کیت وردپرس

آموزش کار با المان Reviews نظرات در المنتور

آموزش کار با المان Reviews المنتور

آموزش کار با المان Reviews نظرات در المنتور بحث امروز ما در دوره آموزش جامع المنتور است که قصد داریم آن را به صورت کامل بررسی کنیم در جلسه قبل یک المانی رو به نام Testimonial آموزش دادیم این المان نیز مشابه همون المان جلسه قبل است با یکسری تفاوت های ریز که در این جلسه توضیح خواهیم داد.

آموزش کار با المان Reviews المنتور
آموزش کار با المان Reviews المنتور

المان Reviews المنتور چه کاربردی دارد؟

شاید براتون سوال باشه که المان reviews در المنتور چه کاربردی دارد این المان یه جورایی مانند المان جلسه قبل است اگر نمی دونید المان جلسه قبل چی بوده حتماً آموزش نمایش نظرات مشتریان با المنتور رو مشاهده کنید شما با المان جلسه قبل می تونستید نظرات مثبت کاربران و مشتریان سایت خود را در سایت به نمایش بگذارید با المان این جلسه نیز می تونید این کار رو انجام دهید اما سازندگان المنتور این المان رو بیشتر برای نظرات کاربران داخل شبکه های اجتماعی طراحی کرده اند.

مثلاً اگر شما در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، تویتتر، اینستاگرام و… فعالیت می کنید قطعاً یکسری کامنت های مفید و مثبت کاربران در زیر پست های شما منتشر می کنند که شما می تونید از این بازخورد مثبت در سایت خود استفاده کنید مثلا ً همون کامنت رو کپی کنید و با نام آن شخص در سایت خود استفاده کنید تا هم کاربران و مشتریان قبلی خوشحال شوند و هم اینکه کاربران جدیدتر بهتر و راحت تر به شما و سایتتون اعتماد کنند و محصولات سایت شمارو خریداری کنند.

نمایش نظرات کاربران در مورد محصولات

یکی از کاربردهای اصلی المان روییوز reviews همانطور که اشاره شد برای نظرات مثبت درباره محصولات سایت است قبلاً هم اشاره کردیم که برندهای بزرگ امروزه نظرات مشتریان راضی خود را در صفحه اصلی یا صفحات محصولات به نمایش میگذارند تا در فروش آنها تاثیر مثبت داشته باشد شما هم می تونید این کار رو با ابزارهای مختلف و حتی کدنویسی داخل سایتتون قرار دهید اما اگر از المنتور داخل سایتتون استفاده می کنید دیگه نیازی نیست افزونه اضافی نصب کنید می تونید با المان reviews که در همین جلسه آموزش داده می شود استفاده کنید.

آموزش کار با المان Reviews

اما بریم سراغ آموزش کار با المان Reviews هر چند که این المان رو به صورت کامل در ویدیو این جلسه توضیح دادیم اما آموزش متنی آن را نیز در حد خلاصه قرار می دهیم تا دوستان عزیز دیگر بتوانند از آن استفاده کنند.

المان رو باید مانند تصویر زیر از بخش المان های پرو پیدا کنید که آیکون آن مانند تصویر زیر است. بعد از اینکه المان رو داخل صفحه اضافه کردید تنظیمات آن مانند تمام المان های دیگر در سمت راست نمایش داده خواهد شد

المان reviews

این المان تنظیمات پیچیده ای ندارد و اکثر تنظیمات آن دقیقاً مشابه المان جلسه قبل یعنی المان testimonial است شما می تونید از تب محتوا تنظیما کلی رو انجام دهید و از بخش استایل تنظیمات ظاهری که تنظیمات کلی آن را در تصویر زیر مشاهده می کنید

تنظیمات المان Reviews المنتور

در تصویر بالا تنظیمات المان Reviews رو مشاهده می کنید در بخش اول اسلایدها است که به تعداد دلخواه می تونید آیتم یا نظرات کاربران رو در قالب یک اسلایدر یا کروسل به نمایش بگذارید. هر آیتم گزینه های مربوط به خود را دارد که در ویدیو آموزش کار با المان Reviews المنتور همه بخش ها توضیح داده شده است شما می تونید عرض مختلفی رو برای نمایش نظرات انتخاب کنید

در بخش additional options هم تنظیمات مربوط به اسلایدر است مثلاً حالت پخش خودکار، زمان پخس، دکمه های قبل و بعد و تنظیمات دیگر اسلایدر از این بخش صورت می گیرد.

نتیجه آموزش کار با المان Reviews المنتور

خب دوستان عزیزم در جلسه آموزش کار با المان Reviews المنتور هم یاد گرفتید یکی از المان های دیگر المنتور یاد بگیرید و با آن کار کنید دیگه چیزی نمونده که المان های بخش پرو هم تمام شود و بریم سراغ المان های بعدی اگر در هر بخش سوالی داشتید حتما سوالات خود را مطرح کنید. برای این جلسه یعنی آموزش کار با المان Reviews المنتور هم اگر سوالی داشتید می تونید در بخش نظرات سوالات خود را مطرح کنید تا در اسرع وقت پاسخ دهیم.

اگر ویدیو اول صفحه رو مشاهده نمی کنید این ویدیو رو ببینید
میانگین رتبه : 2.7/5 😍 تعداد رای : 3 امتیاز
خروج از نسخه موبایل