و کلا حوزه علاقه شما تغییر کند ولی از هرکاری می خواهید شروع کنید فقط زودتر شروع کنید تا در آینده زودتر مسیر خود را پیدا کنید و تجربه های بیشتری به دست آورید. هرگز هرگز تردید نداشته باشید تصمیم اشتباه گرفتن خیلی بهتر از تصمیم نگرفتن است در این بخش می خواهیم چند نکته برای تبدیل شدن به یک طراح سایت حرفه ای را برای شما دوستان عنوان کنیم تا شاید کمک کند مسیر حرفه ای شدن خود را واضح انتخاب کنید.

آموزش طراحی سایت حرفه ای را از کجا شروع کنیم ؟

ببینید دوستان برای آموزش طراحی سایت حرفه ای شما باید چند زبان رو یاد بگیرید اولین زبان برای مبتدیان برای شروع کار زبان نشانه گذاری HTML است سعی کنید از این زبان شروع کنید و سپس به سراغ زبان استایل دهی CSS بروید. بعد از یادگیری این دو زبان حالا باید هر دو زبان را باهم تلفیق کنید و همزمان استفاده کنید چون این دو زبان مکمل یکدیگر هستند و اگر بخواهیم با یک مثال توضیح دهیم زبان HTML حکم استخوان بندی بدن را دارد CSS حکم رنگ بندی و زیبایی استایل بدن را دارد.

یادگیری این دو زبان برای آموزش طراحی سایت حرفه ای الزامی است و یادگیری آنها بسیار آسان است ممکن است هر دو زبان را در 2 هفته یاد بگیرید ولی برای حرفه شدن باید تمرینات زیادی انجام دهید.

انتخاب زبان سمت سرور برای آموزش طراحی سایت حرفه ای

مرحله بعدی انتخاب زبان سمت سرور است با زبان سمت سرور شما می توانید تمام کارهای سمت سرور را مدیریت کنید و دستورهای مختلفی برای آن بنویسید مثلا بررسی یک فرم ثبت نام بعد از ثبت نام یک کاربر در سایت برای نوشتن کدهای سمت سرور زبان های مختلفی وجود دارد که معروف ترین آنها به ترتیب PHP، سی شارپ، جاوا، روبی ،پایتون و…

در پایین تصویری از درصد سایت هایی که با زبان های مختلف راه اندازی شده است را مشاهده می کنید همانطور که می بینید زبان PHP به دلایل مختلفی بیشترین استفاده را بین کاربران و برنامه نویسان دارد.

آموزش طراحی سایت حرفه ای

زبان های مکمل برای طراحی سایت حرفه ای

بعد از یادگیری تا این مرحله می توانید سراغ زبان های مکمل که کمک فوق العاده زیادی به شما می کند بروید مثلا زبان جاوا اسکریپت و کتابخانه جی کوئری را می توانید برای انجام کارهای بیشتر یاد بگیرید نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که امروزه کتابخانه ها و زبان های زیادی پا در سطح وب گذاشته اند و هرکدامشان حرفی برای گفتن دارند و کارایی خاص خودشان را دارند ولی در کل شما زیاد دنبال یادگیری تمام زبان ها نباشید سعی کنید یک زبانی را که علاقه دارید یاد بگیرید و تا مرزهای حرفه ای شدن آن را پیش ببرید قطعا هم درآمد بالایی خواهید داشت هم می تونید در کنار زبان اصلیتون زبان های مکمل را آرام آرام یاد بگیرید.

تمرین تمرین تمرین در کدنویسی

خب تا اینجا ما مسیر اصلی آشنا شدیم اما از اینجا به بعد باید آموزش طراحی سایت حرفه ای خود را بارها و بارها تمرین کنیم چون برای تبدیل شدن به یک طراح سایت حرفه ای باید تلاش و ممارست زیادی انجام دهید هر روز سعی کنید چالش های زیادی برای یادگیری خودتان انجام دهید و مهارت های خود را افزایش دهید سعی کنید از پروژه های کوچک شروع کنید و کم کم پروژهای خود را بزرگتر انتخاب کنید یادتان باشد که مهم ترین چیز در این مسیر انگیزه است پس حتما باید انگیزه خود را در آموزش طراحی سایت حرفه ای حفس کنید.

دوره آموزش کدنویسی سایت کیت وردپرس

ما در سایت کیت وردپرس یک دوره رو برای شما آماده کردیم که می تونید با گذراندن آن یک طراح سایت حرفه ای شوید در واقع دوره ای که قصد معرفی آن را داریم دوره آموزش طراحی سایت کیت وردپرس است این دوره یکی از بهترین آموزش های طراحی سایت در وب فارسی است شما بعد از دیدن این آموزش می توانید وارد بازار کار شوید و پروژه های مختلفی رو برای خودتان انجام دهید.

برای رفتن به این دوره می تونید وارد صفحه اصلی سایت شوید یا در پاراگراف اول مقاله روی لینک آموزش طراحی سایت کلیک کنید.

نتیجه گیری :

خب دوستان عزیزم ما در این مقاله سعی کردیم یک سر نخی از مسیر تبدیل شدن به یک طراح سایت حرفه ای به شما بدهیم تمام انتخاب ها و حوزه کاری شما به خودتان بستگی دارد پس قبل از همه چیز باید مشخص کنید که با چه زبان هایی دوست دارید دست و پنجه نرم کنید و بیس حرفه خود را چگونه می خواهید شکل دهید نکته ای که به شما دوستان باید بگم این است که اصلا در انتخاب های خود تردید نداشته باشید چون باعث می شود سالها عقب بیفتید. پس هرچه زودتر انتخاب و مسیر خود را مشخص کنید علاقه و هدف شما سریعتر به شما نشان داده خواهد شد.

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 2 امتیاز
خروج از نسخه موبایل