کیت وردپرس

آموزش رپورتاژ آگهی صفر تا صد

نوشتن رپورتاژ آگهی

آموزش رپورتاژ آگهی یکی از مهم ترین کارهایی است که شما باید قبل از رپوتاژنویسی اون رو یاد بگیرید شاید پیش خودتون بگید مگه نوشتن رپوتاژ آموزش می خواد؟ بله صد در صد توی این مقاله سایت کیت وردپرس یاد می گیرید که منتشر کردن رپورتاژ صرفاً چندتا لینک دادن ساده به سایت نیست بلکه اصول و نکات مهم زیادی داره

رپورتاژ آگهی یعنی چه ؟

رپورتاژ نویسی چیست ؟ در بحث سئو یکی از مهم ترین قسمت های تاثیرگذار برای رتبه گرفتن داخل گوگل رپورتاژ است در کل برای رسیدن به صفحه اول باید کارهای زیادی انجام بدیم. یکی از مهم ترین کارها که تقریبا 50 درصد تاثیر داره لینک سازی خارجی هست و هیچ لینکی خارجی بهتر و تاثیرگذارتر از لینک های داخل رپورتاژ نیست.

رپورتاژ یعنی نوشتن یک مقاله در راستای یک کلمه کلیدی مشخص، که قرار هست در یک سایت دیگه منتشر بشه و با کلمات مهم و کلیدی به سایت ما لینک داده بشه

آموزش نوشتن رپورتاژ

دوستان گلم همونطور که در بالا اشاره کردم نوشتن یک رپورتاژ حرفه ای و تاثیرگذار اصول و قواعدی داره که توی این مقاله به همه آنها به صورت کلی می پردازیم. در واقع خیلی از دوستان هستند که رپورتاژهای زیادی رو منتشر می کنند و هزینه های زیادی پرداخت می کنند اما سایتشون داخل نتایج گوگل رشد که نمیکنه تازه افت هم می کنه خب دلیلش خیلی واضح هست دلیلش این هست که برای آموزش رپورتاژآگهی یا آموزش نوشتن رپورتاژ اصلاً زمانی نگذاشته پس چرا باید رپورتاژآگهی که بدون هیچ قاعده ای منتشر میشه تاثیرگذار باشه

چگونه رپورتاژ بنویسیم ؟

اول از همه قبل ار اینکه بخواهید رپوتاژ بنویسید باید بررسی کنید سایتی که می خواهید در اون رپورتاژ منتشر کنید چه شرایطی داره مثلاً چندتا لینک می تونید داخل رپورتاژتون استفاده کنید یا تعداد مقاله ای که قرار هست منتشر بشه حداکثر چه تعداد کلمه است بعد از اینکه تمام این موارد مشخص شد حالا میاید و شروع به نوشتن یک رپورتاژ می کنید.

برای نوشتن رپورتاژ آگهی از همون بالا که شروع می کنید و به سمت پایین میاید باید موارد زیادی رو رعایت کنید مثلا عنوان جذاب انتخاب کنید اسم برند یا سایتتون اگر امکانش هست داخل عنوان قرار بگیره و… که در ادامه همه این موارد رو عنوان می کنم.

نام ِبرندِت رو استفاده کن

یکی از مهم ترین اصول نوشتن رپورتاژ حرفه ای استفاده کردن از نام برند یا سایت هست که خیلیا از این موضوع چیزی نمیدونن پس اگر شما هم تا الان داخل رپورتاژ نام برندت رو استفاده نمی کردی از این به بعد سعی کن همیشه داخل عنوان و متن نام سایت خودت رو استفاده کنی.

لینک کردن به صفحه اصلی در رپورتاژ

یکی از مهم ترین نکات آموزش رپورتاژ آگهی لینک دادن به صفحه اصلی هست مثلا اکثر سایت ها اجازه میدن 3 تا لینک به سایتت بدی شما بیا و حتماً یکیش رو به صفحه اصلی لینک بده چون صفحه اصلی اینقدر ارزشش بالاست که هرچقدر بگم کم گفتم پس حتما یکی از لینک ها به صفحه اصلیت باشه حالا این لینک می تونه به صورت URL باشه یا با انکرتکست نام سایت مثلا کیت وردپرس ، یادت باشه هرچقدر صفحه اصلی قوی تر بشه لینک هایی که داخل صفحه اصلی قرار می گیرند هم قوی میشن

از دوتا کلمه کلیدی به یک صفحه لینک نده !

