کیت وردپرس

افزونه محدودیت دسترسی وردپرس – افزونه Restrict Content

به نام خدا سلام به همه شما عزیزان در این مقاله سایت کیت وردپرس قصد داریم به یکی از بهترین افزونه محدودیت دسترسی وردپرس بپردازیم و ویژگی های این افزونه رو مورد بررسی قرار دهیم تا بتونید برای کاربران وردپرسی خود محدودیت ایجاد کنید. محدودیت کردن کاربران در سایت های وردپرسی امروزه بسیار باب شده است و حتی بسیاری از مدیران سایت ها با این کار کسب درآمد می کنند و درآمد خوبی را از آن به دست می آورند.

اگر از المنتور استفاده می کنید می تونید با استفاده از جلسه آموزش ساخت جدول قیمت در المنتور پلن های جذابی رو طراحی کنید

افزونه ای که برای محدودیت دسترسی در وردپرس قصد داریم معرفی کنیم افزونه Restrict Content است این افزونه یکی از بهترین افزونه های محدودیت دسترسی وردپرس برای کاربران است برای اینکه با این افزونه بیشتر آشنا شوید و سایت خود را تبدیل یه یک سایت با محدودیت های فراوان برای کاربران کنید با ما در این مقاله همراه باشید.

افزونه Restrict Content برای محدودیت دسترسی کاربران در وردپرس

در دنیای وردپرس افزونه های زیادی برای محدود کردن کاربران وجود دارد که یکی از بهترین آنها افزونه Restrict Content است این افزونه در دو نسخه رایگان و پولی عرضه شده است نسخه رایگان آن را از مخزن وردپرس می توانید دانلود کنید اما نسخه پولی آن را باید خریداری کنید تا بتوانید از قابلیت های بیشتر این افزونه بهره ببرید.

با استفاده از افزونه Restrict Content شما قادر خواهید بود بخشی یا تمام یک پست یا محتوا را برای کاربران محدود کنید با نصب این افزونه تعدادی کدهای کوتاه که به آن شورتکد گفته می شود در اختیار شما قرار می گیرد سپس با قرار دادن محتوای خود درون این شورتکد محتوا برای کاربران شما محدود شده و فقط کاربران خاصی که شما آنها را تایین کرده اید می توانند این محتواها را مشاهده کنند.

محدود کردن محتوا در وردپرس

افزونه محدودیت دسترسی وردپرس Restrict Content

افزونه Restrict Content یک پنل کاربری بسیار ساده دارد که شما با یکسری تنظیمات در این افزونه به راحتی می توانید محتوای سایت خود را در سطح های مختلفی محدود کنید.

یکی از قابلیت های بسیار عالی و جالب افزونه Restrict Content ایجاد کد تخفیف در فروشگاه می باشد بعد از صادر کردن کد تخفیف کاربران به راحتی می توانند از این کد تخفیف استفاده کنند و خرید خود را انجام دهند.

این تمام ویژگی های افزونه محدودیت دسترسی وردپرس نیست همچنین شما می توانید تمام گزارشات خود را در پنل وردپرس با تمام جزئیات مشاهده کنید و تحلیل و بررسی های لازم رو انجام دهید مثلا اگر بخواهیم مثالی بزنیم شما می توانید تراکنش های کاربران دلخواه رو مشاهده کنید و اگر مشکلی برای پرداخت کاربری صورت گرفته بود سریعا نسبت به حل آن اقدام کنید.

قابلیت تعریف پلن اشتراک ویژه در افزونه Restrict Content

اما دلیلی که بسیاری از کاربران وردپرس را عاشق افزونه Restrict Content کرده است شاید قابلیت ایجاد پلن اشتراکی در این افزونه است شما می توانید در سایت یا فروشگاه خود پلن اشتراک ویژه تعریف کنید و دسترسی کاربران خود را به محتواهای خاصی محدود کنید هم چنین بعد از تعریف پلن اشتراکی قادر خواهید بود پنل های اشتراکی را مانند بسیاری از سایت ها با قیمت های مختلف به فروش برسانید تا کاربران برای استفاده از محتوای ارزشمند سایت شما هزینه ای را پرداخت کنند.

ویژگی و مشخصات تعریف پلن در این افزونه به صورت زیر است :

ارسال ایمیل با افزونه محدودیت دسترسی محتوای وردپرس

یکی از قابلیت های ضروری افزونه اشتراک ویژه امکان ارسال ایمیل در موقعیت های مختلف است مثلا می توانید برای کاربران خود موقع ثبت نام ایمیل خوش آمد گویی ارسال کنید یا ایمیل های انقضای اشتراک ویژه ، ایمیل رسیدهای فروش به فروشنده و ایمیل فاکتور خرید به کاربر و … ارسال کنید و کاربران را از موقعیت ها و شرایط های مختلف سایت خود آگاه کنید با این کار کاربر بیشتر می تواند به سایت شما اعتماد کند و همچنین کاربران را برای خریدهای بعدی بیشتر ترغیب می کند.

مدیریت کاربران VIP به صورت ساده

افزونه Restrict Content بخشی به نام مدیریت کاربران دارد تا شما یک نظارت کلی بر کاربران VIP یا ویژه خود داشته باشید در این پنل یا بخش شما می توانید یکسری اطلاعات ضروری از کاربران خود داشته باشید و در مواقع ضروری از این اطلاعات استفاده کنید.

با نصب و مدیریت این افزونه می توانید همه چیز را کنترل کنید و از داشتن کلی کاربرهای ویژه لذت ببرید.

ویژگی های افزونه Restrict Content محدودیت دسترسی وردپرس :

مشخصات و نحوه استفاده افزونه Restrict Content

میانگین رتبه : 5/5 😍 تعداد رای : 1 امتیاز
خروج از نسخه موبایل