کیت وردپرس

ارسال لینک دانلود به ایمیل در وردپرس

ارسال لینک دانلود به ایمیل در وردپرس

ارسال لینک دانلود به ایمیل در وردپرس به شما کمک میکنه بتونید اطلاعات و ایمیل های کاربران رو در ازای یک فایل دانلودی جمع کنید و بعداً در جشنواره ها یا هر زمان که خودتون مناسب دیدید یک محصول کاربردی رو به کاربران بفروشید. این یکی از روش هایی بازاریابی است که اکثر سایت های بزرگ از آن برای فروش بیشتر استفاده می کنند پس بهتر هست شما هم آن را یاد بگیرید و درآمد خودتون رو بیشتر کنید.

دانلود به ازای عضویت در خبرنامه سایت

اگر همین الان ایمیل خود را باز کنید احتمالاً شما هم در خبرنامه های زیادی عضو شده اید و اگر پیگیر شوید متوجه می شود که شما یا به خدمات یک سایت نیاز داشتید یا یک فایل رایگان رو به ازای ایمیل دادن دریافت کردید. این یکی از روش های بازاریابی برای جمع کردن اطلاعات کاربران است.

زمانی که با روش دانلود به ازای عضویت در خبرنامه، ایمیل های زیادی جمع آوری کردید می تونید ایمیل مارکتینگ خودتون رو شروع کنید و یک محصول جامع یا کاربردی رو به کاربران پیشنهاد دهید.

ارسال لینک دانلود به ایمیل در وردپرس

شما با افزونه های مختلفی می تونید ارسال لینک دانلود به ایمیل کاربران رو انجام دهید. در ادامه افزونه هایی که برای این کار در وردپرس کاربرد دارند رو معرفی خواهیم کرد.

شما از 3 افزونه بالا می تونید برای این کار استفاده کنید افزونه اولی به زبان فارسی ترجمه شده اما 2 افزونه بعدی هنوز ترجمه نشده بنابراین ما از افزونه اول یعنی افزونه Email download link برای آموزش خود استفاده خواهیم کرد.

آموزش ارسال ایمیل به کاربر با افزونه Email download link

یکی از مفیدترین افزونه های وردپرس برای ارسال لینک دانلود به ایمیل در وردپرس افزونه Email Download Link است که در ادامه مزیت های مهم این افزونه رو عنوان خواهیم کرد.

افزونه Email download link
افزونه Email download link

پیکربندی افزونه Email download link

شما بعد از نصب افزونه می تونید از بخش داشبورد وردپرس به تمام گزینه های این افزونه دسترسی داشته باشید. مثلاً همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ما وارد گزینه دانلودها شدیم و لیست لینک های دانلود ایجاده شده در این افزونه رو مشاهده می کنیم.

لیست لینک های دانلود در افزونه

شما برای تنظیمات بیشتر این افزونه می تونید وارد گزینه تنظیمات شوید و برای سفارش سازی بیشتر اقدام کنید.

افزودن لینک دانلود برای ارسال به ایمیل در وردپرس

از بخش افزودن این افزونه می تونید لینک های دانلود جدید برای ارسال به ایمیل ایجاد کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ما یک لینک با مشخصات دلخواه اضافه کردیم.

افزودن لینک دانلود در افزونه

ارسال لینک دانلود به ایمیل در وردپرس بدون افزونه

علاوه بر استفاده از افزونه راه هایی هست که شما می تونید بدون نصب افزونه به کاربران فرم وارد کردن ایمیل و دانلود فایل قرار دهید. برای این کار می تونید از سرویس ایمیل مارکتینگ هایی مانند سرویس ایمیل mailerlite.com استفاده کنید یکی از خوبی هایی که این سرویس ایمیل دارد. رایگان بودن تعداد ارسال زیادی ایمیل است.

برای این کار شما باید داخل این سایت ثبت نام کنید و سپس یک فرم برای جمع کردن ایمیل کاربران مانند تصویر زیر طراحی کنید.

ساخت پاپ آپ جمع آوری میلر لایت

در تصویر بالا مشاهده می کنید که ما یک فرم پاپ آپ طراحی کردیم و اسمش رو گذاشتیم جمع ایمیل که تا الان 250 ایمیل جمع آوری کردیم و پاپ آپ تا الان به بیش از 48 هزار نفر نمایش داده شده است.

بنابراین فقط زمانی شما می تونید از این روش برای ارسال لینک دانلود و گرفتن ایمیل استفاده کنید که بخواهید از طریق پاپ آپ این کار را انجام دهید اگر از روش های دیگر مثل شورتکد و… می خواهید در صفحات سایت استفاده کنید بهتر است از افزونه های ذکر شده برای ارسال لینک دانلود به ایمیل در وردپرس استفاده کنید.

جمع بندی ارسال لینک دانلود به ایمیل در وردپرس

در مقاله ارسال لینک دانلود به ایمیل در وردپرس بررسی کردیم که چگونه شما می تونید در ازای گرفتن ایمیل لینک دانلود رایگان برای کاربر ارسال کنید هر سوالی در مورد ارسال لینک دانلود به ایمیل در وردپرس داشتید در بخش نظرات مقاله ارسال لینک دانلود به ایمیل در وردپرس سوالتون رو مطرح کنید.

اگه برات مفید بود به این مقاله امتیاز بده 🙂
خروج از نسخه موبایل