یکی از زشت ترین کارهایی که میشه در یک رپورتاژ انجام داد لینک دادن از دو کلمه کلیدی به یک صفحه است مثلاً فرض کنید من در یک رپورتاژ آگهی از کلمه کلیدی آموزش المنتور و آموزش جامع المنتور به یک صفحه لینک میدم، این کار بسیار اشتباهه و سعی کنید این اشتباه رو داخل رپورتاژهاتون اصلا انجام ندین

حتما مقاله رپورتاژ یونیک باشه

خیلیا اینقدر آموزش نوشتن رپورتاژ رو جدی نمی گیرن که میان و یک مقاله از سایتشون رو بر می دارند و به عنوان رپورتاژ منتشر می کنند در حالی که متن و محتوای رپورتاژ باید جوری نوشته بشه که قبلا داخل وجود نداشته باشه یعنی یک مقاله باکیفیت و کاملا یونیک باشه پس اگر می خواهید یک مقاله منتشر کنید سعنی کنید یک جوری بنویسید که انگار دارید داخل سایت خودتون منتشرش می کنید.

تا می تونی از سایت های مشابه لینک بگیر

برای لینک گرفتن از رپورتاژ ما می تونیم داخل سایت های خبری و … هم منتشر کنیم ولی سعی کنید تا اونجایی که می تونید از سایت های مرتبط و حوزه کاری خودتون لینک بگیرید چون قطعاً تاثیرش بیشتر هست همچنین اگر سایت زمینه کاریش فرق می کرد با سایت شما سعی کنید یک رپورتاژی بنویسید که مربوط به سایت طرف باشه ولی به سایت خودتون ربطش بدید.

دامنه آتوریتی مهم است در رپورتاژ؟

این موضوع که دامنه آتوریتی مهم است در بحث رپورتاژ در بین اساتید سئو نظرهای مختلفی وجود دارد ولی شما سعی کنید اعتبار دامنه سایت مقصد برای رپورتاژ رو در کار خودتون لحاظ کنید چون قطعاً بی تاثیر نیست پس سعی کنید از سایت های با دامنه آتوریتی بالا و اسپم اسکور پایین لینک بگیرید چون تاثیرش برای سایتتون بیشتر هست مثلا سایت هایی مثل زومیت، تابناک، بیتوته دامنه آتوریتی های بالایی دارند و رپورتاژ داخل این سایت های تاثیر بسیار خوبی دارد.

نکات مهم خرید رپورتاژ آگهی
نکات مهم خرید رپورتاژ آگهی

از کجا باید رپورتاژ آگهی بخرم ؟

شاید برای خیلی از دوستان سوال باشه که از کجا باید رپورتاژ خرید آیا باید بریم به تک تک سایت ها سر بزنیم و باهاشون تماس بگیریم؟ بله این کارو می تونید انجام بدید اما زمان و انرژی زیادی از شما می گیره خوشبختانه یکسری سایت ها مثل تسمینو و تریبون در این زمینه فعالیت می کنند و یک بانک رپورتاژ عالی دارند که اکثر سایت هایی که نیاز دارید در این بانک ها وجود دارد و به راحتی می تونید رپورتاژهای مورد نظرتون رو خریداری و تا منتشر شدن آن از پنل کاربری خودتون پیگیری کنید.

ما یک مقاله هم در مورد خرید رپورتاژ آگهی منتشر کردیم و در مورد تمام سایت هایی مطرح فروش رپورتاژ آگهی صحبت کردیم برای اینکه با معایب و مزایای آنها آشنا شوید پیشنهاد می کنم حتماً این مقاله رو مطالعه کنید.

آیا رپورتاژ اگهی ضروری است ؟

خیلی از افراد فکر می کنند پول دادن به رپورتاژ یک هزینه غیرضروری است و به جای رپورتاژ ترجیح می دهند از روش های لینک سازی خارجی رایگان استفاده کنند. بله رپورتاژ رفتن ضروری نیست ولی امروزه با وجود رقابت در نتایج گوگل برای بالا اومدن در بسیاری از کلمات، بدون رپورتاژ رفتن بسیار سخت هست و شما نیاز دارید که با نوشتن یک روپورتاژ اصولی به سرعت کلمات کلیدی ارزشمند سایت خودتون رو در نتایج گوگل به رتبه اول برسونید.

آموزش رپورتاژ آگهی حرفه ای

برای نوشتن یک رپورتاژ حرفه ای شما نیاز به مهارت و آموزش دارید قبل از نوشتن رپورتاژ حتماً سعی کنید موارد ضروری رو چک و رعایت کنید در غیر اینصورت ممکن هست ضرر رپورتاژ بیشتر از سودش برای سایت شما باشه اگر می خواهید یاد بگیرید چطور یک رپورتاژ حرفه ای بنویسید حتماً از دوره آموزش سئو دیدن کنید در این دوره آموزش نوشتن رپورتاژ به صورت کامل توضیح داده شده

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل