کیت وردپرس

افزونه امتیاز دهی به مطالب وردپرس

افزونه امتیاز دهی به مطالب وردپرس

افزونه امتیاز دهی به مطالب وردپرس چندین سال است که بین مدیران سایت های وردپرسی خواهان زیادی پیدا کرده است دلیل آن هم جذاب تر بودن سایت ما در نتایج گوگل است و باعث می شود از بین دیگر سایت های مرتبط سایت ما متفاوت تر دیده شود و کاربران بیشتر اعتمادشان جلب شوند تا روی سایت ما کلیک کنند.

امروز در این مقاله قصد داریم چند افزونه امتیاز دهی به مطالب وردپرس بسیار مفید رو به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتونید شما هم به مطالب خودتون امتیاز دهید و نظر کاربران رو جلب کنید پس تا آخر این مقاله همراه کیت وردپرس باشید.

بهترین افزونه امتیاز دهی در وردپرس

ما برای امتیازدهی به مطالب وردپرس افزونه های زیادی داریم که در ادامه چندتا از این افزونه های امتیاز دهی به مطالب وردپرس که عملکرد بهتری دارند رو معرفی می کنیم.

این 3 افزونه بالا بهترین افزونه های امتیازدهی در وردپرس هستند پس اگر به دنبال یک افزونه امتیازدهی مناسب هستید نیازی نیست دنبال هزارتا افزونه مختلف باشید و همه آنها را تست کنید برای شروع می تونید یکی از 3 افزونه های بالا رو انتخاب کنید.

در ادامه آموزشی یکی از این افزونه هارو قرار می دهیم تا خیلی راحت بتونید داخل سایتتون نصب و استفاده کنید البته قبلاً در مورد افزونه wp review pro در سایت صحبت کردیم که می تونید از لینک بالا به آن دسترسی داشته باشید.

همچنین آموزش افزونه KK Star rating رو هم در سایت قرار دادیم که می تونید از مقاله مربوط نحوه استفاده آن را یاد بگیرید.

امتیازدهی به مطالب وردپرس با افزونه Rate my Post

افزونه Rate my Post یکی از مناسب ترین افزونه ها برای امتیازدهی به مقالات وردپرسی است که در ادامه آموزش می دهیم چطور از این افزونه برای امتیازدهی مطالب وردپرسی خودتون استفاده کنید. برای نصب کافیه وارد مخزن وردپرس شوید و عبارت Rate my Post را جستجو کنید تا افزونه زیر برای شما نمایش داده شود.

افزونه Rate my Post
نصب افزونه Rate my Post

بعد از اینکه افزونه بالا را نصب کردید یک گزینه با عنوان Rate my Post در داشبورد وردپرس شما اضافه می شود کافیه وارد این بخش شوید و تنظیمات دلخواه را انجام دهید.

تنظیمات افزونه Rate my Post

افزونه Rate my Post تنظیمات ساده ای دارد که در ادامه تصویر آن را مشاهده می کنید. پیشنهاد می شود همان گزینه هایی که در تصویر زیر فعال شده است شما نیز فعال کنید هر چند ما تک تک گزینه های موجود را توضیح خواهیم داد.

تنظیمات افزونه Rate my Post

در تصویر بالا گزینه های مختلفی رو مشاهده می کنید که در ادامه توضیحات آن را ارئه خواهیم داد.

سفارش سازی برچسب و عناوین امتیازدهی

شما می تونید بعد از نصب افزونه Rate my Post تمام متن های نمایشی برای کاربر را فارسی سازی یا به دلخواه متن های مختلفی قرار دهید مثلاً در ادامه ما تمام متن های موردنظر رو سفارش سازی کردیم.

عناوین دلخواه امتیازدهی

همونطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید تمام عنوان ها را به صورت دلخواه برای امتیازدهی مطالب در وردپرس سفارش سازی کردیم شما هم می تونید به همین شکل متن های خودتون رو برای امتیازدهی تنظیم کنید.

نتیجه افزونه امتیاز دهی به مطالب وردپرس

خب ما با استفاده از افزونه Rate my Post امتیاز دهی به مطالب وردپرس سایت خود را تنظیم و پیکربندی کردیم حالا شاید بخوهید نتیجه کار را مشاهده کنید.

در تصویر زیر بعد از اعمال تنظیمات نتیجه کار را مشاهده می کنید زمانی که کاربر ماوس خود را روی یکی از ستاره ها می برد متن هایی که ما تنظیم کردیم برای کاربر نمایش داده می شود و کاربر با توجه به کاربرد مقاله می تواند به آن امتیاز بدهد.

نتیجه امتیازدهی با افزونه Rate my Post

در ادامه نمونه دیگری از نتیجه همین افزونه را قرار خواهیم داد که با کمی سفارش سازی می تونید شبیه آن را در سایت خود اضافه کنید و به عنوان امتیازدهی به مطالب وردپرس خودتون استفاده کنید.

جمع بندی افزونه امتیاز دهی به مطالب وردپرس

ما در این مقاله به افزونه امتیاز دهی به مطالب وردپرس پرداختیم و در بخش اول چند افزونه کاربردی برای امتیازدهی به مطالب وردپرس معرفی کردیم که قبلاً اموزش بعضی از آنها در سایت قرار گرفته و لینک های آنها در بالا برای شما ذکر شد اما در این آموزش افزونه امتیاز دهی به مطالب وردپرسی که معرفی کردیم افزونه Rate My Post بود که آموزش استفاده از آن را به همراه تصویر در بالا توضیح دادیم.

میانگین رتبه : 4.3/5 😍 تعداد رای : 15 امتیاز
خروج از نسخه موبایل